Advertentie | |
|
![]() |
|
Wow! Dat doet me denken aan de topic die ik geopend heb en vervolgens weer gesloten werd! (zie: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=485355 )
|
![]() |
|
Bij ons komen op 12 juni om 8 uur de normeringen binnen geloof ik. Daar gaan ze dan ´s middags om kwart voor 2 fijn over vergaderen en daarna gaan ze de leerlingen die gezakt zijn persoonlijk opzoeken om te vertellen dat ze gezakt zijn. Dat duurt tot half 5. Daarna kan iedereen de school bellen om te vragen of ie ook echt geslaagd is of dat de leraar die het moest komen vertellen soms panne had. Op 13 juni 13.00 uur kunnen we vervolgens de cijfers ophalen
![]()
|
![]() |
Wij zouden het eerst op de 11e juni al horen, maar gister zeiden de mensen van school ineens sorry we hebben het per ongeluk omgewisseld met MAVO en VMBO. Dus heel wat boe geroep aangezien heel veel mensen al hun werk etc hadden verzet, nu moeten we tot de 12e wachten helaas.
||
Citaat:
Straks loopt het uit, zijn ze om 15:30 nog niet klaar, denk jij dat je bent geslaagd, belt er om 15:31 nog eens iemand op om te zeggen dat je gezakt bent |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() 13 juni voor 12 uur |
![]() |
|
![]() |
13 juni moeten zelf bellen naar de mentor tussen half 1 en 2. Diezelfde middag moeten degene die geslaagd zijn om 15.30 op school zijn en de gezakten om 16.15...
Ik vind t wel raar dat we zelf moeten bellen aangezien iedereen dan op de 5 gaat drukken (automatisch terugbellen) en dan heeft dit hele systeem nog geen zin!! Onze mentor zei wel dat als je wel zeker wist dat je geslaagd was, je wat later moest bellen..maar dat ben ik echt NIET van plan!! (vwo trouwens) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
een beetje zoals het vroeger om de donaldduck ging. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 28-08-2016 om 18:51. |
![]() |
|
de officiele nomering voor eindexamen is donderdag 12 juni om 0800 uur bekend op internet en dus ook bij de school. het is maar net hoe lui je school is met cijfers berekenen.
ik zou het ook eerst op vrijdag dertien juni te horen krijgen maar toen hebben zo'n beetje alle eindexamenkandidaten geklaagd dus dat hebben ze godzijdank veranderd. btw: voordat ze mensen gaan bellen hangen de geslaagden meestal al op school dus waarom zou je afwachten als je het eerder zou kunnen weten? ![]() |
![]() |
|
Wij krijgen m op de 12e
en de 13e is dan gelijk het gala.. (wel beetje matig als je dan niet geslaagt bent en je moet de dag erna naar het gala, maarja ![]()
|
![]() |
tip: schrik je niet gelijk kapot als ze je bellen
bij mij hadden ze gezegd dat ze zouden bellen tussen 3 en 4 gaat om 15:34 de telefoon, me ma neemt op en zegt "Johan het is voor jou" mijn hart zakte echt 30 cm "Hoi met johan" "gefeliciteerd, je bent geslaagd" toen schoot ie weer goed ![]() moraal: leraren onthouden niet altijd even goed wat ze afspreken ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #47, deel 2. Verwijderd | 307 | 22-05-2008 21:29 | |
Vrije tijd |