Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Eerst ga ik naar boven, me omkleden e.d.
Dan ga ik naar beneden om te zeggen dat ik in bed lig Dan gaan mijn ouders naar boven me weltrusten wensen Dan lig ik in mijn bed en probeer te gaan slapen.
|
Verwijderd
|
- douchen
- naar beneden wat drinken -daar nog wat lezen of kletsten met me ouders -naar boven -tanden poetsen -in bed liggen -lampje uit -nog een spelletje spelen op me mobiel ![]() -lezen ofzo *dus lampje weer aan* -muziek luisteren -tv kijken -lampje dan echt uit -piekeren -wakker liggen -naar plafond staren -piekeren -nog meer piekeren -nog langer wakker liggen -in ogen wrijven -nog steeds wakker liggen -nog maar weer een keer op de wekker kijken -wakker liggen -moe zijn -piekeren -in slaap vallen |
![]() |
||
Citaat:
![]() als ik naar school ga, kijk ik ut niet. Maar nu hoort het ook bij het slaapritueel. * in bed gaan * Bellen met m'n vriend * Dr. Phill kijken * dan op m'n rechterzij gaan liggen * op het zachtste kussen (de andere ligt aan de andere kant) * en dan heel erg m'n best doen.. * als dat niet lukt piekeren / tv-kijken
|
![]() |
- Omkleden
- Naar WC gaan en terwijl ik op de WC zit mijn make-up afhalen - Mijn gezicht wassen, haar kammen en soms tandenpoetsen ![]() - Tegen mijn vader zeggen dat ik ga slapen - Wekker aanzetten - Tv kijken of lezen - Licht uitdoen - Smsen naar vriend of een vriendin - Proberen te slapen en uiteindelijk in slaap vallen. Ik wist niet dat ik zo'n vast patroon had. ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 05-06-2003 om 22:33. |
![]() |
|
![]() |
WC
tandjes poetsen kleren uittrekken in bed rollen truste zeggen tegen wederhelft oogjes dicht slaap. Tussendoor word ik dan gestoord door een kat die in mijn armen wil slapen. Onder de dekens, en die dan mijn arm gaat liggen afsoppen en haar nagels er lekker inzetten. De andere kat ligt liever bij de baas. Da's wel zo eerlijk.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Nachtelijke rituelen, drama's en anekdotes. Verwijderd | 34 | 28-01-2009 12:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Twee arrestaties in trein bij A'dam T_ID | 172 | 15-11-2005 14:30 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De Islam en honden Moonlight fairy | 108 | 13-04-2005 21:57 | |
Verhalen & Gedichten |
-Nog titelloos- I C U | 180 | 10-04-2005 17:33 | |
Psychologie |
Ik kan niet slapen aboe | 51 | 09-01-2004 19:57 |