Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
je heb het laatste half jaar hier amper gepost, dus niemand zal je missen!
||
Citaat:
||
Citaat:
Doe je zo je best om het te verbergen.. ![]()
||
Citaat:
vrij nemen voor een meeting van het scholieren forum.. waar gaat het naar toe met deze wereld?
|
hoeveel lui komen er nu vrijdag?
6 lui? dan kom ik dus niet. Ik kom zowiezo niet meer, als het zo gaat. Wat een mongool gedoe weer. ALTIJD hetzelfde gezeik hier op muziek. Fuck iedereen die opeens maar weer afzeggen. Zeg dan niet toe, maar denk eens goed na .
Laatst gewijzigd op 02-06-2003 om 16:04. |
![]() |
|
jah tis ook mijn laatste poging ik heb dr echt geen zin meer in, maar laat me nog maar een op dat 'eventueeel nog wel zin hebben' lijstje staan.. en dan zie ik donderdag wel ofdat het nog een leuk lijstje is geworden ofdat ik zoiets heb van rot maar op..
|
Niet zo negatief doen..
Omdat er een aantal mensen niet konden is er een nieuwe lijst gekomen met mensen die bevestigden dat ze in iedergeval bereid zijn om WEL te komen. Dat is dus dit lijstje. - Roxy - SounD - 86dagreed - Pharmacon - birthmark - AtHell Dit lijstje kan nog groeien dus.. Prophet heeft vrijgenomen voor de meeting dus ik neem aan dat hij zichzelf er ook wel bij kan zetten bijvoorbeeld en zo waren er nog zat mensen die het graag op vrijdag wilde hebben de meeting.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
[Meeting] In UTRECHT, stelletje sufferds! :p Pruts0r | 383 | 11-06-2008 16:31 | |
De Kantine |
[Meeting] Vrijdag 29 juni of vrijdag 6 juli IjskIontje. | 1 | 11-06-2007 10:01 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
Muziek |
Meeting Roxy | 284 | 27-05-2003 22:33 | |
Psychologie |
Een meeting? Verwijderd | 141 | 27-06-2002 10:02 |