Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2003, 12:31
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Geloof me, als je driehonderd kilo weegt vindt niemand je aantrekkelijk of je moet Amerikaan zijn.

Je kunt politiek correct blijven en eromheen draaien, maar er zijn echt wel mensen die door iedereen lelijk worden gevonden. Beauty is in the eye of the beholder, maar wat als iedereen je lelijk vindt? Bén je dan niet gewoon lelijk?

Natuurlijk kun je dan nog best aardig zijn, dat ontken ik ook niet. Het is alleen echt wel zo dat sommige mensen gewoon heel erg lelijk zijn, hoe aardig ook.
Inderdaad 100 procent de waarheid.
sommige mensen nou gewoon lelijk hoe je het went of keert.
Je hebt altijd mensen en die zo wanhopig zijn en niet meer op het uiterlijk letten.

Citaat:
En ontopic: als je lelijk bent kun je best veel doen om toch leuk over te komen. Als je je vlot en modieus kleedt, jezelf goed verzorgt, een lekker luchtje draagt, een goede rechte houding hebt (niet als een slungel over straat slenteren), mensen in hun ogen kijkt en spontaan, assertief en opgewekt doet, zal er niemand zijn die op je uiterlijk let.
Kan je proberen, maar ga niet perse met die mode mee, doe wat bij jou staat anders kan er negatief op gereageerd worden.
Bijvoorbeeld als een dik meisje met strake kledding gaat lopen vind ik niet om aan te zien.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2003, 12:31
Verwijderd
Okee, nu wil ik gewoon echt je foto zien.
Als ik dit soort topics zou plaatsen zou ik namelijk door iedereen afgezeken worden, dat gebeurt al als ik ergens een opmerking tussendoor geef, die nog niet eens zo bedoeld is.
En jij komt met het ene topic na het andere over lelijk zijn.
Alhoewel dit topic natuurlijk positief bedoeld is, je wilt tips over hoe je jezelf leuker kunt maken

Maar wie weet overdrijf je heel erg.. misschien is het helemaal nergens voor nodig om zo over jezelf te denken.

Bovendien, als ik om me heen kijk op straat dan zie ik genoeg mensen die IK lelijk vind, maar die gewoon met een vriend of vriendin hand in hand lopen. En die vriend of vriendin kan er dan nog hartstikke knap uitzien ook!

En wat nare man zegt.. nahhh.. ik kan echt niemand bedenken die door IEDEREEN lelijk wordt gevonden.. althans niemand die geen vriend(in) kan krijgen.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 12:38
Snow
Snow is offline
Dit is dan officieel de eerste en tevens laatste keer dat ik op zo'n topic ga reageren, waarvan akte.

Welnu, ik stond zelf ook absoluut niet vooraan toen de mooie hoofden werden uitgedeeld en hoewel ik ook graag zou willen wenen over dit feit en iedereen zou willen mee laten zwelgen in mijn zelfmedelij, doe ik dat niet. Dat is dan alweer één van mijn pluspunten (al zeg ik het zelf). Combineer dit pluspunt met zelfkennis (en daardoor zelfrespect), een vleugje lef en wat charme en de rest komt vanzelf.

Het klinkt hard, maar je moet gewoon niet zeuren en doorleven, met zeuren zit je alleen maar jezelf en de rest van de wereld dwars.

Owja en mocht je je foto plaatsen en daar wordt vervolgens goed op gereageerd, neem dan de complimentjes ter harte en ga niet terugschrijven dat je zelf niet vindt dat het waar is. Alsjeblieft.

Ik ben verder geen boze man, maar tegen dit soort posts kan ik gewoon niet zo goed...
Oud 12-06-2003, 12:42
Verwijderd
Citaat:
l00k At Me schreef op 12-06-2003 @ 13:31:
Kan je proberen, maar ga niet perse met die mode mee, doe wat bij jou staat anders kan er negatief op gereageerd worden.
Bijvoorbeeld als een dik meisje met strake kledding gaat lopen vind ik niet om aan te zien.
Ik bedoel ook niet dat je je naar de laatste mode moet kleden, maar gewoon dat je kleding moet dragen die in de kringen waar jij je in bevindt leuk gevonden wordt of in ieder geval (en eigenlijk alleen maar) die je zelf leuk vindt staan. Als je kleding aanhebt die je zelf mooi vindt en die je met plezier hebt uitgezocht en gecombineerd, dan straal je dat ook uit.

