Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() pi-pa-polka!! dat was het!! *grijnst* mnee, misschien moeten WE dat niet meer doen ![]() |
![]() |
|
* schuldgevoel omdat ik nog zo veel moet doen en nog steeds niets heb gedaan
* mooi weer * warm * nieuwe auto voor vriendin van mn Pa * morgen misschien mahonie-plukjes in mn blonde haar! * vanavond barbecue-en * lekker weekend en nog wel twee dagen hierna * mn vriendin zit in oostenrijk terwijl ik nog steeds ruzie met dr heb
|
voel me zwaar kl*te!!
![]() waarom? gaat het met iedereen goed?? behalve met mij?? hmm, k moet niet zo zeiken moet leren lukt alleen niet maar k moet, als k nog over wil nu leren N.=kutwijf m.2weken op vakantie met vriend k alleen met V. help ![]() schuldig 30 juni-->word een ramp!!k durf niet meer maar k moet.. anders gaat het nooit over en blijf k in deze klote situatie of zal k gewoon weer weglopen en nu echt en niemand bellen oke k ben gewoon gek ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
1. Frustratie
Ik bouw steeds alles om hier, vind het nooit goed .. en ik kom maar niet verder met mijn opleiding. Kan me er niet toe aanzetten iets uit te voeren :/ 2. Afwezig Denk best veel na over een aantal dingen (toekomst, werk, vriendin, etc). Ik denk dat ik maar naar buiten ga, beetje genieten van de zon :/ |
![]() |
|
Terug van kamp
Verbrand Ontzettend moe Gemengd gevoel Het was superleuk Leuk groepje kinderen Leuke spellen Pokkeweer zat niet mee Alle rampen gehad die normaal in 10 kampen nog niet voorkomen Verder wel alles goed gegaan Toch een gemengd gevoel over Uiteindelijk wel superleuk Fijn om m'n vriendje weer te zien... Heb m toch gemist, al had ik er niet veel tijd voor Vandaag alleen m o e ... |
![]() |
|
Nog steeds moe, en au van het verbranden
Goed humeur Moet eigenlijk weer beginnen met iets aan school te doen Volgende week tentamen Kan wel zingen ![]() Maf gevoel Benieuwd naar de foto's van kamp, hoe lang duurt dat normaal gesproken? Zin om morgen weer te trainen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|