![]() |
|
Vannacht niet meer dan 2 uur geslapen.
Ben altijd een hele slechte slaper geweest. Heb toch minimaal een uur nodig om in slaap te vallen wat kan oplopen tot6 uur lang wakker liggen. Ik word er gek van maar helaas, niet veel meer aan te doen dan af en toe een slappilletje van mn vriend te nemen.
|
ik val vrij snel in slaap als het stil genoeg is. als het niet stil is, dan lig ik meestal naar datgene dat herrie maakt te luisteren. maar over het algemeen val ik volgens mij binnen 10 minuten in slaap ofzo. is trouwens ook niet altijd zo, zeker niet als het zo warm is, maar over het algemeen wel.
|
![]() |
meestal ongeveer 10 a 15 minuten denk ik. Maar er is ook voorgekomen dat ik echt een periode had waarin ik heel laat pas in slaap val bv. pas om 1 of 2 uur en dat ik om 5 uur ofsow weer wakker word. Echt zwaar irritant is dat. En dat ik een keer zo'n paar maanden lang. Dan ben je echt op
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Duurt erg lang bij mij, maar dat ligt deels aan mezelf.
Als ik om 23:00 naar bed ga, gheh dan ga ik eerst nog even piano spelen. Meestal een uurtje ofzo. Daarna heel soms nog wat lezen, maar heel vaak nog even muziek luisteren totdat ik wakkerschik van de muziek ![]() En dan doe ik de muziek uit en wacht ik totdat ik weer in slaap val. Rond 1 uur vaak ![]() |
![]() |
|
nou vannacht was echt een extreem geval ik ging om ongever half 1 in mijn bed liggen , dan nog even tv kijken , nou ja tot kwart over 1 toen ging ik "slapen" en ik kon gewoon niet in slaap komen , 2 uur , 3 uur , 4 uur,5 uur , 6 uur, 7 uur , ik dacht neeeee ik MOET slapen maar ja om 7 uur sliep ik NOG niet maar daarna ben ik ergens in slaap gevallen godzijdank.
|
ik ga pas in bed liggen als ik helemaal moe en op ben, dus als ik om 4 uur s'nachts moe begin te worden ga ik pas slapen als ik helemaal gaar ben.. dan beginnen me benen te tintelen en val ik meteen in slaap
![]() ![]()
|
![]() |
als ik moe ben binnen 20 minuutjes maarja.. dat ben ik niet zo vaak. kheb erge hooikoorts dus de laatste tijd duurt et een uur of 4 voordat ik eindelijk slaap. laatste tijd slaap ik ook weleens niet. ben dan zo duf als een garnaal @ school
![]()
|
Verwijderd
|
Ik ga meestal op dezelfde tijd slapen, en sta 8 á 9 uur later weer op.
Als ik overdag dan veel doe aan bijvoorbeeld school, dan val ik ongeveer binnen 10 á 15 minuten zeker in slaap. Als ik overdag niet veel doe, alleen wat tv kijken en lezen, dan duurt het is langer, 15 á 20 minuten. In vakanties gaat dat allemaal weer heel anders, dan ga ik pas slapen wanneer ik echt moe ben, dus val ik meestal als een blok in slaap ![]() (Ik ga er hier wel van uit dat de temperatuur op de slaapkamer gemiddeld is, het niet benauwd is en er geen lawaai om me heen is.. Anders duurt het natuurlijk langer ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Kijk niet achterom tiram | 115 | 14-11-2004 20:43 | |