Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2003, 07:38
wilco984
wilco984 is offline
Ik denk hier wel eens pver na:

Ik wil dat:

- Mensen niet te zwart en te dramatisch gekleed gaan
- Gedraaid word:
Dreamtheater - Funeral for a Friend
Linkinpark - In the end
Moby - We are all made of stars
- Mensen die echt om me gaven doen hun zegje, zelfs
degene van wie ik het niet verwacht had
- Mensen die mij vaag kennen houden dat zo
- De WITTE (zwart is mijn favo kleur, maar wil niet zwart begraven worden) kist zakt tussen de menigte de grond in.
- Tijdens het begraven zelf draait Funeral for a Friend van Dreamtheater nogmaals!
- Mensen die van me hielden gooien er een bescheiden bloemetje op (k wil geen met bloemen overladen graf)
- Een van mijn gedichten komt op de steen, een korte..
- Mensen die checken of ik echt dood ben krijgen spontaan SARS

Dat was et.. iemand zo zijn eigen ideeen ?

Laatst gewijzigd op 11-05-2003 om 07:41.
Advertentie
Oud 11-05-2003, 09:20
Evito
Evito is offline
Iedereen inclusief ikzelf moet in het wit gekleed gaan. Ik wil wel een witte kist, met een compleet wit maatpak, prachtig. Witte rozen erbij.
Wat Latijnse en Nederlandse citaten over de dood, over het leven, over waar ik in geloofde. Misschien een gedicht van mijzelf, of van een ander. En dan de muziek. Le Onde van Ludovic Einaudi, prachtig, een tango, en dan nog een nummer van 2pac bijvoorbeeld omdat ik vroeger een grote fan van hem was.

Maar misschien dat ik later andere ideeën heb hierover.
Oud 11-05-2003, 10:26
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
ik word niet begraven denk ik. en ook niet gecremeerd. Maar als ik toch begraven word dan wil ik in zo'n natuurkerkhof. en verder weet ik het nog niet...
Oud 11-05-2003, 10:28
Nona
Nona is offline
Ik wil nog niet dood.

Maar als ik dan toch dood ga, wil ik een niet al te droevige begrafenis. Niet te veel zwart, gewoon normale kleuren (en ik hou ook niet van wit, dus dat wil ik niet). Een paar nummers die ik mooi vind (Anything 4 love, Meatloaf; Waste my time, Sum41; Jessie, Joshua Kadison), misschien een paar mensen die wat zeggen, niet te veel ophef.
En ik wil een mooie steen met een klimplant eroverheen.
Oud 11-05-2003, 16:59
*Burning water*
*Burning water* is offline
Daar wil ik nog helemaal niet over nadenken. En wat heb je eigenlijk aan een mooie begrafenis? Zelf niets meer. Als ik nu zou overlijden, zouden mijn familie en vrienden zelf mogen bedenken hoe ze het liefst afscheid willen nemen.
Oud 11-05-2003, 20:04
Verwijderd
de mensen om mij heen moeten van mij afscheid nemen, ik kan al geen afscheid meer nemen, dus zij moeten doen waar zij zich goed bij voelen.
Oud 11-05-2003, 20:06
thunder110
thunder110 is offline
Oh, dat weet ik al wel. De plechtigheid wordt gehouden in een mooie, gotische kerk (welke, daar ben ik nog niet over uit). Zwarte, theatrale kleding is toch wel een vereiste, vind ik. Ik ga namelijk niet iedere dag dood. Hopelijk zijn er ebbenhouten, krakende bankjes die mooi kleuren bij mijn ebbenhouten kist. Daarin lig ik, helemaal in het wit, als het stralend middelpunt.

Achter de kist staat er op een verhoging een wit lessenaartje, waar iedereen die maar wilt mijn guitige persoonlijkheid kan ophemelen.

't Is helemaal stil, maar bij het wegdragen van mijn kist (wat natuurlijk melodramatisch langzaam geschiedt) wordt Morning Mood van Edvard Grieg gedraaid (een heel orkest erbij is een beetje overdreven).

