Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Johan je bent een ware anti-christ die er niets van begrijpt en verwarring probeert te zaaien, toch verklaar ik nogmaals : Jezus is de zoon van God, onschuldig is hij gekruizigd om onze zonden te dragen en ons te redden van het loon van de zonden : de dood. Jezus, wie is er met Hem te vergelijken, wat kun je tegen Hem inbrengen, hoe kan Hij verzonnen zijn...? Hij was ALS mens zoals God dat bedoelt had: barmhartig, vergevingsgezind, heilig, dienend en een oneindige liefde. Laatst gewijzigd op 09-05-2003 om 09:17. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je gebeden worden altijd verhoord alleen is de hulp die je krijgt misschien anders dan jij verwacht. |
![]() |
||
Citaat:
|
ik bid heel soms, echt alleen als k iets heel hard nodig heb of wil. laatste keer dat k dat deed was voor mn herexamen vorig jaar, omdat ik het zo graag wilde halen. Ik ben geslaagd, het zal wel niet door het bidden komen, maar je weet maar nooit.
owja,het heeft dus ook niet echt een betekenis voor me ofzo, tis gewoon bijgeloof misschien.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik bid wel elke dag. Alleen een gebed voor het eten voelt wel anders dan 's avonds, dan bid ik als ik alleen ben tot God. En waarom ik bid? Omdat God er is! Ik weet dat Hij mij helpt, dat maak ik ook mee als ik ergens om bid!
Ga nou niet zeggen dat dit toeval is, want toeval bestaat niet! Ook in het bijzijn van onchristelijke vrienden bid ik. Ze weten dat ik geloof en respecteren mij, ook houden ze rekening met mij. Zo vloeken ze niet meer en zijn ze wel eens meegeweest naar de gemeente!
|
leg mij eens uit:
Voor een voetbal werdstrijd komen de spelers het veld op en heel vaak zie je dat ze een kruis maken ofzo of dat ze even bidden. Maar als god echt zo'n speler zou helpen zou dat toch vals zijn? Want dan benadeel je anderen..... voor de rest geloof en bid ik niet, maar ik vind het ook niet erg als iemand anders dat wel doet (mn oma bid ook altijd voor het eten als ze bij ons is en wij wachten dan ook altijd stil)
||
Citaat:
dat vindt ik belachelijk hoor....dat je verplicht moet bidden.... Ik zat (ik heb net examen gedaan dusss) op een christelijke school maar alleen omdat er zoveel vrienden van me heen gingen, maar we hoeven nooit te bidden en het is ook amper te merken dat het een christelijke school is want ongeveer 30% gelooft in niks en 20% in christelijke god duss.... Enige is dat we levensbeschouwing (godsdienst) in de 1e en 2e klas hadden
||
Citaat:
en idd wat is er mis met anti-christ? Hoezo HOE kan jezus verzonnen zijn? Er zijn zoveel dingen verzonnen waar geen enkel bewijs van was. Waarvan zoveel dinge bewezen is dat het onzin was. Ik geloof niet in J.C en ook niet in een god. Ik vind het allemaal onzin....en dat is mn mening dusss... oneindige liefde.....eeuwige heerlijkheid....vindt ik allemaal zoooo naief..... Hoe kan je dat nou weten!? Je hoort het van anderen en gaat erin geloven, maar er is geen enkel bewijs. Ja een boekje waarin allerlei dingen geschreven zijn waarvan al op zn minst 10% (waarschijnlijk inmiddels al meer) is bewezen dat het niet klopt. Dus bijbel is niet echt vertrouwelijk..... Dit hoort eigenlijk in het "ik geloof in god" topic maar daar reply je niet dus....dan maar hier enne hier is WEL bewijs voor bijbelse onzin: http://www.skepp.be/thema/bijbelse_t...jdigheden.html (Ik kende dit site ook al Johan ![]() Ga dit eerst maar lezen voordat je ongelovigen afkaffert. verder respecteer ik voor gelovigen maar ik geloof zelf niet.
Laatst gewijzigd op 28-05-2003 om 19:41. |
![]() |
|
ik bid iedere dag meerdere keren, je krijgt er een band door met je schepper,omdat je met hem communiceert!!
(tis trouwens niet slim om conclusies te trekken door het werk van anderen mensen-->doe elf wat nazoek werk en er gaat een wereld voor je open!)
Laatst gewijzigd op 07-06-2003 om 00:12. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
De zin of onzin van bidden, Bid jij wel of bid jij niet Linda Prins | 85 | 23-10-2012 21:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bidden goed voor hart en ruggengraat Sherpao | 26 | 15-12-2006 13:41 | |
Bidden??? kleinedraak | 26 | 23-05-2004 13:00 | |
helpt bidden? CD-R | 102 | 26-11-2003 20:37 | |
Games |
Bid For Power flippje | 12 | 05-10-2002 15:07 | |
Games |
wie kent het spel bid for power giresun27 | 30 | 19-02-2002 21:40 |