| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
heb je dat nu wel gedaan! en dat je leeft is positief! komop, beetje zelfvertrouwen he?! ({)(})
|
|
|
Verwijderd
|
Gister: vreselijk gelachen met vrienden
Stad in geweest en niet boos geworden op persoon die me omver liep ![]() ![]() Vandaag: Wakker geworden met goed gevoel en muziek op gezet. Heerlijk onder een lange douche gestaan Voel me een stuk beter dan de afgelopen twee weken - ben zowaar vrij vrolijk
|
|
|
|
|
- ik had vandaag sportdag en hoewel ik de eerst minuut van de sportdag al ernstig gebleseerd raakte (heup verdraaid) heb ik nog wel geprobeerd om mee te doen.
- ik heb al anderhalf uur aan mn m&o geleerd (maar ik ken het nog steeds niet )
|
|
||
|
Citaat:
goed zelfs...!!!
|
|
|
|
ben alleen maar vrolijk de laatste 2 dagen, heb een meisje leren kennen waar ik toch wel ontzettend goed mee ken praten, we hebben allebei veel meegemaakt enzo...
kan aan niemand anders denken dan aan haar... voel me gewoon echt in de wolken
|
|
|
|
nou, eigenlijk weinig vandaag!!! alleen mijn modeling duits!!!!! ging best goed, geloof k, heb dr iig een goed gevoel over!!! en mijn luistertoets duits ging ook best goed!!! was alleen een beetje te saai, pff.. en lang,...hmm, maar laten we het ff niet over nederlands hebben
, en moet mijn ec nog leren, maar snap er echt helemaal niks van.... kuzz Laatst gewijzigd op 12-06-2003 om 17:30. |
|
|
|
||
|
Citaat:
het voelt voor jou nu cker ook wel beter dat ze alles weet?! en dat je hulp gaat zoeken vind ik ook erg knap van je...
|
|
|
Verwijderd
|
Ik kreeg een GOED (tl) / Voldoende (hv) voor mijn verschrikkelijk lelijke handvaardigheid werkstuk wat volgens mijn docent met "zorg" in elkaar was gezet.
Ik scoorde een 6 op de nationale gezondheids test en ik had op een 3,6 gegokt ( docent : jeetje zeg jullie hebben allemaal wel een negatief zelfbeeld )je moest er toch 2? of wassut nou drie? naja derde kan ik toch niet bedneken voor de rest ging het vandaag heel erg niet prettig ( jongen kreeg hartstilstand en daar denk ik nu nog over na, of hij nog leeft of niet!)
|
|
|
|
|
ik ben geslaagd met een 5 voor wiskunde en een 6 voor frans!!
ik ben er achter gekomen dat er toch wel veel mensen in mijn buurt spontaan aan mij denken zeg maar, weet niet goed hoe ik het uit moet leggen, maar zoals ik het vandaag merkte was bv dat mensen van wie ik het niet verwachtte met bloemen en kaartjes en felicitaties aankwamen zetten erg leuk en voelt erg goed
|
|
|
|
|
|
mwa eigelijk niets geloof ik, behalve dan:
- mn handelingsdeel van Engels lezen en luisteren is goedgekeurd - ik had vandaag de eerste twee uur vrij (maar had het derde z-uur dus zat er dat uur eigenlijk ook voor niets)
|
|
|
|
- Ik heb braaf mijn toetsen gemaakt (wel slecht, alleen gister had ik ze helemaal niet gemaakt dus is het wel een positief punt)
- Mijn mentor gaat er voor zorgen dat ik overga, ondanks mijn slechte cijfers(hij gaat leraren ompraten om mij een beter cijfer te geven) - Ik heb me (nog) niet verwond - ehm.....
|
|
|
Verwijderd
|
- Ik heb de hele dag nergens aan gedacht omdat er een heel erg leuk liedje in mijn hoofd zat sinds gister avond. En daar werd ik zo vrolijk van dat ik het de hele dag ging nurien
maar nu bennik het kwijt . ( twas trouwens La suite L'adriesiene of zo iets, gister speelde het ajso het )- Ik heb vrienden geholpen die in de shit zaten
|
|
|
|
|
nou dit lees ik echt op de verkeerde dag want er is vandaag echt NIKS goed gegaan..
zal ik toch is denken..nah ik kreeg vandaag fooi, bij me werk, das t beste maja ik krijg altijd fooi duss zo bijzonder is t niet.........nee deze dag was vet KUT!
|
|
|
|
- fotoboekpagina aangemaakt hier (eindelijk gelukt)
- in de tuin gewerkt Negatief: - niet begonnen met leren voor mn toetsweek - we gingen tuinstoelen op halen van de c1000 actie, 50 km verderop, kwamen we daar bleken ze op te zijn
|
|
||
|
Citaat:
![]() je moet juist positiever gaan denken door dat op te schrijven, en als je het dan weer af gaat wegen tegen iets negatiefs heb je er nog niks aan
|
|
||
|
Citaat:
ben ik met iem anders gegeaan, rijd ik terug, rijd ze met andere jongen over straat .ze brabbelde iets van 'geen zin meer' toen zei ik 'goei smoes' toen was ze stil toen ben ik afgeslagen, en nu voel ik me mjah jullie vinden dit wrschnlk heel onboeiend, dus laat maar zitten. Laatst gewijzigd op 14-06-2003 om 23:19. |
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat vinden christenen en joden van de profeet Mohammed? En wat vinden joden van jezus Donny must die | 117 | 24-01-2005 22:50 | |
| Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 16:02 | |
| Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 14:30 | |
| Beleidszaken |
[psych] Blijf positief beleid Miracle | 60 | 22-11-2003 19:09 | |
| Psychologie |
faalangst, hoe zien jullie dat?! Fantôme | 51 | 20-06-2003 12:45 | |
| De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 19:11 | |