Advertentie | |
|
![]() |
|
tis behoorlijk dom had je niet effe buiten het schoolplein het hoekje om en daar blowen.
maar de enigste manier die ik zie is bewijzen dat je het niet gedaan hebt anders ben je de lul maarja dat gaat niet want het is iemand van school dus veel succes
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En vijftien jaar? Waar moet dat heen met deze wereld? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ok ff ontopic: Inderdaad eigen schuld...van mij mag je blowen..kep ook niet egt iets tegen jouw leeftijd en de combinatie blowen...maar doe dan lekker in je eigen tijd. |
![]() |
|
iedreen vind t raar dat ze tijdens schooltyd heb geblowd en denkt dat een junk is?? ik blow 1 keer in de 3 maanden en de laatste keer wasook op sgool. dus dat zegt nix...
maar ik zorg wel dat leraren er niet achter komen ![]() maar ik zou naar mn coordinator gaan en t er over hebebn. jezelf de grond in trappen: 'stom van me' 'snap ook niet waarom ik dat deed' 'realiseer me nu egt dat t kansloos was' etc. en als dat niet lukt.... too bad.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zij kan precies hetzelfde voelen met blowen als iemand anders met alcohol. Gewoon.. het schept misschien gezelligheid in de groep.. het maakt het meer groep.. enzo |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij zou je bij ons meteen van schoo gestuurd worden, dus het valt nog wel mee
||
Citaat:
Maar misschien was dat ook wel een beetje overdreven Je wordt in ieder geval wel van school gestuurd als er wordt gemerkt dat je blowt in of in de omgeving van de school Is gebeurd, een jongen werd van school gestuurd omdat hij op 100 meter van de school stond te blowen
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-06-2003 om 16:47. |
![]() |
|
ik vind het stom en niet stom
-niet stom -> het is pauze -stom -> na de pauze ben je nog stoned en dan ben je niet goed bij de les iemand uit mijn klas ruikte naar wiet en was stoned komt er een leraar naar hem en zegt zo van je ruikt naar wiet hij: "dat kan wel" volgende x maar even een kauwometje nemen na het blowen ![]()
|
![]() |
|
|