Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vind de muziek niet echt fantastisch, maar wat is er verder mis met Jim? Het is toch leuk dat er voor een bepaalde groep meisjes, en ja, ook jongens, iemand op het podium staat met een leuk gezicht en een aardige stem? Je bent niet verplicht om ernaar te luisteren...
Als hij nou eens zijn eigen nummers schreef en meer in de richting van 'serieuze pop' ging in plaats van 'zoetsappige pop', dan zou ik misschien best naar zijn muziek luisteren. Hij heeft een heel warme stem, fijn om naar te luisteren. |
![]() |
|
Jullie vergeten dat een goede zangstem niet het belangrijkste is in de top 40 wereld.
Jim's Tell Her staat op één terwijl hij het ontzettend slecht zingt, of niet per se slecht, maar hij heeft maar één toonhoogte en wisselt zelf nooit van volume. Zelfs death metal grunters wisselen vaker van toon en volume.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik denk trouwens niet dat hij het redt, als je het echt wilt "redden" in de muziek wereld moet je een hele brede doelgroep hebben, eigenlijk moet iedereen het wel mooi vinden, of je moet gewoon ONTZETTEND GOED zijn. Jim is niet zo goed, hij ziet er alleen leuk uit en dus blijft de doelgroep beperkt tot meisjes van 12-15
|
Verwijderd
|
als je een luiaard een mondharmonica voor zijn smoel houdt, en je geeft hem een klap met een houten plank tegen zijn reet, haal je er nog een bekoorlijker geluid uit dan uit die a-muzikale hangjas te halen is.
Ach ja... vrouwen vallen op jongens die zich nog voor het eerst moeten scheren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jim RulezZzZz! Sorry, ik vind hem ook kaai goed! *maja, is alleen niet iedereen met mij eens* ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
jim weigerd homo rol! *** Sido *** | 30 | 05-07-2004 10:13 | |
De Kantine |
Jim wordt 16! sans plomb | 498 | 17-08-2003 22:36 | |
Beleidszaken |
Jim ----> **** LM | 34 | 11-08-2003 21:56 | |
Verhalen & Gedichten |