Citaat:
Alicia schreef:
En wat nare man zegt.. nahhh.. ik kan echt niemand bedenken die door IEDEREEN lelijk wordt gevonden.. althans niemand die geen vriend(in) kan krijgen.

Ik kan ook vrijwel niemand bedenken die door iedereen lelijk wordt gevonden, misschien één of twee mensen bij mij op de uni. Ze zijn er in ieder geval nauwelijks. Het laatste wat je zegt is ook helemaal waar, maar dat staat los van het feit dat iemand lelijk wordt gevonden of niet. Er zijn serieus mensen die he-le-maal niet naar het uiterlijk kijken (iets wat ik me persoonlijk moeilijk kan voorstellen) en die alleen vallen op lief gedrag, evenwichtig karakter e.d. Dat is natuurlijk prima.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 12:52
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-06-2003 @ 13:42:
Ik bedoel ook niet dat je je naar de laatste mode moet kleden, maar gewoon dat je kleding moet dragen die in de kringen waar jij je in bevindt leuk gevonden wordt of in ieder geval (en eigenlijk alleen maar) die je zelf leuk vindt staan. Als je kleding aanhebt die je zelf mooi vindt en die je met plezier hebt uitgezocht en gecombineerd, dan straal je dat ook uit.

Ja ik weet wel dat je dat niet zegt dat hij moet dragen wat in de mode is.
Maar je hebt ook niet gezegd dat hij dat niet moet doen dus beenadruk ik het even.
Want wat nu de mode is is zo fout.
Teminste je hebt een bepaalde soort groep die allemaal in die strakke vieze homo kleren lopen en daarvan zou ik dus zeggen, gatver wat lelijk.
Niet omdat ze een lelijk hoofd hebben, maar gewoon omdat ik die kleding echt smerig vindt.
Niet dat ik op jongens val dat ik daarover zo beoordeel, maar ik vind het gewoon onsmakkelijk om te zien.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 15:06
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 12-06-2003 @ 13:31:
*bliep*
idd, ik ben ook erg nieuwsgierig inmiddels!!!
Oud 12-06-2003, 15:26
Otis
Otis is offline
Jah het is handig als wij weten hoe je eruit ziet..ZO kunnen wij misschien zien of je haar iets korter moet, of je een ander shirtje moet kopen , of je lenzen moet nemen en misschien kunnen we wel ongeveer voorspellen welk soort meisje op jou valt.

en om met vele andere mensen te spreken...
Kleding maakt echt de man!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 23:51
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
******** schreef op 11-06-2003 @ 20:35:
ik denk dat je op de verkeerde meisjes valt
Inderdaad. Lelijke jongens moeten lelijke meisjes zoeken, dan is alles opgelost. Denk eens aan de gevolgen: minder scheidingen bijvoorbeeld. Want er komt altijd een dag dat een lelijk iemand een knappe partner de keel gaat uithangen.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 06:28
Another Way
Another Way is offline
Over dat kleding verhaal

Kleding maakt je niet mooier, het vebergt alleen maar de lelijkheid
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 09:24
king112
king112 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 13-06-2003 @ 07:28:
Over dat kleding verhaal

dat is toch alleen maar positief!
Of niet soms?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 09:43
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
king112 schreef op 13-06-2003 @ 10:24:
dat is toch alleen maar positief!
Of niet soms?
nou doen dan!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 10:31
Verwijderd
Jezelf verzorgen en op je sterke punten concentreren.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 13-06-2003 @ 07:28:
Over dat kleding verhaal

Duh...als jij bij een negatief getal een positief getal optelt wordt het toch ook minder negatief? Nou dan.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 11:57
Gwinnie
Gwinnie is offline
FOTO!!

FOTO!!!

