| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Misschien staat der huis op een punt waar een groot energieveld is ofzow...
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien kan ze het wat beter beschrijven? |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
flitsen horen echt alleen bij migraine.. sorry ik geloof neit in dat zweverige gedoe en ik zie zelf ook flitsen en dr zijn nu al 6 dokters die mij hebben verteld dat het migraine is.. als dr wat mis is met je ogen zie je geen flitsen maar zijn het andere dingen, bijv vaak koppijn hebben of dubbelzien |
|
|
|
|
|
kan idd goed migraine zijn, migraine is een stroing van de bloedsomloop om en nabij de hersenen. Bij mij gaat eht altijd met koppijn en gezichtsvervorming (ik zie dan vlekken en wazige dingen), en je hebt een sorot "lichtallergie" omdat je ogen een fel signaal doorgeven en dta doet bij mij extra pijn, maar de flits variant heb ik ook van gehoord dus je hoeft je geen zorgen te maken
|
|
|
|
ik denk dat hier een medische verklaring voor is, of inieder geval een psychologische verklaring,
Het schijnt namelijk zo te zijn dat mensen in de adolecensie leeftijd (oftewel de pubertijd...) qua hormonen een beetje anders in elkaar steken dan volwassenen. Het is zo dat je lichaam dan wat rare dingen kan gaan vertonen, misschien dat dit er ook een voorbeeld van is. Voor de zekerheid zou ik even langs de huisarts gaan, dan kunnen er ook een aantal dingen uitgesloten worden. Het kan ook wijzen op bloedarmoede! succes ermee!
|
|
|
|
ik zou echt serieus naar de dokter zijn. kan best een tumor zijn die tegen je ogen aan drukt ofzo. hmmm maar alsje al heel lang had zou je al dood zijn. hmm maakt niet uit ik ben ook geen arts daarvoor moet je naar je huisarts.
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
haha, ook een optie, maar ik raad ook maar eens de (oog)dokter aan. Misschien is de druk in je oog(glasachtig lichaam, dat witte zeg maar) wel te hoog.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze heeft het niet over een gave of sprirituele zaken, ze zegt zelfs niet zeker te weten of het hier thuis hoort. Ze wil gewoon weten wat het is. Daarbij weten wij nog altijd niet met zekerheid te zeggen wat zij heeft dus misschien is het wel een bijzondere gave. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
ja of je hebt dus migraine, of je hebt lucide dromen. Ben je erg moe? Ik zie soms ook lichtflitsen als ik erg moe ben en dan op bed ga liggen. Meestal doe ik dan mijn ogen dicht en laat ik alles over me heen komen, daarna komt er een droom. in die droom kan ik voor een groot gedeelte zelf bepalen wat er gebeurd. helemaal niks om bang van te zijn dus.
|
|
|
|
Ik weet niet of je dit nou ironisch bedoelde, maar een lucide droom is niet alleen dat je bewust ervan bent dat je droomt, je droomt vooral met opzet. als ik moe ben en ik heb dan me ogen half dicht (het moment voordat je in slaap valt) dan zie ik felle flitsen en figuren. Ik weet echter zeker dat ik niet slaap. Daarna komt er bij mij een lucide droom, waar ik vaak zelf dingen in kan bepalen en veranderen dus. Heeft niemand anders dit dan?
|
|
||
|
Citaat:
denken ze dat ze contact hebben met "de" andere wereld, moeten ze gewoon even langs de huisarts gaan
|
|
|
|
Daar heb ik ook wel eens last van, flitsen, maar ik heb zeker geen migraine, nooit gehad ook, en ook niet 'in de wacht'.
Dus dat zal het niet zijn, terwijl iemand uit mijn familie wel vaak migraine heeft en geen flitsen ziet...
|
|
|
Verwijderd
|
Er zal waarschijnlijk iets met je ogen schelen, ofwel ben je oververmoeid of zo?? Kweetnie hoor.
Ik zie af en toe eens een zwart vlekje naar beneden gaan, net als een spin aan een draadje, maar dan ingebeeld. Ik denk dat dat is omdat ik nogal een spinnenfobie heb ofwel te weinig slaap... |
|
|
|
|
Meer mensen hebben het. Het is een aura van een geest die langs je "loopt" en je ogen nemen die waar. Je hoeft er niet bang voor te zijn maar ik weet dat het toch eng is
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Saaiburgers en patat bij de McDonalds. #1867 Dark Phoenix | 500 | 03-10-2013 19:44 | |
| Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #161 Dott | 487 | 22-02-2011 22:05 | |
| Verhalen & Gedichten |
Niet zonder Chelsea! Verwijderd | 16 | 11-10-2005 01:05 | |
| Verhalen & Gedichten |
De prins, de gek, de neger en ik. Touché | 13 | 25-04-2005 14:40 | |
| ARTistiek |
* * * [Contest - zomer 2004] * * * LaMazulu | 260 | 06-09-2004 21:22 | |
| Werk, Geld & Recht |
mag ik foto's maken van een radar/lasercontrole? aap777 | 14 | 16-02-2004 09:55 | |