Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, zelf eet ik wel suiker. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Soya-ijs op zich is wel te eten volgens mij...en suikervrij-ijs ook...combinatie heb ik nog nooit kunnen vinden (Tsjechië is niet echt naast de deur, jammer genoeg...). |
![]() |
|
Twee jaar geleden heb ik een jaar suikervrij gegeten. Dat moest toen ik bij een Homeopaat liep omdat ik erg veel last had van allergiën. Ik vond het niet echt leuk/handig je bent zo continu met eten bezig, en op het laatst wil je ook wel een keer een 'gewoon' ijsje en glas cola (bijv.)
Ik merk wel dat het steeds makkerlijker is om suikervrije producten te vinden.
||
Citaat:
![]() (is altijd wel leuk als jij de medewerkers moet uitleggen hoe/waar dat ijs is)
|
Ikzelf heb van een alternatieve genezer te horen gekregen dat ik allergisch ben voor bepaalde producten, o.a voor suiker. Ik heb een tijd suiker van mijn eetlijst geschrapt. ik mocht ook geen zoetstoffen meer hebben want die zijn soms zelfs nog schadelijker. ik houd me nu niet meer aan het dieet, omdat ik weinig verschil merkte en ik al jaren met een eetstoornis kampte, en ik eindelijk na 4 jaar wel eens onbezorgd wilde genieten van 'normaal' eten, en heb het dus afgezworen. Ik voel me nu beter dan al die vier jaar bij elkaar (en eet gewoon) maar dat even ter zijde. Ik heb nog wel tips als je zonder suiker (e.v.t ook zonder zoetstoffen wilt leven)
*diksap>>> is een lekkere suiker/zoetstof vrije aanmaaklimonadesiroop die wel aan de prijs is. je kunt hem kopen bij het kruidvat (daar zijn ze 2.59 per fles, jaja) van olvarit kun je kopen (vanaf 6 maanden ![]() *koeken>>> in de reformwinkels kun je lekkere koeken kopen die suikervrij zijn. het gaat dan om het merk 'akwarius', 'molenaartje' 'billy's farm' of 'de rit' Van de rit maken ze ook lekker honing,dat mag je ook gewoon eten want dat zijn natuurlijke suikers, tenminste, zo was het met mijn dieet) kruiden en nog veel meer. ook chips zonder suiker bestaat. hele lekkere van molenaartje *snoep>>>> je hebt maislolly's. dat klinkt behoorlijk saai maar ze zijn uitsluitend gezoet met maisstroop en daardoor vrij van 'chemische' suikers. zo heb je ook pasta's , dadelstroop, tarwemootstroop, wat voronamelijk gebruikt word bij het zoeten van koeken (zie hierboven) het is heel erg lekker! *ander drinken>>> als je wel zoetstoffen wilt gebruiken, kun je natuurijk light drinken van alle soorten cola, pepsie of weet ik wat voor merken drinken. maar je hebt ook slimpie, dat is een aanmaaklimonade gezoet met zoetstoffen en maar een paar calorien per glas. hopelijk heb je hier wat aan! greets Snowy ps: ik heb nog eens opgezocht op google: http://www.natuproducts.nl/merken.asp
Laatst gewijzigd op 07-06-2003 om 13:25. |
![]() |
|
http://utopia.knoware.nl/~wwitsel/ma...en/suiker.html
http://www.frutesse.nl/producten.php3 Renate Dorrestein heeft ooit het boek Heden Ik geschreven. Naar aanleiding daarvan heeft Anne Marie Reuzenaar een erg handig boekje uitgebracht over lekker eten ondanks dat je ME, candida of hypoglycemie hebt. In het boekje staan erg leuke en lekkere recepten zonder suiker én zonder koemelk producten. Het Heden Ik Kookboek, ISBN: 90-215-2346-9.
Laatst gewijzigd op 07-06-2003 om 13:30. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Aanvulling op de post van Snow White:
Ik heb altijd siroop van cereal, is ook suikervrij. Slimpie siroop is idd ook suikervrij. De meeste supermarkten verkopen wel iets suikervrij's wat dat betreft (vaak iig wel Olvarit). Zonnatura heeft ook heel veel suikervrije dingen, ook koeken en snoepjes ed, net als cereal. Ook dit verkopen de meeste supermarkten (de AH iig). En Jamin heeft ook suikervrije dingen, De Tuinen ook. En zo hebben heel veel winkels wel iets. Volgens mij zit in gewone naturel chips van Lays en Crocky ed ook geen suiker. Ga gewoon eens kijken bij het Zonnatura vak inde supermarkt en in een natuurwinkel, dan zul je zien dat er echt onwijs veel te koop is. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
volgensm ij mag je dan nog maar heel weinig eten, en dat terwijl we het juist zo goed hebben, dan moetje juist genieten van alles wat je hebt ![]()
||
Citaat:
ivm allergieën, suikerziekte etc.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() de opname van suiker kost ook relatief veel energie en onttrekt vitaminen aan je lichaam (als je echt geïnteresseerd bent moet je maar ff op google zoeken ofzo) ![]() |
![]() |
|
ik eet geen suiker. Dat mag ik niet omdat ik er alergies voor ben. Ik word er of heel erg hyper van (das voor mij niet zo erg) of ik krijg oorpijn of mirkrene (hoe je het ook schijft).
in het begin is het zekker lastig.... maar er zijn veel vervangers dusse...... suc-6 ermee |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het bestuur in het Brits Mandaat Mesaaipotamië richt het Iraakse leger op #1921 Verwijderd | 500 | 08-06-2014 05:11 | |
De Kantine |
Ctrl+V=? Verwijderd | 500 | 18-01-2011 15:12 | |
Lichaam & Gezondheid |
overgevoelig voor suiker?! ikaruz | 29 | 12-09-2003 17:41 | |
Verhalen & Gedichten |
De jongen, de oude man en de zoektocht naar suiker. AtHell | 7 | 04-01-2003 09:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
hypoglycemie Verwijderd | 40 | 16-11-2002 11:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
Suiker --> slapen Me_Myself_and_I | 0 | 06-02-2002 20:21 |