Advertentie | |
|
![]() |
|
Die nieuwe van Max Factor (?) dacht ik is echt vte goed, Lipfinity heetie (geloof ik, ik weet het allemaal niet zo goed
![]() ![]() ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Oke, bedankt...
Happen in een tissue heb ik al geprobeerd, maar het probleem is dan dat die mooie glans dan vervaagd.. Om de 10 minuten mijn lippenstift bij te gaan werken is me een beetje teveel van het goede.. ![]() Ik ben tegen de Bodyshop, dus daar kom ik niet.. ![]() Nu je het zegt Rabecca..Ik mik altijd gelijk dat witje buisje erop hehe..Goede opmerking! En Miss Quasy bedankt voor de tip ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik gebruik nooit lippestift, alleen wat gloss af en toe..
maar mijn mama heeft laatst ook die lipfinity gekocht en wilde weten of het werkte dus heb het ff getest. 's middags om 10 voor 4 opgedaan tot het eten bleef het geweldig(had ondertussen wel wat gedronken) 18.00 Daarna bleef het ook nog goed(minder maar toch ok) tot ik ging douchen 22.00 en 's ochtends waren de 'randen' van mijn lippen nog steeds een beetje rood (wat ik er ook niet af kreeg) 8.00
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() verder, tja, je hebt 't antwoord op je vraag al ![]() |
![]() |
|
Lippotlood blijft veel beter zitten, tis wel gekloot om het netjes en niet de ene streep dikker te maken dan de andere en het mooi op te doen zonder dat je punt afbreekt maar al met al, als het eenmaal zit, blijft het ook veel langer en mooier zitten. (dat was vast geen fatsoenlijk nederlandse zin
![]() Uhm.. Eerst je tanden poetsen, en daarna met je tandenborstel zachtejs je lippen scrubben, dan zijn de velletjes er af en worden je lippen mooi zacht. Met een klein beetje vaseline of labello je lippen verzorgen. Dat op laten drogen of een beetje afhappen met een doekje/wattenschijfje dat je lippen niet meer zo vet zijn. Kwast en een beetje poeder pakken, lippen poederen, afhappen met wattenschijfje. Lippenstift pakken, lippen stiften en weer je lippen peoderen en afhappen. Nog 1 keer lippenstiften. Desgewenst lipgloss er over heen en klaar ben je ![]() Wie weet er overigens een mooi doorzichtige lipgloss die NIET plakt???
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik koop er juist WEL omdat hun producten niet op dieren zijn getest.. Maar dat kan aan mij liggen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() [edit] stomme typfout ![]() Laatst gewijzigd op 15-04-2002 om 15:13. |