Hm, nu nog even de bloemen uitkiezen.
Oud 11-05-2003, 20:11
Evito
Evito is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 11-05-2003 @ 21:06:
Oh, dat weet ik al wel. De plechtigheid wordt gehouden in een mooie, gotische kerk (welke, daar ben ik nog niet over uit). Zwarte, theatrale kleding is toch wel een vereiste, vind ik. Ik ga namelijk niet iedere dag dood. Hopelijk zijn er ebbenhouten, krakende bankjes die mooi kleuren bij mijn ebbenhouten kist. Daarin lig ik, helemaal in het wit, als het stralend middelpunt.

Achter de kist staat er op een verhoging een wit lessenaartje, waar iedereen die maar wilt mijn guitige persoonlijkheid kan ophemelen.

't Is helemaal stil, maar bij het wegdragen van mijn kist (wat natuurlijk melodramatisch langzaam geschiedt) wordt Morning Mood van Edvard Grieg gedraaid (een heel orkest erbij is een beetje overdreven).

Hm, nu nog even de bloemen uitkiezen.
*roept witte rozen*

een heel orkest zou ik ook wel mooi vinden op mijn begrafenis, maar dan moet de staat het wel betalen

ik wil eigenlijk ook wel zeker in de kerk mijn uitvaart hebben

misschien gewoon in mijn geboorteplaats, want een andere kerk heb ik nooit van binnen gezien
Oud 11-05-2003, 20:21
Verwijderd
ik word gecremeerd

nahjah en hoe of wat boeit me niet, ik ben dan toch dood
Oud 11-05-2003, 21:21
Verwijderd
Ik heb er eigenlijk nog nooit echt over nagedacht.
Oud 11-05-2003, 21:32
sublime
sublime is offline
wat vast staat i dat ik geen 'kijkdagen' (zoals mn opa dat noemde) wil.... niet opgebaard ofzo dus... en ook geen koffie met cake naderhand...

op dit moment lijkt het me we mooi als de kist gewoon voorin de zaalstaat, op een podium, daarnaast een vleugel en dan iemand die daar op speelt, van dat mooie klassieke. en geen toespraken ofzo, verder alles gewoon stil, ieder voor zich. stilte moet overheersen zeg maar, dat lijkt me mooi...

op de radio hadden ze het r ook een x over en toen vroegen ze ook aan de file lezer wat hij wilde, en hij wilde een heel groot applaus, een staande ovatie. dat vind ik ook wel een mooi idee....

o en ik wel gecremeerd worden... en dan dat de urn weer begraven wordt. hier in zwolle op de begraafplaats is het gedeelte waar dat gebeurd het mooist vind ik, dus vandaar..

en mooie diepzinnige tekst in de advertentie, op de rouwkaart en op de steen natuurlijk....
Oud 11-05-2003, 21:52
Verwijderd
Ik wil tot diamant geperst worden, zo kan ik nog enige schoonheid in de wereld brengen Tenminste, zo hebben de nabestaander er iets aan, als ze em bij willen hebben kan dat, of ze flikkeren em in een la, of ze verkopen em. Ze zien maar. Verder wil ik een lichte expositieruimte waarin mijn schilderijen opgehangen worden, gedichten van mij worden voorgedragen en champagne wordt gedronken. Nirvana moet zeker gedraaid worden. En ikzelf overzie de boel vanaf een zwrt fluwelen kussentje als diamant .
Wil zeker geen kerkelijke elementen erin.
Oud 16-05-2003, 02:07
Shade
Shade is offline
Ik heb geen begravenis want ik ga dood tijdens de 3e wereld oorlog
Durf te wedden dat die eerder komt (tenzij ik heel veel pech heb...)
Oud 16-05-2003, 08:15
salacia
salacia is offline
mijn begravenis