FOTO!!!

na zoveel topics willen we zien waar we het over hebben!
en ik denk dat ik voor t hele forum spreek dus kom maar op!!!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 13:57
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 11-06-2003 @ 20:13:
Nouja ik heb niet echt een mooi uiterlijk om eerlijk te zijn en ik vraag me af hoe ik dan wel aantrekkelijk kan zijN?
Geef een foto of geef toe dat je een undercover forummer bent die ons allen een rad voor ogen draait.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 14:34
poesiefox
poesiefox is offline
Echt lelijk is bijna niemand, tenzij je misvorm bent. Maar ben je normaal van postuur, recht van lijf en leden, ben je niet een wandelende puistvogel, heb je geen gok waar een adelaar jaloers op zou zijn, een gruwelijke centenbak of juist helemal geen kin, heb je geen kale harses of polletje piekhaar of juist een beharing waar een smyrna tapijt jaloers op zou zijn, dan zal het wel loslopen met de lelijkheid van jou.

Ben je zo scheel als een breeuw? Heb je uitpuilende bolle ogen waar een kikker trots op zou zijn? Kleine diepliggende varkensoogjes misschien?

Stink je soms een uur in de wind? Heb je een rooie aardbeienneus met haren erop en eruit groeien? Heb je twee wijd uitstaande zeiloren aan weerszijden van een klein hoofdje en tien voor twee platvoeten maatje 47?

Heb je een bochel of een horrelvoet? Loop je zo krom als een hoepel, of loop je te sloffen? Bem je een slungel die zo de hoofdrol in de Guust Flater film kan spelen?

Ben je een meter vijftig en tweehonderd kilo?

Kom op, geef eens een poetische beschrijving van jezelf. En denk erom: als je die met zelfspot en humor kunt brengen, inplaats van met zelfmedelijden, ben je acuut niet leijk meer, maar juist grappig. En meisjes houden van een jongen die ze kan laten lachen...
Oud 13-06-2003, 14:44
ssjpan
ssjpan is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 13-06-2003 @ 12:57:
FOTO!!

FOTO!!!

FOTO!!!

na zoveel topics willen we zien waar we het over hebben!
en ik denk dat ik voor t hele forum spreek dus kom maar op!!!
I agree!
Oud 13-06-2003, 16:42
dieselken
dieselken is offline
je uitstraling, hoe je over komt tegenover anderen ...
én het is niet alleen het uiterlijk dat telt ... innerlijk is ook enorm belangrijk
Oud 13-06-2003, 16:55
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 12-06-2003 @ 13:18:
Geloof me, als je driehonderd kilo weegt vindt niemand je aantrekkelijk of je moet Amerikaan zijn.
In Japan is dat toch heel anders afaik

Citaat:
Je kunt politiek correct blijven en eromheen draaien, maar er zijn echt wel mensen die door iedereen lelijk worden gevonden. Beauty is in the eye of the beholder, maar wat als iedereen je lelijk vindt? Bén je dan niet gewoon lelijk?
De clue zit hem juist erin dat niet iedereen dat vindt.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 12-06-2003 @ 13:31:
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 17:00
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 13-06-2003 @ 17:55:
De clue zit hem juist erin dat niet iedereen dat vindt.
Dat is de praktijk, maar ik wilde maar even aangeven hoe loos dat adagium eigenlijk is. Het is hoofdzakelijk bedoeld om mensen een hart onder de riem te steken. Ik vind het ook wel grappig hoe mevrouw Aguilera kan beweren 'you are beautiful, no matter what they say' terwijl ze volgens mij ook wel 'beauty is in the eye of the beholder' onderschrijft.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 17:07
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 13-06-2003 @ 18:00:
Ik vind het ook wel grappig hoe mevrouw Aguilera kan beweren 'you are beautiful, no matter what they say' terwijl ze volgens mij ook wel 'beauty is in the eye of the beholder' onderschrijft.
Tsja, als jij zelf de 'beholder' bent :/
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 17:50
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 13-06-2003 @ 15:34:
Echt lelijk is bijna niemand, tenzij je misvorm bent. Maar ben je normaal van postuur, recht van lijf en leden, ben je niet een wandelende puistvogel, heb je geen gok waar een adelaar jaloers op zou zijn, een gruwelijke centenbak of juist helemal geen kin, heb je geen kale harses of polletje piekhaar of juist een beharing waar een smyrna tapijt jaloers op zou zijn, dan zal het wel loslopen met de lelijkheid van jou.

Ben je zo scheel als een breeuw? Heb je uitpuilende bolle ogen waar een kikker trots op zou zijn? Kleine diepliggende varkensoogjes misschien?

Stink je soms een uur in de wind? Heb je een rooie aardbeienneus met haren erop en eruit groeien? Heb je twee wijd uitstaande zeiloren aan weerszijden van een klein hoofdje en tien voor twee platvoeten maatje 47?

