Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Volgens mij bedoelt hij dat niet. Hij bedoelt dat het 'recht hebben op kinderen' niet bestaat, voor niemand.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Het gaat niet zozeer om mijn geluk. Ik vind het niet kloppen net als dat je door de zwaartekracht omlaag wordt getrokken en niet omhoog. Als er homo's zijn worden het er telkens meer. Een heel erg groot deel van de Amsterdamse inwoners zijn homo, echt heel veel. Er zijn niet voor niets twee geslachten. Homo's kunnen niet voortplanten. My opinion.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ach laat ook maar, er zijn al teveel mensen in dicussie met je, niet handig als ik daar ook nog ns tussen kom... ![]()
||
![]() |
Citaat:
Huh??? Sinds wanneer wordt een vliegtuig door de zwaartekracht omhoog getrokken? Maar laat ook maar zitten.
||
![]() |
Citaat:
Nee, inderdaad. Maar dat zijn wel twee geslachten. Dat ze onvruchtbaar zijn is een ziekte of wat dan ook. Er komen trouwens ook geen herma's in mijn ( Islamitische ) ideaalbeeld voor.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
[Hmm... *2-late*]
Laatst gewijzigd op 13-05-2003 om 19:23. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Omdat je vast wel geeft om die arme mensen in Afrika. Om die kinderen in India die voor 40 eurocent een paar schoenen maken met een verkoopprijs van 100 euro. De mensen die dit hen aandoen staan jou geluk niet in de weg. Maar ik weet dat jij dat niet accepteert. Of wel soms?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Ik ook, maar tot nu toe heb ik geen flikker uitgevoerd op dat gebied. Ik denk eraan om in de zomervakantie in Afrika vrijwilligerswerk ga doen voor Warchild. Zo zie meer van de wereld en heb ik tenminste iets nuttigs gedaan in mijn leven.
||
![]() |
Citaat:
Maar niet de zijne. Daar ging het juist om. Lees zijn vorige posts maar. Laten we hierover ophouden. Het lijkt dat we doen alsof we het beter weten dan anderen, maar dat is niet zo.
||
Citaat:
|
![]() |
Jawel, ik kan niet van tevoren weten of ik er ongelukkig door wordt op lange termijn. Ik wordt wel een beter mens, omdat ik beter ga waarderen wat ik heb en dat mensen helpen belangrijker is dan bezit. Ik zou er ongelukkig van kunnen worden, al die ellende. Maar dat is juist je taak bij Warchild. Om die kinderen daar gelukkiger proberen te maken en de oorlog achter zich te zetten.
|||
Citaat:
Citaat:
En daarom is het goed. ![]()
||
Citaat:
Bij de islamieten worden kinderen alleen opgevoed door de vrouwen, de mannen zitten de hele dag thee te drinken met elkaar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Als je naar onze grondwet kijkt, zie je dat ieder vrij is om een geloof naar keuze (of nie dus) aan te hangen en daar voor uit mag komen.
Ook in ons wetboek zul je vinden dat het voor twee mensen is toegestaan elkaar te trouwen. Dit geld dus voor hetero- en homoseksuele koppels. Als homoseksuelen samen kinderen willen, moet dat net zo hard mogen als heteroseksuelen. Alle mensen zijn immers gelijk, ongeacht geloof of in dit geval dus geaardheid.
||
Citaat:
Ja natuurlijk is dat vrij geaccepteerd dat dat zo is, aangezien iedereen net als jou niet weet waarvoor vrouwen en mannen specifiek geschapen zijn. Dat bewijs is dus ook meteen van een kwaliteit van 0,0 ![]() Ik zou trouwens met de Koran meegaan, modern denken heeft al genoeg ellende opgeleverd en als het zo doorgaat houden we gaan aarde meer over. |
![]() |
|
Ik ben er ook tegen dat homo's kinderen kunnen adopteren. Als ik een kind had zou ik niet willen dat het door homo's werd opgevoed en ik zou zelf niet door homo's opgevoed willen worden als ik wees was oid. Dat is reden genoeg. Nu vind ik homosexualiteit toch al tegennatuurlijk, op z'n minst in de zin dat het helemaal geen nut heeft. Maar dat staat er los van.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh, en hoe houden we geen aarde meer over als we in dit geval met de koran meegaan? Hoe meer homo's, hoe beter, want er zijn al veel te veel mensen. We kunnen wel wat stelletjes gebruiken die geen kinderen krijgen. Als ze geen kinderen van zichzelf krijgen maar adopteren, is dat juist goed voor de aarde, en voor de mensheid op zich. |
![]() |
|
Hoewel het niet 'natuurlijk' is dat homo's kinderen opvoeden, ben ik er niet tegen. Een homokoppel dat voor kinderen kiest, heeft dat heel bewust gedaan. Het kind is niet ongepland (of ongewenst, als je het liever zo wilt zeggen) en zal dus in ieder geval in liefde ontvangen worden. En die liefde is toch wel heel erg belangrijk, voor ieder (jong) mens.
Overigens denk ik dat het voor zo'n kind heel normaal is als hij/zij twee vaders of twee moeders heeft. Het kind weet aan het begin niet beter. Later zal het er wel achter komen (natuurlijk ![]() Ik heb een tijdje geleden het programma 'Praatjesmakers' (van Jochem van Gelder) gezien, waarin een jongetje en een meisje zaten die twee moeders hadden. De ene moeder noemden ze 'mama', de andere moeder noemden ze bij de voornaam. Dus hoe je je moeders of vaders moet noemen, dat gebeurt vanzelf. Ik denk dat bij de voornaam noemen heel normaal is bij homo-ouders. Waarom zou je die mensen het geluk van een kind niet gunnen? Dit is mijn mening. Verder laat ik iedereen in zijn/haar waarde.
|
![]() ![]()
|
![]() |
Van de Islam mag je wel als man meerdere vrouwen hebben, je mag je vrouw slaan, je mag alle ongelovigen 'straffen'... Ik weet dat dit niet direct iets met het onderwerp te maken heeft, maar dit laat wel zien hoe achterhaald die Islamitische visie eigenlijk is. Net zoals het christendom is ook de Islam eens hevig aan vernieuwing toe. Net als de Bijbel is de Koran ook geschreven door oude mannetjes die het volk alles wilden opdragen wat ze goed uitkwam.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Enquête homoseksualiteit Cherryheart | 20 | 29-10-2013 15:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Homo stel met kinderen / Abortus / Huwelijk Inspire | 76 | 12-07-2012 11:20 | |
Peiling: Vlaams Blok populairste partij Mr.Hypert€xt | 162 | 05-11-2004 09:13 | |
Vlaams Blok grote winnaar! Apomes | 166 | 23-06-2004 18:34 | |
MA Supreme Court: Verbod op homohuwelijk ongrondwettelijk McCaine | 177 | 29-11-2003 22:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe staan jullie tegenover holebi's neif | 78 | 04-11-2003 20:51 |