Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2002, 18:46
Paige
Paige is offline
Hoi,
Ik zou graag willen weten hoe jullie ervoor zorgen dat je lippenstift lang blijft zitten..
Ik heb een aantal weken geleden LipFinity (doosje met 2 "buisjes", een voor de kleur en een voor het bovenlaagje) van MaxFactor gekocht en zou lang moeten blijven zitten volgens de verpakking, maar dat verdwijnt ook na een uur bij mij..

Vertel me jullie geheimen??!!?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-04-2002, 18:48
Li
Li is offline
ik draag nooit lippenstift, iets te veel van het goede..
Maar om je lippenstift langer te laten zitten moet je eerst je lippen met foundation of poeder afpoederen, dan een laagje lippenstift, happen in een tissue en dan weer wat lippenstift
volgens mij
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 19:42
CryperA
CryperA is offline
Door het om de 10 minuten opnieuw op te doen
Oud 11-04-2002, 19:45
xsten
xsten is offline
Bij de body shop kun je een soort dunne lipgloss kopen die je over je lippenstift heen moet doen. Zodra het opdroogt gaat je lippenstift er niet meer af, werkt echt super!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 20:15
rabecca
rabecca is offline
Citaat:
Paige schreef:
Hoi,
Ik zou graag willen weten hoe jullie ervoor zorgen dat je lippenstift lang blijft zitten..
Ik heb een aantal weken geleden LipFinity (doosje met 2 "buisjes", een voor de kleur en een voor het bovenlaagje) van MaxFactor gekocht en zou lang moeten blijven zitten volgens de verpakking, maar dat verdwijnt ook na een uur bij mij..

Vertel me jullie geheimen??!!?
Laat je em dan wel goed opdrogen voordat je de polish erop doet? dat deed ik in het begin ook niet en toen was ie er ook na een uur af.
J e moet em eerst een paar minuten laten drogen voor je het witte gevalletje erop smeert.

Met gewone lippenstift kun je eerst wat poeder op je lippen doen enzow dan smeren en goed afhappen dan blijft de gewone lippenstift langer zitten.
Oud 12-04-2002, 08:48
Morphia
Morphia is offline
Mijne blijft gewoon wel zitten, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 15:19
Gwen.
Gwen. is offline
Die nieuwe van Max Factor (?) dacht ik is echt vte goed, Lipfinity heetie (geloof ik, ik weet het allemaal niet zo goed ). Ik weet alleen niet of je die bedoelt. Die bestaat ook uit 2 delen, een vloeibare lippenstift met kwastje en dan een stick mer gloss zeg maar, en dan moet je deel 1 even laten drogen en vervolgens die gloss aanbrengen en je krijgt hem er bijna niet meer vanaf
Oud 12-04-2002, 15:27
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Paige schreef:
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Die nieuwe van Max Factor (?) dacht ik is echt vte goed, Lipfinity heetie (geloof ik, ik weet het allemaal niet zo goed ). Ik weet alleen niet of je die bedoelt. Die bestaat ook uit 2 delen
ghihi
Oud 12-04-2002, 15:40
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
punkyfish schreef:

ghihi
Jamaar dat zit nie in een doosje ... sorrie ik zit fout
Oud 12-04-2002, 17:03
Paige
Paige is offline
Oke, bedankt...
Happen in een tissue heb ik al geprobeerd, maar het probleem is dan dat die mooie glans dan vervaagd..
Om de 10 minuten mijn lippenstift bij te gaan werken is me een beetje teveel van het goede..
Ik ben tegen de Bodyshop, dus daar kom ik niet..
Nu je het zegt Rabecca..Ik mik altijd gelijk dat witje buisje erop hehe..Goede opmerking!
En Miss Quasy bedankt voor de tip
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 17:04
Guineverea_witch
Guineverea_witch is offline
hmmm soms draag ik zwarte en zit het na 10 minuten al over m'n hele gezicht.
heb echt geen idee hoe het blijft zittuh
Oud 12-04-2002, 17:13
Angellove
Angellove is offline
vertel is... hoe duur is die lipfinity????????? TELL ME!
Oud 12-04-2002, 17:29
Paige
Paige is offline
Citaat:
Angellove schreef:
vertel is... hoe duur is die lipfinity????????? TELL ME!
Iets van 10 euro dacht ik..
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 18:43
shanli
shanli is offline
ik gebruik ook nooit lippenstift(tenzij ik goesting heb om me te 'verkleden')altijd lipgloss,van de Tuinen en Hema
Oud 12-04-2002, 18:48
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik gebruik nooit lippestift, alleen wat gloss af en toe..

