Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
P.S. en relaxed blijven dat doet me ergens aan denken. ik zal niet van het onderwerp afwijken, maarre... wiet roken, ga je je daardoor op die momenten relaxter voelen, of word je juist gevoeliger voor de energieen en word het daardoor verergerd? |
![]() |
|
![]() |
jah... misschien moet je het ook (gokje hoor) een keer vertrouwen datter nix gebeurt. dat je gwoon tegen jezelf zegt: jongens, er gebeurt my nix! (en met overtuiging!) dan gebeurt dr ook egt nix en dan kun je vertrouwen en hopen op het feit dattet een goeie entiteit/ wat dan ook is.
hebbik ook gedaan, nu gloof ik dat my op dat gebied nix overkomt. ik heb myn engeltjes! daar gloof ik in, niet perse in God maar wel dat er iets is dat je beschermd... duzz.. gloof nie dak dr nog meer zinnigs van kan zeggen. hebbie dr nog wat an? miffy
||
![]() |
Citaat:
![]() miffy
||
![]() |
Citaat:
haha ![]() ![]() jah... iedereen moet zelf weten wattie glooft. ik gloof t wel, maar laat anderen wel vry in hun ygen mening. maybe moet je me ff mailen, als je meer wil weten over myn ervaringen. miffy
|
Verwijderd
|
Het beste is het hardop te zeggen. Gewoon aan te spreken eigenlijk... en ja, misschien helpt het zelfvertrouwen van 'mij gebeurt nix' ook wel
![]() Wiet... hmmm je kunt er relaxt van worden, maar ik denk niet dat je het daarom moet gaan gebruiken. Vaak genoeg versterken allerhande drugs (ook alcohol enzo) je gevoelens van het moment en kan het best zijn dat je panisch wordt. En dat je serieus wordt genomen, je zit niet voor nix op mystiek en er zijn hier best wat personen die zelf ervaringen hebben op dat gebied en dus kunnen helpen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
In hoeverre helpt het trouwens een beetje en waarom helpt het niet helemaal? Ben je in staat om dat uit te leggen? Hoewel ik niet in herhaling wil vallen, zeg ik het toch nog eens: probeer eerst eens of je ermee kunt communiceren, wellicht dat alle hulp die hier wordt gegeven helemaal niet voor jou opgaat, omdat de oorsprong heel anders blijkt te zijn. Ohja, van wiet roken wordt het allemaal niet veel beter. Zoals ik het zie, schopt het je eigen energiën in de war en verlies je een deel van de controle.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Denk je nou echt dat in bang ben voor inbrekers? HAHAHAHA |
![]() |
|
heb ik ook, ik heb angstbeelden. ik probeer positief te denken.
Ik heb vandaag high naar de Tv zitten staren. niks erop ofzo, behalve schaudwen van zonlicht. echt vaag ik kon door alleen maar te denken aan gezichtsuitdrukkingen of getallen dingen zien in die shaduw, zo zag ik bijvoorbeeld bewust het duivelsgetal, dan 7 en toen 1 maar ook gewoon glimlachende gezichten, en vreemde archetypen maar het was gewoon onder mijn controle! Ik besliste wat ik zag en toch leek het zo werkelijk dat ik dacht he hoe heb ik dat kunnen missen. en na verloop van tijd veranderde de schaduwen op een vage mechanische manier en toen zag ik ineens een gevecht tussen Michael en de draak. ![]() Dit heb ik ook eens gehad met het behang van mijn slaapkamer. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Tsja, ik denk dat het gewoon een kwestie is van rustig blijven. Ik weet niet of je écht een geest op je kamer hebt, en of dat dan een goede geest of een slechte is, maar in alle gevallen kan rustig blijven geen kwaad. In het geval van geen geest of een goede geest is er geen reden voor paniek. Een boze geest merk je echt wel op, je kan bv het gevoel krijgen dat je keel wordt afgeknepen of er worden spullen verplaatst in kamer. Wierook opsteken kan je helpen je rustiger te voelen, bv. lotus of lavendel.
Ik heb een keer op een hotelkamer moeten slapen waar een kogelgat in het raampje van de wc zat. (de kamer bestond uit een slaapkamer en een wc, de wc werd afgescheiden door een deur met een gebobbeld raampje) Ik voelde me daar dus helemaal niet op mijn gemak, en mijn moeder die er ook was al helemaal niet, dus toen zijn we de stad in gegaan op zoek naar wierook. wierook stokjes gekocht, aangestoken en we voelden ons al gauw een stuk beter. (hoewel de negatieve sfeer natuurlijk niet helemaal verdwenen was.)
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Vragen over angst. fizzle-fluffy | 29 | 23-09-2008 18:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Angst bang demoon1qaz | 1 | 13-10-2007 13:26 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Herbert Grönemeyer - Angst Killereyes | 9 | 01-12-2006 14:49 | |