* geen zwart wie zwart heeft die mag weg
* een kist die mijn naaste hebben beschilderd.
* er wordt muziek gedraaid op dit moment zijn de nummer
- w-t our farewell
- nightwish two for tradegy
- evanescence- my immortal
* naaste zaggen wat over mij
* gedeeltes van de opdracht van de Godin
* daarnaast allemaal mooie bloemen op mijn kist
* dan in de oven
* dan een feest heb een hekel aan triest gedoe
* dan wil ik dat mijn as over de Ganesh ( als er geld is) of over de zee ( als er minder is)
* einde feest
Oud 16-05-2003, 10:17
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
x2_Shade schreef op 16-05-2003 @ 03:07:
Ik heb geen begravenis want ik ga dood tijdens de 3e wereld oorlog
Durf te wedden dat die eerder komt (tenzij ik heel veel pech heb...)
Haha! Die overleef ik.
Oud 16-05-2003, 12:43
Upke
Upke is offline
Ga naar lifestyle of zo.
Oud 17-05-2003, 13:43
JerryLowlife
JerryLowlife is offline
Lol das wel heel erg cru
Lifestyle..

Citaat:
ik word niet begraven denk ik. en ook niet gecremeerd.
Huh? Opgestraald dan?

Ik weet niet..
Ik dacht er laatst ook over, doordat ik de laatste paar maanden vrij veel met de dood te maken heb gehad..
Ik denk dat ik het simpel zou houden.
Klein zaaltje, iedereen mag zitten, mensen die ik waardeerde komen allemaal.. en wie zin heeft mag wat zeggen -en dan eerlijk en niet van dat geslijm.. Verder wat muziek, niet al te zielig maar wel een beetje ingetogen.. (misschien live, lijkt me ook wel leuk)
En ik ga op een zomerdag dood!
Lekker weer en dan de plechtigheid buiten.

En ik word denk ik gecremeerd. Maar dat weet ik niet, want ik heb nog nooit een begrafenis meegemaakt.

[edit] Oh en ik wil onder geen voorwaarde de kerk erin betrekken! En als dat dan echt zou moeten, dan zou ik van die zingende gospel-negers willen. Je weet wel, van die lui met van die dikke wangen en grijns-hoofden.. Word ik altijd zo vrolijk van [/edit]

-JerryLowlife

Laatst gewijzigd op 17-05-2003 om 13:46.
Oud 17-05-2003, 18:31
A little gift
A little gift is offline
Eerst...ik wil orgaandonor worde ....en dan moge ze dus eerst mun lichaam leeg hale.....

-Een witte kist
-Veeeeeeel gele bloemen
-Mensjes moge in klere kome die ze wille
-Over de muziek ben ik aant denke ...heb paar liedjes in me hoofd....maar zijn niet egt gepast.....
-Gecremeerd
-As over een moi bos of beekje
-Tjah...dus geen grafsteen...'gedenksteen' mag wel..maar dan wel een tijger of schaap
-GEEN KERK (Al mun familie is begrave in kerk ....Saai!!!)
-Iedereen die wil kome is uitgenodigd
-Mensen die hun boodschap kwijtwille....die gaan maar hun gang

Verder weet ik niet veel........
Oud 23-05-2003, 16:29
Macristo
Macristo is offline
I just want some of my closest friends and relatives to be there and after they throw me in the forest. I want them to party, to celebrate my life.
Oud 25-05-2003, 16:52
Verwijderd
mjah, ik vind dat vrij moeilijk om uit te leggen..
ik wil graag in een witte met rode kist begraven worden, het liefst ook dat iedereen in wit en/of rood gekleed is *inclusief ikzelf dus* ik wil niets in een kerk ofzo, ik ben absoluut niet christelijk... dus waarom in een kerk? liever in een zaaltje.. de avond voor mijn begrafenis wil ik een soort van bijeenkomst van alle mensen die om mij gaven, in een zaal, waar dan alle muziek gedraaid word waar ik van hield *waaronder:
het zou toch moeten bestaan-karin bloemen
american tune-simon and garfunkel
bridge over troubeld water is ook heel mooi *ook van S&G*
weet je nog? van herman van veen
nooit meer een morgen- marco borsato
ne me quitte pas - jacques brel
een vriend zien huilen kan ik niet - herman van veen *en ook in het frans: voir un ami pleurer-jacques brel*
nog wel meer liedjes.. maar deze moeten zeker weten*

in dat zaaltje kunnen alle alle mensen die dat willen wat zeggen over mij.. geen geslijm ofzo... maar gewoon hoe ik was.. die dag daarna wil ik een bescheiden begrafenis, geen gezeik daarvoor dus.. want dat heb ik al die avond daarvoor gehad.. wanneer kist zakt wil ik dat iedereen die er is 1 rode roos bij mijn graf legt. ik wil daarna ook geen koffie en cake enzow.. maar liever een feest ofzo.. *wat eerder ook al gezegd was* dat mensen vieren dat ik geleefd heb op de manier die ik wilde..
mjah, zo wil ik het, maar laten we hopen dat dat nog lang duurt.. want ik wil nog lang niet dood!
Oud 25-05-2003, 16:56
Verwijderd
Ik wil gecremeerd worden.

En het moet geen drama worden. Het moet leuk zijn, met daarna een gezellige koffietafel ofzo.

Liedjes als:
- Er is leven na de dood / Freek de Jonge
- Ik ben vandaag zo vrolijk / Herman van Veen
- Always look at the bright side of life / Monty Python
Oud 25-05-2003, 18:26
AlopiA
AlopiA is offline
mensen moeten wit gekleed gaan, mijn favoriete nummers moeten gedraaid worden..
- bring me to life - evanesence (hoe ironisch ook )
- feel - robbie williams
- She couldn't laugh - twarres
Verder moet er wel een beetje iets plechtigs zijn, gewoon dat iedereen die wil wat kan zeggen. Daarna wordt ik naar de auto gedragen en naar de begraafplaats gereden. Dan moet mijn kist gedragen worden naar mijn graf. Daar mogen bloemen op mijn graf gelegd worden. Als men mij kist laat zakken, wil ik heel graag dat er witte duiven worden losgelaten, duiven staan voor mij symbool voor vrijheid, het symboliseert dan dus eeuwige vrijheid.
Daarna nog een koffietafel met gebak.
Oud 25-05-2003, 21:23
very drunk driver
very drunk driver is offline
ik wil niet begraven worden ik wil gecremeerd worden. ik wil gecremeerd worden in mijn eentje gewoon waar geen familie ofzo bij is en ik wil uitgestrooid worden op een mooie plek bij de zee ergens in frankrijk met een mooi uitzicht. en daar moet de hele familie bij zijn. ik heb wel een mooi plekje op een berg bij de camping lac de trois valleeu. echt keimooi uitzicht en ik zit dicht bij het plezier wat ik zo leuk vind. ik wil geen gedenk steen ofzo maar gewoon de lucht in zweven en vrij zijn
Oud 28-05-2003, 17:07
Ponk
Ponk is offline
begrafenissen kunnen echt heel mooi zijn, k ben alleen nog nooit bij een crematie geweest, maar ik zou toch voor een begrafenis kiezen. gewoon muziek draaien die ik normaal ook luister afgewisseld met wat klasiek. de gewone muziek moet natuurlijk wel een beetje geschikt zijn, je gaat geen keiharde punk of rock draaien, er zijn grenzen maar iets met zo'n ruige stem kan best, bijvoorbeeld goo goo dolls-iris is best wel goed. en iets van de de counting crowes, round here of she talks to angels (wel een beetje sarcastisch voor de mensen die nog op aarde rondlopen). en aagje heignis- dank sei die her ofzo, das echt klassiek maar helaas ook duits, ik hou niet zo van duits. dat moeten ze draaien als 'ik' binnenkom.
alle goede vrienden moeten komen, en de iets minder goede ook wel. en niet te veel zwart aan plzz
Oud 02-06-2003, 11:50
SparkleEyes
SparkleEyes is offline
Hmmzzz mijn begrafenis moet bovenal gezellig worde... Natuurlijk zou ik het niet leuk vinden als iedereen zich helemaa dood (?) lacht ofzo, maar zo'n triest gezelschap is ook niks... de muziek, ik denk... ehm... Black, van Pearl Jam en No Woman, No Cry van Bob Marley
Oud 02-06-2003, 12:22
Snow
Snow is offline
Ik vind dat er 'Driving Home for Christmas' van Chris Rea gedraaid moet worden op mijn begrafenis.