maar mijn mama heeft laatst ook die lipfinity gekocht en wilde weten of het werkte dus heb het ff getest.
's middags om 10 voor 4 opgedaan
tot het eten bleef het geweldig(had ondertussen wel wat gedronken) 18.00
Daarna bleef het ook nog goed(minder maar toch ok) tot ik ging douchen 22.00
en 's ochtends waren de 'randen' van mijn lippen nog steeds een beetje rood (wat ik er ook niet af kreeg) 8.00
Oud 12-04-2002, 19:09
Alet
Alet is offline
Ik heb een gruwelijke hekel aan lippenstift, dus ik heb geen id .
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 19:10
feline
feline is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
ik gebruik nooit lippestift, alleen wat gloss af en toe..

maar mijn mama heeft laatst ook die lipfinity gekocht en wilde weten of het werkte dus heb het ff getest.
's middags om 10 voor 4 opgedaan
tot het eten bleef het geweldig(had ondertussen wel wat gedronken) 18.00
Daarna bleef het ook nog goed(minder maar toch ok) tot ik ging douchen 22.00
en 's ochtends waren de 'randen' van mijn lippen nog steeds een beetje rood (wat ik er ook niet af kreeg) 8.00
die moet je hebben dus
Oud 12-04-2002, 19:10
de
de is offline
Ik vind lippenstift in de meeste gevallen nogal ordi,

maarja dat is weer geheel mijn mening uiteraard

Laatst gewijzigd op 12-04-2002 om 19:13.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Paige schreef:
Oke, bedankt...
Happen in een tissue heb ik al geprobeerd, maar het probleem is dan dat die mooie glans dan vervaagd..
Om de 10 minuten mijn lippenstift bij te gaan werken is me een beetje teveel van het goede..
Ik ben tegen de Bodyshop, dus daar kom ik niet..
Nu je het zegt Rabecca..Ik mik altijd gelijk dat witje buisje erop hehe..Goede opmerking!
En Miss Quasy bedankt voor de tip
Waarom ben je tegen de Bodyshop?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 18:49
shanli
shanli is offline
Citaat:
Jewel schreef:

dat vroeg ik me ook af
Oud 13-04-2002, 18:56
Friso
Friso is offline
Citaat:
shanli schreef:
dat vroeg ik me ook af
Misschien vind ze het te duur. Ik koop er wel eens kadootjes voor vriendinnen, en bij de Kruidvat ben je toch echt goedkoper uit
Maar goed, ze vinden het altijd super, het ruikt lekker en volgens mij is het best goed (?).
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Guineverea_witch schreef:
hmmm soms draag ik zwarte en zit het na 10 minuten al over m'n hele gezicht.
heb echt geen idee hoe het blijft zittuh
eyeliner gebruiken ipv lippenstift.. kun je ook met verschillende kleurtjes werken, 's leuk

verder, tja, je hebt 't antwoord op je vraag al
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 19:01
watermannetje
watermannetje is offline
ja, had ik ook laatst gehoort over dat eye-liner, moest erug lache. wat ook werkt, oogpotlood op je lippen doen en daaroverheen je lippenstift
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 22:49
Verwijderd
eyeliner op je lippen??? hmmmmm krijg je dat er ooit nog af
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 09:46
Paige
Paige is offline
Citaat:
Jewel schreef:

