Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb er al 3 jaar een abonnement op al weet ik niet waarom want ik lees 'm vrijwel nooit. Ik vind de samsonic altijd veel leuker...en de select. die was ook tof. OOR heeft teveel interviews met mensen die niemand kent en die veel mensen ook niet willen kennen. Er is weinig ruimte voor iets lolligs. Maar het is dan ook een serieus muziekblad.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
OOR is idd cool en ontdek er vaak leuke bandjes door, maar OOR heeft wel duidelijk een bepaalde smaak van bandjes die ze helemaal de helemaal in prijzen, wat ze ook maken. Want als je soms in de moordlijst kijkt staan er ook echt cds weet ik veel hoeveel weken hoog in de moordlijst dat je dan denkt van; nja........zo goed is het ook weer niet hoor!
Maar voor de rest ben ik er lid van, dus dat geeft wel aan dat ik het zeker wel een cool blad vind! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Grabbelen in het saaitopic op de saaimarkt #193 Verwijderd | 501 | 02-05-2008 09:42 | |
Lifestyle |
Tijdschriften Verwijderd | 165 | 06-12-2004 08:33 | |
Muziek |
muziektijdschriften Crystall Girl | 51 | 17-11-2004 23:18 | |
Psychologie |
Psychologie Magazine komt met een jongerenspecial en is benieuwd naar jullie vragen Simon | 106 | 24-02-2003 18:22 | |
Muziek |
Waar ontdekken we nieuwe bands? Rick FSB | 45 | 23-08-2002 14:05 | |
Lifestyle |
Je lijfblad :) Kronkeltje | 162 | 22-08-2002 20:22 |