I'm driving home for Christmas
I can't wait to see those faces
I'm driving home for Christmas
Yea I'm moving down that line
And it's been so long
But I will be there
I sing this song
To pass the time away
Driving in my car
Driving home for Christmas

(sorry, moest er even uit)
Oud 02-06-2003, 14:19
Ace*Dusty
Ace*Dusty is offline
Iedereen moet in het wit komen met een witte aronskelk.
Ik wil een witte kist met balonnen waar dit gedicht op moet komen:

A mother is an Angel
truly Heaven's best invention
She's always busy doing deeds...
too numerous to mention
There's just no way to measure
all the love and joy she brings
Yes, a mother is an Angel
who has truly earned her wings!

dan wil ik deze muziek:

Celine Dion : goodbye's
Queen: innuendo
Bon jovi: Santa fe

Ik wil geen levensverhaal dat word verteld maar een video die gedraait word met leuke momenten....

mijn kist mag niet in de grond zakken maar de ballonnnen worden losgeknipt met deze muziek:
Bryan adams : all for love

en dan worden witte duiven losgelaten.

Ik wil wel graag een koffietafel met een pianospeler en een witte vleugel waar mijn foto opstaat....
Oud 04-06-2003, 01:56
Verwijderd
't Zal me allemaal een zorg zijn eigenlijk, hoe de mensen zich kleden, wel of geen kerk, kist van vuren- of ebbenhout, wat voor bloemen.. Like, ik maak daar zelf toch niet zo gek veel meer van mee.

Ik vind dat men het maar lekker uit moet zoeken hoe of wat. Alleen wens ik wel wat muziek naar mijn keuze gedraaid te hebben, voorlopig blijf ik steken op

The Dreamside - La Tempesta
Faith & the Muse- Scars Flown Proud
Paradise Lost - True Belief

Ik wil ook niet begraven worden uit praktisch oogpunt (het heeft zeker meer charme dan een fucking oven); je zadelt je naasten op met onderhoud wat èèn jaar goed gaat, misschien zelfs minder, maar daarna ligt je grafsteen toch alleen maar alg te happen. Nou, laat dan maar. Dat maar in een potje. Dat kun je tenminste wegkieperen in plaats van laten vertyften.

Overigens lijkt 't me ook wel humor om gewoon 3 enorm slechte nederlandstalige platen uit te zoeken voor je 'plechtigheid'. Een laatste kutgeintje.
Oud 04-06-2003, 02:00
Verwijderd
Citaat:
Ace*Dusty schreef op 02-06-2003 @ 15:19:
*knip*
Goedendag, mevrouw Dramaqueen! *lol*

Anyway, Celine Dion op je begrafenis.. Hekel aan je medemens?
Oud 04-06-2003, 06:28
Verwijderd
het zal mij niet intresseren, ik merk er niks van, de familie moeten het maar doen zoals ze denken dat het mooi is.
Oud 04-06-2003, 08:08
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 04-06-2003 @ 02:56:
blablabla
Het is juist veel beter om je begrafenis van te voren te regelen en vast te stellen wát je wilt, hiermee neem je een enorme last weg voor je nabestaanden. Het laatste wat zij zich moeten afvragen nadat ze hun geliefde hebben verloren is welke kleur binnenvoering jij het mooist had gevonden.
Oud 04-06-2003, 08:21
martooh
martooh is offline
ik zou niet willne dat iedereen gaat rouwen ofzo, maar ook niet echt een feessie bouwen gewoon op mijn kosten een biertje halen!
Oud 04-06-2003, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef op 04-06-2003 @ 03:00:
Goedendag, mevrouw Dramaqueen! *lol*

Anyway, Celine Dion op je begrafenis.. Hekel aan je medemens?
Ik durfde het niet te zeggen, maar ik werd er misselijk van ...
Oud 04-06-2003, 12:27
Verwijderd
Citaat:
thunder110 schreef op 04-06-2003 @ 09:08:
Het is juist veel beter om je begrafenis van te voren te regelen en vast te stellen wát je wilt, hiermee neem je een enorme last weg voor je nabestaanden. Het laatste wat zij zich moeten afvragen nadat ze hun geliefde hebben verloren is welke kleur binnenvoering jij het mooist had gevonden.
Als ik echt voorkeuren had, had ik deze toch wel kenbaar gemaakt? Men kent mij ook. Als er alleen 3 muzieknummers op mijn wilsbeschikking staan en verder "maak d'r iets moois van" lijkt mij de boodschap duidelijk.
Oud 04-06-2003, 18:37
gothicje
gothicje is offline
kheb er nooit echt over nagedacht
ik wil gewoon dat mijn dierbaren goede herrineringen aan mij hebben en dat hun zich prettig voelen bij het afscheid aan mij zeker niet een te trieste boel ik wil niet dat ze treuren om mijn afscheid maar dat ze terug kijken naar het leven dat ze met mij hebben geleid
zelf heb ik er toch niks meer aan
Oud 04-06-2003, 18:38
gothicje
gothicje is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 04-06-2003 @ 08:08:
ja dat is waar, maar wij merken er niks meer van en ik wil dat hun zich er fijn bij zullen voelen
dus eigenlijk moet het van beide kanten komen
Oud 06-06-2003, 22:34
miffy
miffy is offline
ik wil nie dat myn kist in de grond zakt. was by myn vader wel zo, k kon wel kotsen, echt waar. en nie zo zwart. mooie houten kist. geen bepaade kleur ofzo, ja geel (zon) en blauw (lucht) vin ik wel mooi... verder moeten zy maar beslissen hoe ze afschyd willen nemen, k ben tog al dood ja...

miffy
Oud 08-06-2003, 01:12
Verwijderd
Niet. Ik word een oud gek vrouwtje dat met haar katten in een bos woont. Zo eentje waar ouders van kinderen bang voor zijn en die kinderen verbieden om met me om te gaan, wat ze dan natuurlijk wel gewoon doen. 's Nachts, zodat die ouders het niet merken. En na een jaar of tien neem ik mijn katten mee en verdwijn ik op mystieke wijze. Zomaar, in eens. Wat dan niemand weet is dat ik die katten aan iemand weggeef om daarna ergens stilletjes zelfmoord te plegen.

Maar waarschijnlijk word ik toch niet oud. Dus mocht ik in eens longkanker krijgen en eerder doodgaan dan zet ik in m'n testament dat mijn ouders mij moeten opeten. >:] Moesten ze maar niet zeggen dat dieren er voor zijn om opgegeten te worden. Wat nou, 'kinderachtig'?

Mocht ik samen oud worden met iemand anders en eerder doodgaan dan hij/zij dan wil ik wel een fatsoenlijke begravenis. Iets met 'n hoop wiet en bier, en voor de rest geen dominees of andere enge gevallen. En als die ander eerder dood gaat dan ik dan verhang ik mezelf wel want dan heb ik vast geen zin meer om in m'n eentje verder te gaan. Van mijn part mogen ze me dan aan m'n kat voeren, in dat geval maakt het me niet veel meer uit.

Eigenlijk maakt het me sowieso niet veel uit. Ik lul ook maar wat omdat ik op 't moment niet kan slapen. Pf, ik zie later wel hoe mijn begravenis wordt. Daar kan ik nu niet over oordelen.
Oud 08-06-2003, 01:16
Verwijderd
Citaat:
Ace*Dusty schreef op 02-06-2003 @ 15:19:
Iedereen moet in het wit komen met een witte aronskelk.
Ik wil een witte kist met balonnen waar dit gedicht op moet komen:

A mother is an Angel
truly Heaven's best invention
She's always busy doing deeds...
too numerous to mention
There's just no way to measure
all the love and joy she brings
Yes, a mother is an Angel
who has truly earned her wings!

dan wil ik deze muziek:

Celine Dion : goodbye's
Queen: innuendo
Bon jovi: Santa fe

Ik wil geen levensverhaal dat word verteld maar een video die gedraait word met leuke momenten....

mijn kist mag niet in de grond zakken maar de ballonnnen worden losgeknipt met deze muziek:
Bryan adams : all for love

en dan worden witte duiven losgelaten.

Ik wil wel graag een koffietafel met een pianospeler en een witte vleugel waar mijn foto opstaat....
Dus, begravenis. Celine, Queen en Jovi gaan hun gang. Je video wordt gedraaid, de balonnen worden losgeknipt. De duiven worden losgelaten, en dan gaat iedereen weg en laat je kist daar boven de aarde staan? Da's niet sociaal he, voor de rest van je medemens.

Ik bedenk me net dat het best stoer moet zijn om de lucht in te worden gestuurd na je dood, in 'n kist aan een hoop balonnetjes. En dan komen ze ergens waar geen lucht meer is en gaan ze kapot door de tegendruk, waardoor die hele kist naar beneden dondert. Zouden er dan mensen zijn die gaan denken dat 't de Messiah is die iets fout gedaan heeft bij de neerdaling? >:]
Oud 10-06-2003, 12:07
plonknav
plonknav is offline
dat hebben twee klasgenootjes al helemaal geregeld voor me.
ik krijg volgens hun:
een grafsteen, opschrift: ze is (eindelijk)dood
er wordt nirvana en anouk gedraait
er komt een bruidstaart
een ander klasgenootje mag hout sprokkelen om me te verbranden en die moest ook zingen

En dat mag je dagen aanhoren, leuk hoor

Laatst gewijzigd op 10-06-2003 om 12:13.
Oud 10-06-2003, 14:39
Nobucta
Nobucta is offline
Ik word opgehaald door de vuilnisman.
Oud 10-06-2003, 14:41
Macristo
Macristo is offline
mystiek?
Oud 10-06-2003, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Macristo schreef op 10-06-2003 @ 15:41:
mystiek?
Hij staat hier al een tijdje, en het gaat goed dus waarom niet. Dat believe in God hoort hier eigenlijk ook niet thuis, maar ach als de scheiding niet zo duidelijk is en het loopt, laten gaan, we moeten niet alles gaan sluiten.

En plonknav, dat lijken me geen prettige klasgenoten te zijn.
Oud 10-06-2003, 20:43
Verwijderd
Citaat:
plonknav schreef op 10-06-2003 @ 13:07:
dat hebben twee klasgenootjes al helemaal geregeld voor me.
ik krijg volgens hun:
een grafsteen, opschrift: ze is (eindelijk)dood
er wordt nirvana en anouk gedraait
er komt een bruidstaart
een ander klasgenootje mag hout sprokkelen om me te verbranden en die moest ook zingen

En dat mag je dagen aanhoren, leuk hoor
deze post is dus van mij. Het lijkt zo gezien misschien een grap, maar een van die klasgenootjes weet dus dat ik zelfmoord wil(de) plegen.
Oud 10-06-2003, 22:06
Verwijderd
Citaat:
kydnav schreef op 10-06-2003 @ 21:43:
deze post is dus van mij. Het lijkt zo gezien misschien een grap, maar een van die klasgenootjes weet dus dat ik zelfmoord wil(de) plegen.
Zoals ik al zei: lijken me geen leuke klasgenoten. Als je er iets over kwijt wilt, pm me maar.
Advertentie

Regels voor berichten