Het hele idee erachter..Ooh ooh..Wat zijn we goed voor de mensheid bla bla..En nee Friso..Niet omdat het te duur is, want dat valt best mee daar..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2002, 10:14
rodina
rodina is offline
Lippotlood blijft veel beter zitten, tis wel gekloot om het netjes en niet de ene streep dikker te maken dan de andere en het mooi op te doen zonder dat je punt afbreekt maar al met al, als het eenmaal zit, blijft het ook veel langer en mooier zitten. (dat was vast geen fatsoenlijk nederlandse zin )..

Uhm..
Eerst je tanden poetsen, en daarna met je tandenborstel zachtejs je lippen scrubben, dan zijn de velletjes er af en worden je lippen mooi zacht. Met een klein beetje vaseline of labello je lippen verzorgen. Dat op laten drogen of een beetje afhappen met een doekje/wattenschijfje dat je lippen niet meer zo vet zijn. Kwast en een beetje poeder pakken, lippen poederen, afhappen met wattenschijfje. Lippenstift pakken, lippen stiften en weer je lippen peoderen en afhappen. Nog 1 keer lippenstiften. Desgewenst lipgloss er over heen en klaar ben je

Wie weet er overigens een mooi doorzichtige lipgloss die NIET plakt???
Oud 14-04-2002, 11:20
Roos
Roos is offline
Citaat:
rodina schreef:
Wie weet er overigens een mooi doorzichtige lipgloss die NIET plakt???
Ja, die kan je bij de DA Drogist kopen, het zit in zo'n "rollertje" (zoals je ook deo-rol hebt). Je moet wel uitkijken welke je neemt: er zitten geuren aan, en Peach is heel vies. Als je gewoon aardbei neemt, is dat het beste, want die ruik je niet echt. Als je 'm ook in "geurloos" vindt, mag je er ook 1 naar mij opsturen
Oud 14-04-2002, 11:51
shanli
shanli is offline
Citaat:
Paige schreef:

Het hele idee erachter..Ooh ooh..Wat zijn we goed voor de mensheid bla bla..En nee Friso..Niet omdat het te duur is, want dat valt best mee daar..
dus je gaat er gewoon niet heen omdat de producten NIET op dieren getest zijn,ze lopen er heus niet mee te leuren:zie hier,de winkel die zijn producten niet op dieren test,we zijn de goedheid in de mensheid zelve *rolleyes*
Oud 14-04-2002, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Paige schreef:

Maar dat ZIJN ze toch ook?

Ik koop er juist WEL omdat hun producten niet op dieren zijn getest.. Maar dat kan aan mij liggen.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Jewel schreef:

Maar dat ZIJN ze toch ook?

Ik koop er juist WEL omdat hun producten niet op dieren zijn getest.. Maar dat kan aan mij liggen.
De producten zijn volgens mij niet op dieren getest, maar de ingrediënten wel (alleen langer als 9 jaar geleden ofzo).
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Alex schreef:

De producten zijn volgens mij niet op dieren getest, maar de ingrediënten wel (alleen langer als 9 jaar geleden ofzo).
Hmja, okay, maar ik vind het al een beter idee dat het nu niet meer gebeurd, wat bij Maxfactor, Maybelline enz. wel zo is.. Nahja, ik vind 'Ze doen alsof ze de wereld verbeteren' in ieder geval niet echt een reden om er niets te kopen..
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 15:10
Verwijderd
Citaat:
terror koe schreef:
als je eerst oogpotlood op je lippen doet en daarna lippenstift blijft het beter zitten.

niet drinken helpt ook goed...
whehe *ziet echt zo'n beeld van een discotheek met allemaal schommelende dunne uitgedroogde mensjes met van die roodgestifte volle lippen*

[edit] stomme typfout

Laatst gewijzigd op 15-04-2002 om 15:13.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten