Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik maak vaak sieraden, vooral kettingen.
kralen koop ik bij een winkeltje, teringduur daar trouwens. voor een beetje ketting kom je wel uit op 50 euro aan kralen. maar dat is dan weer leuker dan dat je een ketting van 50 euro koopt, vind ik tenminste. ik heb weleens een bikinitopje met pailletjes gemaakt met de engelse vlag erop, voor een feestje. daarbij had ik witte mocassins met op de bovenkant diezelfde engelse vlag van pailletjes. (duur: 25 uur ofzo, duur van het feest: 10 uur ![]() voor carnaval heb ik mijn eigen vlinderpakje in elkaar gezet, met behulp van mama. (ja ik was als vlinder ja) dingen innemen lukt ook nog wel. als ik echt zelf iets bedacht hebt maakt mijn moeder of tante het, want zo goed kan ik niet met de naaimachine overweg. ik zou het wel willen leren, maar dat doe ik wel als ik zelf kinderen heb! ![]() |
![]() |
|
kleren maken kan ik echt niet, wel jammer trouwens...
![]() mijn oude kast kreeg zowat elke maand een nieuw kleurtje/motiefje, tot ie echt uitelkaar viel van ellende. ik heb mijn kamer hier in tilburg nog niet echt gedecoreerd, ga nog een regenboog op de muur verven en mijn zusje maakt allerlei soorten armbandjes voor mij ![]()
|
ik heb altijd goede ideen, maar er komt vaak niets van.
*ik ga mijn kamer verbouwen en schilderen!* niet dus en kleren maken ik die vaak hoepeloze pogingen, ik heb het geduld er niet voor, als een broek te lang is mag mn mammie t maken. maja verder benk ik wel creatief, sieraden maak ik zelf etc. |
![]() |
||
Citaat:
Nadeel daarvan is dat je uiteindelijk als nog op een duur shirtje uit komt. Die frutseltjes zoals kantrandjes etc zijn fucking duur, tzelfde voor kralen ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat scheelt ![]() Naja hier in de buurt zit zo'n fournituren die alle restcollecties verkoopt daar zit ook wel es wat tussen, en een stuk goedkoper. Maar je moet er vooral tegen aan lopen, wanneer je er naar gaat zoeken blijf je bezig ![]()
|
Verwijderd
|
Maak je iedere maand een stel nieuwe gordijnen, verf je om de twee weken je luxaflex, of hang je ieder half jaar je vitrage vol met nieuwe kraaltjes?
Ik heb grijze luxaflex, een groen rolgordijn, en gele schuifgordijnen. Allemaal voor één raam. Die wissel ik af, en dat is genoeg afwisseling qua gordijnen voor mij ![]() Maak jeje eigen sieraden? Zoja wat voor materiaal gebruik je? Maak je ze naar aanleiding van een ontwerp van Ozatu(otazu?) of heb je een sieradenmaakboekje, of verzin je zelf wat? Jaah ik rijg kraaltjes voor hippieïge kettingen en ik 'vlecht' armbandjes van kraaltjes... maar da's ook niet érg creatief ![]() Kleding? Maak je dat zelf? Haal je een goedkoop shirtje bij de h&m die je verbouwt tot iets diva-achtigs? Maak je exact wat je zelf wilt, of maak je een kopie van die te dure broek van Chloé die op de catwalk verschenen is? Naaicursus gevolgd? Moeder die handig is, laat je 't maken? Wat voor stoffen gebruik je? Ga je voor de mooie stoffen zoals zijde en satijn of neem je gewoon een goedkoop lappie katoen? Wat heb je zoal gemaakt? Ik kort rokjes bijna altijd in en broeken meestal ook, want ik draag vaak broeken met matig wijde&lange broekspijpen en die moeten niet over de grond slepen vind ik, en ik vind minirokjes mij mooier staan. Daar maak ik vaak wel iets leuks van, met een gekleurde band eronder oid. Naaicursus is daar niet echt voor nodig ![]() Ben je creatief met hout, in de zin van meubels? Of houdt 't op bij je ikea tafeltje in elkaar sleutelen? Zelf bewerken met creatieve patroontjes, lakken, hoogglans, zijdeglans, spuitbus, kunstig te werk met graffiti of met simpele bijts? Nope. Ik kwam idd niet verder dan mijn ikea bureau, twee ikea boekenkasten, en mijn ikea nachtkastje in elkaar zetten. Vroeger maakte ik wel veel poppenmeubeltjes, en een poppenhuis. Het maken van de meubeltjes was veel leuker dan er mee te spelen ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ben lui en ook slecht in het maken
maar ik heb een groene broek zelfgemaakt (*uche* mama heeft m in elkaar gezet *uche*) en een stuk stof aan een broek gezeg (dat wel zelf) en ik heb wat verbouwde shirtjes (andere randjes, mouwen eraf, ander printje, dat soort shit) euh ja ik maakte wel ns armbandjes en kettingen van kralen maar nu niet meer. (te lui...)
|
Ik maak weleens armbandjes van kraaltjes, teken regelmatig, doe af en toe iets leuks met oude kleren. maak zelf nooit kleren. Vervang mijn gordijnen nooit maar ik ben van plan mijn schooltas te beschilderen
![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben van plan om binnenkort (liefst vandaag nog, maar iig deze week ) een oude spijkerbroek om te turnen tot een rokje. De binnenzijde van de pijpen losmaken, en dan afknippen tot een minimini rokje (niet recht, maar met punten). Zo ongeveer tot net onder m'n billen. En dan nog een stuk stof er onder zetten, liefst roze, maar ik moet nog even een geschikt stof je zoeken. Dat komt dan tot m'n knieën, en het plooit en wappert. (een licht stofje dus)
Yeah ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kleurverschillen zijn juist leuk ![]() |
![]() |
|
Heb tijdje terug samen met mn moeder een mooie broek gemaakt
![]() Verder beschilder ik vaak shirtjes. Heb veel ideetjes qua kleding (ver)maken, maar ben helaas niet zo handig met de naaimachine, ben het nog steeds van plan te gaan leren. Het ligt nog in de planning een rokje te maken, kan alleen het stofje wat ik wil niet vinden ![]() Sieraden maakte ik vroeger vaak zelf, maar vind ik nu niet meer zo leuk.
||
Citaat:
wow, waar? ik moet namelijk breed elastisch kant en ook breed elastisch band hebben voor een plan dat ik in mijn hoofd heb en om te antwoorden op rodina, ja hoor, ben best creatief
|
Ik heb nog een paar simpele slippers die ik eigenlijk een beetje wilde verbouwen, maar ik ben er nog niet helemaal uit wat ik er precies mee zal doen.
(iemand ideetjes?) Verder heb ik wel eens plannen om wat te doen met kleding, maar op de een of andere manier komt het er eigenlijk nooit van.
||
Citaat:
Degene die de Robijn Fashion Award dit jaar, of vorig jaar had gewonnen, had ook zoiets, met plooien van dunne stof die langer waren dan de rest van 't rokje. Zag er erg gaaf uit ![]()
|
Ik heb 2 broeken zelf in elkaar gezet en ik frutsel wel es wat in elkaar met restjes van dingen. Zo heb ik bijvoorbeel mijn oude postbode tas weer opgeknapt met een regenboog kofferban en glowinthedark sterretjes van mijn kapotte kralengordijn. Armwarmers en polsbandjes heb ik ook gemaakt en af en toe doe ik es een kettinkje ofzo.
|
|