![]() |
|
tevreden is een groot woord, maar heb inmiddels deze maat/vorm al 2 jaar dus ben eraan gewend dat ze nie echt mooi zijn *sort of accepted* enige fijne is dat ze heel zacht aanvoelen, zachter dan de huid van me buik etc. ze staan te ver uit mekaar, en rechter is wat kleiner. maar ze hangen niet en tepels zijn wel mooi
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Helemaal niet, 20 is te lang, dat bonkt heel gemeen tegen je baarmoedermond en doet echt pijn aan je eierstokken. Het rekt ook het weefsel te ver op, en daar krijg je napijn van. Je moet heel voorzichtig zijn met 20. Die mag er nooit eens lekker helemaal in geramd. Maar okee, je hebt ook dames met een wat ruimer inkomen, zullen we maar zeggen. Ik moet er niet aan denken.
||
Citaat:
Ben tevreden met mijn b-cup. Ze zijn stevig en zacht, ik heb vrij donkere tepels. Geen last tijdens sporten, ik kan álles aan, en de kans is klein dat ze gaan hangen. |
![]() |
||
Citaat:
Die van mijn vriend is 18cm en hij gaat al snel te diep. Maar ik ben er heel erg tevreden mee, want het genot overtreft alles. ![]()
||
Citaat:
Vervelend wel, want de meeste leuke bh'tjes en bikini's zijn er alleen van AA t/m C, en anders moet je er een hele smak geld voor neerleggen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
Seksualiteit |
Voor de dames: Wat is jou ideale penis? Mark52 | 321 | 10-10-2011 15:46 | |
Seksualiteit |
Tevreden met jouw vagina of die van je vriendin? Verwijderd | 55 | 06-01-2004 20:53 | |
Seksualiteit |
Beffen The_Vampire | 15 | 04-03-2003 20:22 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Psychologie |
Het tekort aan zelfvertrouwen bij meisjes is de schuld van de maatschappij en jongens Gothic | 51 | 29-06-2002 09:27 |