Heb je een bochel of een horrelvoet? Loop je zo krom als een hoepel, of loop je te sloffen? Bem je een slungel die zo de hoofdrol in de Guust Flater film kan spelen?

Ben je een meter vijftig en tweehonderd kilo?

Kom op, geef eens een poetische beschrijving van jezelf. En denk erom: als je die met zelfspot en humor kunt brengen, inplaats van met zelfmedelijden, ben je acuut niet leijk meer, maar juist grappig. En meisjes houden van een jongen die ze kan laten lachen...
Ik heb geen een van die dingen (thank god)

Wat mij lelijk maakt

Lengte - 1.95 is gewoon not done
Gewicht - tja 69 kilo is niet zo mooi he
Geen sixpack - dat moet wel volgens de meeste meisjes
Grote Voeten - Ik kan GvD geen mooie schoenen kopen met maat 47-48
Haar - meest onmogenlijke dat er bestaat, staat voor geen meter en zal het ook nooit staan
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 18:53
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Another Way schreef op 13-06-2003 @ 18:50:
Ik heb geen een van die dingen (thank god)

Wat mij lelijk maakt

Lengte - 1.95 is gewoon not done
Gewicht - tja 69 kilo is niet zo mooi he
Geen sixpack - dat moet wel volgens de meeste meisjes
Grote Voeten - Ik kan GvD geen mooie schoenen kopen met maat 47-48
Haar - meest onmogenlijke dat er bestaat, staat voor geen meter en zal het ook nooit staan

1.95 is niks mis mee, 69 kilo wordt vanzelf wel meer, geen sixpack is alleen maar een pre, voeten maat 47 zijn best grappig, en je haar, ach, je hebt tenminste haar op je schedel in plaats van de ziekte van Hedel.

Dus nou jij weer. Je hebt zojuist mijn hele familie beschreven, en die zijn allemaal gelukkig getrouwd. En dan hebben ze nog enorme haakneuzen ook.
Oud 13-06-2003, 21:59
M@rco
M@rco is offline
Hou toch eens op met dat gezever. Als jij voor ieder klaagtopic over je uiterlijk dat je opent een stukje mooier werd, zou je de meisjes zo onderhand van je af moeten slaan.

Oké, dan ben je misschien niet het prototype van een knap iemand... maar je kunt óf stoppen met zeuren en er gewoon het beste van maken, óf je centjes opsparen en naar een privékliniek gaan om je hoofd te laten verbouwen.

Ik snap trouwens echt niet waarom je zo ontzettend om een vriendin verlegen zit? Jij wil een vriendin en die wil je volgens mij zo snel mogelijk, maar zo werkt dat niet. Je komt heus vanzelf wel iemand tegen die jou ook leuk vindt. Op een dag ga je naar de supermarkt voor een krop sla en dan bots je ineens tegen het meisje van je dromen op

En misschien probeer je het ook wel op de verkeerde manier. Ik geloof nooit dat je door met iemand te dansen in één of andere Breezer-tent een basis legt voor een leuke relatie. Misschien moet je proberen iemand eerst beter te leren kennen.

Laatst gewijzigd op 14-06-2003 om 19:50.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 23:00
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
*link verwijderd* Die heeft ook een vriendin!
Was is er mis met deze jongen eigelijk?

Laatst gewijzigd op 19-06-2003 om 17:14.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 16:49
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
king112 schreef op 11-06-2003 @ 20:31:
Ja ik wil ophouden ik wil er een eind aan maken maar dat kan ik niet.
nou, post eerst maar eens een foto zodat wij je "lelijkheid" beoordelen mogen...

en waar wil je een eind aan maken???
Oud 14-06-2003, 18:54
Verwijderd
Post eens een foto van jezelf, dan kan iedereen met eigen ogen zien hoe afschuwelijk je eruit ziet. Ik denk serieus dat het honderd procent meevalt. Volgens mij voel je jezelf veel lelijker dan je in werkelijkheid bent. Laat jezelf eens zien, en iedereen zal zeggen dat het bestwel meevalt. Dat kan je mooi als opsteker gebruiken.

