Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vond het eerst niet leuk, omdat ik de aflevering die ik gezien had niet leuk vond. Mijn mening is nu veranderd, doch vind ik die ene aflevering (meisje verdrinkt in spookhuis op de kermis) nog altijd niet leuk.. te luguber (ik weet er komen ranzigere dingen in voor maar dit... was gewoon..
![]() |
![]() |
||
Citaat:
hm kweet niet hoor, zij is net gescheiden en hij is raar ![]() en die donkere is een schatje ![]()
||
Citaat:
Moet de aflevering van zaterdag nog zien. Iemand die aflevering gezien met die rijke man die vermoord werd in het zwembad en dat Nick toen zn shirt uittrok en in het zwembad sprong... ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Maarre, UHG, geen Kath X Gil ship joh!! Die krijgen echt niets. (Kath had toch ookal iets met zo'n inspecteur?) Maar Sara X Gil! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Geeeeen kutkinderen meer.. ![]() Beturrr!
|
![]() |
|
Jup, Nick en Greg zijn de leukste
![]() Kvind t ook n erg leuke serie. Er zittten ook grappige weetjes in, zoals: als je naar links kijkt om je iets herinneren dan je lieg je, want als je iets probeert te herinneren moet je rechts kijken, want die hersenhelft is van je geheugen. Wha, leuke weetjes, alleen onthou ik ze niet zo goed ![]()
||
Citaat:
![]() ja vind ik ook altijd! maar ik kan het ook heel vaak niet volgen, want dan bedenkt die Grissom iets, en dan legt ie t uit en dan heb ik nog zoiets van jaaajaaa ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
oe, ik heb die aflevering van afgelopen vrijdag gekeken, maar me mams zegt dat het een herhaling is. Weet iemand dat?
En als het een herhaling is, die 'Lady Heather' komt toch later ook nog terug in een episode, waar Grissom zo obsessed is met haar lippen? (ik geloof dat ze dan ook zoenen). Ow, en er zat nu een 'nieuw' meisje in, die in het lab allemaal dingen onderzocht, en ik ken haar ergens van, maar kweet niet van waar ![]()
||
Woohoo! I got it!
Het is Stacey Dash. De allerrechtse: ![]() Mja, waar ik haar dus van ken is van Clueless, ze speelt ook in de serie van Clueless, daar keek ik vroeger wel eens naar op tv ![]() Aflevering van afgelopen vrijdag was Slaves of Las Vegas (S2 Ep8) Dat zijn dus wel herhalingen want we waren eerst bij seizoen 3. Deze site heeft volledige info over CSI *yay* ![]() en dat over Lady Heather Citaat:
Mooi, al mijn vragen opgelost ![]()
Laatst gewijzigd op 30-07-2003 om 07:19. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik keek die aflevering en ik dacht wtf! dat is die ene met die SMclub, daar heeft ie toch al mee gezoend? maar, toen kwam ik erachter dat het een eerdere ep was...(herhaling dus)...maar die lady heather ziet er wel hetzelfde uit. @Leonoor Die van afgelopen vrijdag was wel een herhaling. Was een ep uit seizoen 2, terwijl we al in seizoen 3 zitten.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Csi Jelena | 165 | 12-09-2006 16:08 | |
Films, TV & Radio |
Jerry Bruckheimer KIET | 15 | 24-04-2004 21:55 | |
De Kantine |
Als jij iemand mocht zijn van het andere geslacht.. AlopiA | 101 | 22-08-2003 10:44 | |
Films, TV & Radio |
tv indeling... La Femme Nikita | 3 | 11-06-2002 20:32 | |
Films, TV & Radio |
Favo programma....? rickert | 31 | 16-02-2002 19:37 | |
Films, TV & Radio |
favoriete serie Psykoman | 50 | 06-02-2002 20:14 |