Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
*Knuff*
||
Citaat:
![]() *Dit was de allerlaatste chatbericht*
|
moe
maar geen zin om te gaan slapen tv muziek Abdu mam mis je wel hoor maar ik moet verder en jij ook Lars dood vader nu alleen verplicht om erheen te gaan? ik wil er nooit meer heen Abdu; ''Maar het is wel je vader'' Henk is er voor me zoals een vader waarom zal ik er nog heen gaan maar aan de andere kant... hij is daar nu helemaal alleen ![]() weet t ff niet meer je bent wel hartstikke tof altijd wel lachen met je zonsondergang was ontzettend mooi (en romantisch ![]()
|
-naar de markt geweest
-2 leuke nieuwe truitjes gekregen -helemaal geen verplichtingen meer -heerlijk is dat! -msn -Abdu -weer zien vanaaf -vast weer opzijn citta scheuren ![]() -kim trouwen? -Turkse les van Abdu nu ![]() -weer zo'n mooi weer! -morgen met Iris zwemmen -zondag stappen -bijna zover hihi -vet zin in! -Wen, je bent een topwijffie! -en nee, ik ben idd geen sl*t, thnx 4 that!
||
Citaat:
![]() Last van m'n wijsvinger kan bijna nie meer normaal typen moet ophouden ermee weet ik wel maar dat gaat moeilijk muziek msn= saai zonder Abdu ![]() mis ik um nog? niet meer zo als eerder misschien als ik um zondag weer zie helemaal verliefd mooi liedje nu erop ![]() Word je rustig van ![]() eten klaarmaken voel me net zo'n huisvrouwtje ![]() mama is lief Henk en Harmen ook zin om een echt gezin te worden! 2persoonsbed krijg ik dan ![]()
|
Poe, wat een weertje
![]() ![]() Balen dat die broek nog niet binnen is... Nieuwe schoenen aan, ze zitten fijn! Nog geen ruzie gehad met mama vandaag Vanavond naar verjaardag, hoop dat ie zich niet giga gaat zitten vervelen... Anders voel ik me schuldig nog kadootjes inpakken... Vandaag is ![]() |
![]() |
|
ik kan ook niet koken he
verdorie m'n broer ligt nog te pitten strax zie ik hem weer best wel zin in ![]() miss bras vanavond na hem hihi ![]() lieve meiden blij met nieuw truitje geen geld bijna meer geeft ook niet ik ga nu weg naar hem damn ik wil niet verliefd op hem worden ![]()
|
het was weer hartstikke leuk met hem
![]() ![]() tegen hem aangelegen niet gezoend durf t niet en hij ook niet vrienden nog voor hoelang? het voelt zo goed! ![]() Henk heeft me gezien KUT en nu?? eerlijk zijn? eromheen lullen?? kutfiguur ![]() verdomme ![]() waarom moest je dat nou allemaal zeggen ![]() zo onzeker als de pest erdoor geworden! ![]() Wil dit niet ![]() Auw! ![]() k*tnagel msn wel weer leuk met hem hij wil nietzo als hem worden zal hij ook niet worden! never! zo wel is hij me ook kwijt
|
toevoeging;
Ben wel benieuwd hoe het nou zit tussen 'ons'... ![]() We knuffelen wel... Zoenen niet ik vraag t gewoon zo aan um... ![]() Patrick, ik haat je voor wat je met me hebt gedaan! Je hebt me zekerheid en zelfvertrouwen voor altijd de grond in gestampt! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Weet je nog! *het berichtje van Suus is de laatste, dus Wen mag nu niks meer zeggen hihi*
||
Citaat:
-woendag toetsweek -zou gaan zwemmen met Iris -die had geen zin meer ![]() -Abdu gevraagd -beetje problems thuis -kan hem niet helpen zo -geen zin? -nou dan toch niet -wou aan mn huiswerk -Marielle belt me -om te gaan zonnen/zwemmen -tuurlijk, leuk! -Adbu uitleggen -verbaasd -wel een lief smsje ![]() -weer ruzie? -neej toch -waarom? -net zo'n leuke middag gehad -jij wou niet weet ik cker! -mag niet weg vanavond -wel op msn met hem ![]() -toch ook wel fijn - miss ya - luv ya 2 ![]() ![]() -Joel, ik mis je en ik zal je nooit vergeten -moet alleen verder met mah own life -Life hurts, but goes on
|
msn is saai zonder hem
![]() Ik hou echt van um wel heel warm als ik aan um denk in ieder geval jah verliefd dat ben ik ja m'n moeder zei er verder niks over vanmiddag toen ik haar toebeet dat zij me niet ging vertellen met wie en met wie niet ik moest omgaan! ![]() haha you go girl wehehe ik mis um zal um ff smsen dat ik weer on ben of hij ook komt
|
- uhm, kan iemand van dit forum mij even een dag bannen ofzo? dan kan ik tenminste leren
![]() - moe - geen zin -= blegh - stad - love - raar - jeroen - zaterdag - welke camping? - naja - niet bruin - toetsweek - zenuwachtig - ik wil niet.... - nou ![]() - hou je kop!
|
nu al aan de chips
![]() eco leren Duits mondeling voorbereiden zin in vanavond lekker m'n lievelingseten eten hihi nog 18 daagjes en dan jarig ![]() stomme kutmuziek zin in zaterdagmiddag superveel weer in Abdu's armen liggen vanmiddag ![]() ook zin in weer heerlijk weer in de zon leren hihi ga ik nou wel of niet over?? wel een 2 op frans ![]() Suus, ga leren NU verdomme
|
* kep t koud
* met dit weer * slaat nergens op * bahh..morgen weer naar school * moet eigenlijk boek lezen * g1 zin in * dat gedoe ook altijd * wrom...?! * sh*t... * donderdag al * wat moet ik zeggen?? * pfft... * vanaaf naar S. * kank me nieuwe kleren showen... * ![]() * sh*t... * tog nie naar S. * te druk ofzow?!
Laatst gewijzigd op 01-06-2003 om 15:39. |
![]() |
|
-weer bij Abdu
-hij is zo tof -wel weer knus -maar niet gezoend -dat hoeft ook nog niet -zo is t ook heerlijk -echt super mooi weer -vel papier van mondeling kwijt? -neeee! -dat kan niet! -verdorie! -mijn ketting aan Abdu gegeven -vondtie harstikke lief van mij - ![]() -dorst maar drinken helpt niet ![]() -Ik hou zo van um ![]()
|
|