Een collega van mij kan ik absoluut niet knap noemen, daarbij staat haar gedrag mij ook niet aan. Tóch heeft dit meisje al enkele jaren een vriend, die er vrij normaal uit ziet. Zo zie je maar, op elk potje past een dekseltje.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 19:28
alpha
alpha is offline
Krijg een beetje zelfvertrouwen. Mensen zonder zelfvertrouwen stralen dit ook uit en dit is niet bepaald charmant.
Ik kan er zelf over meepraten, ben ook erg onzeker. Mensen denken bij mij altijd OF ze is onzeker OF ze is sjag/kwaad OF ze is een leider. Want ik heb geen tussenweg bij mensen waar ik normaal niet echt mee omga. Maar op sommige momenten kan ik het op de een of andere manier verbloemen.
Dus een beetje zelfvertrouwen, niet superonzeker/zenuwachtig overkomen. En niet zo wanhopig zijn idd! Tuurlijk mag je soms wel eens denken "Shitsooi" maar het moet je leven niet beinvloeden. Ik heb zoiets 'als het komt, komt het, en anders gebeurt het later wel'. En daar geloof ik echt heilig in, anders was ik vast ook een van de mensen geweest die constant help-topics opende.
Oud 14-06-2003, 19:59
Kevin D.
Kevin D. is offline
Blijf gewoon jezelf en ben aardig. Das nog altijd het beste.
Oud 14-06-2003, 19:59
M@rco
M@rco is offline
Ah, kom op... 't was alleen maar om de topicstarter wat moed te geven
Misschien wel lullig ja (daarom heb ik, de goedheid zelve, m'n post ook ge-edit), maar neem het niet té serieus
Oud 14-06-2003, 22:05
M@rco
M@rco is offline
Als die gozer verder zou komen dan Onzin zou 'ie er misschien wel iets vanaf weten...

En je neemt het wel degelijk te serieus, je doet net alsof de wereld vergaat...

Maar laten we er maar over ophouden, want jíj vindt het lullig, en die hele gozer interesseert mij geen flikker dus ik vind het níet lullig. Heeft weinig nut om daar nog over te bekvechten.
Oud 14-06-2003, 22:08
Koning
Koning is offline
zeggen dat het om het innerlijk gaat zeg je ook alleen maar als je niet mooi bent,
je zegt toch ook niet dat het maar een spelletje is als je 3X wint..

Innerlijk valt helemaal niet op, als iemand op je uiterlijk valt zien ze je innerlijk vanzelf wel..

(ja ik ben dus heel lelijk)
Oud 14-06-2003, 22:14
Iduna
Iduna is offline
Als je jezelf lelijk vindt, wil niet zeggen dat anderen jou ook lelijk vinden (lijkt me). > Je zelfvertrouwen een beetje opkrikken.
- Uitstraling en een eigen persoonlijkheid (op langere termijn).
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 11:40
Verwijderd
gewoon kwestie van smaak, sommige mensen vallen niet op knappe mensen... of je hebt wel dat ene waar iemand op valt (sex-appeal bjivoorbeeld) maar je bent absoluut niet kanp, kan allemaal gebeuren....
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 22:20
Dotcom
Dotcom is offline
King112 Post eens een foto dan? Of ben je bang? Mietje.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 22:36
Unexplained
Unexplained is offline
Je hoeft niet moeders mooiste te zijn om een vriendin te krijgen hoor.
Zelf ben ik niet echt lelijk, maar wel stevig gevuld zeg maar, en toch krijg ik het voor elkaar om (met succes en enige regelmaat) leuke meisjes te versieren.

Tip: het maakt niet uit hoe je er zelf uitziet, zolang je het meisje maar goed laat voelen over zichzelf.
Oud 15-06-2003, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef op 15-06-2003 @ 23:36:
Tip: het maakt niet uit hoe je er zelf uitziet, zolang je het meisje maar goed laat voelen over zichzelf.
Da's niet waar, ik vind jongens toch echt leuk om hoe ze zijn en niet om hoe ze mij laten voelen.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 23:13
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Morgan schreef op 15-06-2003 @ 23:48:
Da's niet waar, ik vind jongens toch echt leuk om hoe ze zijn en niet om hoe ze mij laten voelen.
Maar jij bent gek.
Oud 16-06-2003, 08:41
Dotcom
Dotcom is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 16-06-2003 @ 00:13:
Maar jij bent gek.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef op 16-06-2003 @ 00:13:
Maar jij bent gek.
Dat ook, maar ik ben echt geen uitzondering onder het vrouwelijk volk wat dit betreft
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 12:39
ABrules
ABrules is offline
Oké... hij post denk ik geen foto meer maar goed

je kan jezelf lelijk vinden, dat kunnen andere mensen ook... leuk boeiend ... ik geloof dat je het er een beetje zelf naar maakt... je bent een keer afgewezen ofzo en dat is meteen omdat je lelijk bent... goed of je dat wel of niet bent laten we maar even terzijde dan en dan gaan we naar het volgende punt...
ik zag staan dat je laatst een meisje toesprak in de disco, die niet echt "mooi" was ofzo...

naast uitstraling... en uiterlijk... 1 woord: oprecht!!!

als je met zo een belachelijke instelling een meisje gaat aanspreken, merken ze dat ook... ze voelen of je oprecht bent of niet... en wat jij doet is van: ow , die is lelijk daar heb ik wel een kans bij...
echt een heel belabberde instelling vind ik... en dan kan dat komen door je tekort aan zelfvertrouwen of zelfs aan zelfmedelijden als je niet oprecht bent, verdien je het niet eens om iemand zn geliefde te zijn... echt zo zielig die mensen die nep zijn...

tenminste dat vind ik dan...
Oud 16-06-2003, 17:04
DaBoY
DaBoY is offline
Ja....lelijke jongens kunnen WEL een vriendin krijgen!!

Maar wat voor meisjes dat zijn....BAH

Ja, uiterlijk is nog altijd het eerste waar men op let, voordat je op iemand afstapt.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 17:07
DaBoY
DaBoY is offline
Oh ja....misschien bestaat er wel de kans dat je nog een meisje kan krijgen, maar zijn dat meisjes die jij juist lelijk vind en willen die mooiere meisjes niet met je.....
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 17:10
Verwijderd
Citaat:
DaBoY schreef op 16-06-2003 @ 18:04:
Ja....lelijke jongens kunnen WEL een vriendin krijgen!!

Maar wat voor meisjes dat zijn....BAH

Ja, uiterlijk is nog altijd het eerste waar men op let, voordat je op iemand afstapt.
Toch kijk ik wel 'ns om me heen en je zult er nog verbaasd over staan hoeveel keilelijke kerels een bést wel lekker ding kunnen krijgen.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 17:14
DaBoY
DaBoY is offline
Soms ja....heel soms. Maar meestal zijn die meisjes toch echt wel
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 17:14
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-06-2003 @ 18:10:
Toch kijk ik wel 'ns om me heen en je zult er nog verbaasd over staan hoeveel keilelijke kerels een bést wel lekker ding kunnen krijgen.
dat zijn dan of hele erge grappige jongens, of erge aardige, of erge rijke, of erge slimme of misschien hebben ze wel een ander heel groot pluspunt...ahem...

Liever dat dan knap hoor!
Oud 16-06-2003, 17:23
DaBoY
DaBoY is offline
Of zij gaan voor het innerlijk
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 19:58
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 16-06-2003 @ 18:14:
dat zijn dan of hele erge grappige jongens, of erge aardige, of erge rijke, of erge slimme of misschien hebben ze wel een ander heel groot pluspunt...ahem...

Liever dat dan knap hoor!
Ik heb anders nooit een lelijk iemand met vriendin gezien
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 23:45
coecie
coecie is offline
oh jawel!
ik ben verliefd op iemand die echt heel slim is
en heel goed kon dansen en heel grappig is en hij weet alles van griekse mythologie en hij vind mijn grapjes leuk en hij heeft echt stijl! en oh... zijn vrienden zijn heel leuk
hij doet leuke dingen in het weekend, precies de dingen die ik ook leuk vind
hij houdt van de goede muziek, hij maakt zelf muziek
hij kan heeel erg goed tekenen hij is gewoon perfect

ik was al verliefd op hem voordat ik zag dat hij ook knap was
maar als ie dat niet was geweest dan was ik nog steeds verliefd

want eigenlijk... vinden al mijn vriendinnetjes hem niet knap en mijn moeder ook niet, bovendien is ie een beetje ielig, maar dat maakt me allemaal niets uit... hij is het einde
Reageren

Regels voor berichten