Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2003, 20:00
Verwijderd
Ik hang de vlag buiten met mn tas eraan. Gewoon simpel

en wss hangen er bij mij in de straat nog 2 vlaggen met tassen
(iig wel 1 andere nog, denk ik )
Advertentie
Oud 11-06-2003, 21:38
Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Eeeh....mensen.....weet ook iemand waar ik een vlag kan kopen (en een vlaggestok)? We hebben er namelijk geen een en als ik geslaagd ben dan kan niemand dat dan dus zien
Oud 12-06-2003, 09:51
Shade
Shade is offline
tas+etui denk ik
niet erg origineel maar boeiuh
Oud 12-06-2003, 10:29
NielZ
NielZ is offline
Wij hebben 2 vlaggen hangen.
Gister heeft me vader een nieuwe vlag + houder gekocht, speciaal voor mij én me zusje...

Owja, er komen natuurlijk tassen aan te hangen.
Oud 12-06-2003, 11:18
MarLin!
MarLin! is offline
Vlag uit en mn gymrugzak eraan. Beetje zonde om mn Kiplingrugzak eraan te hangen..
Oud 12-06-2003, 11:19
PardonMe
PardonMe is offline
Mn moeder heeft bij de cadeau winkel hier een vlag gekocht met ''geslaagd'' erop.. dus die zal wel aan de vlaggestok gaan denk ik..

eerst maar wachten op dat telefoontje..
Oud 12-06-2003, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Nonaj schreef op 11-06-2003 @ 22:38:
Eeeh....mensen.....weet ook iemand waar ik een vlag kan kopen (en een vlaggestok)? We hebben er namelijk geen een en als ik geslaagd ben dan kan niemand dat dan dus zien
Mijn ouders hebben die toen rond koninginnedag speciaal voor mijn examen gekocht. Dan zie je ze nl. overal. Nu kun je bij sommige feestwinkels wel "geslaagd" vlaggen kopen, houders en stokken hebben ze bij de grotere tuincentra meestal.
Oud 12-06-2003, 13:49
-Daniël-
-Daniël- is offline
ik heb ook mijn tas (leeg) aan een vlaggenstok opgehangen.. (met vlag )

Oud 12-06-2003, 16:58
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 05-06-2003 @ 15:49:
Als de vlag hier uigehangen gaat worden doen mijn ouders dat. Zelf ga ik het niet doen... Tenzij mn buurmeisje het ook doet, dan kan ik niet achterblijven natuurlijk... Maar anders niet hoor (ja, ik ben een muts... )
offtopic: heey, je ava is veranderd, vond die andere leuker

ontopic: maar Nona is geslaagd dus?! GEFELI!!
Oud 12-06-2003, 17:02
Verwijderd
'k heb de vlag nie buite gehange hoor.. we hebbe d'r geen dusja
Oud 12-06-2003, 17:51
Freshh~
Freshh~ is offline
*Yes! ik ben dus geslaagd en mijn doodskop [ zo een zwarte vlag] hangt buiten met me pukkel tas *
Oud 12-06-2003, 18:01
SuperSanne
SuperSanne is offline
oooooowwww!!!! Mijn buurmeisje (übertrut en full-time jongensjager) heeft vandaag al haar uitslag gekregen (is twee keer blijven zitten (met de tweede keer nog slechtere cijfers dan de eerste keer) in havo, en moest naar het vmbo, gnagnagna) en heeft de vlag uitgehangen met schooltas, en er staat op grote letters op het raam "übertrut is geslaagd!!!" (als ik haar echte naam neerzet weet ze dat ik het ben en kunnen ze me morgen in een luciferdoosje begraven). En ik krijg pas morgen de uitslag!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrgh!!!!!
Oud 13-06-2003, 14:28
bloemkool
bloemkool is offline
we hebben vlag met lege schooltas eraan
als mensen boeken in tas doen, doen ze dat denk om te voorkomen dat tas wegwaait....
en waarom? IEDEREEN MOET GVD WETEN DA'K GESLAAGD BEN VOOR ME HAVO!!!!!!!!!!!!!!!!!

iedereen trouwens gefeli!
Oud 13-06-2003, 14:32
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 12-06-2003 @ 19:01:
heeft de vlag uitgehangen met schooltas, en er staat op grote letters op het raam "übertrut is geslaagd!!!" (als ik haar echte naam neerzet weet ze dat ik het ben en kunnen ze me morgen in een luciferdoosje begraven).
Het kan aan mij liggen, maar ik snap 'm niet.

ontopic: ik heb mijn schooltas aan de vlag gehangen, en er hant een stuk laken voor mijn raam met Geslaagd!! erop.
Oud 13-06-2003, 15:25
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 13-06-2003 @ 15:32:
Het kan aan mij liggen, maar ik snap 'm niet.

ontopic: ik heb mijn schooltas aan de vlag gehangen, en er hant een stuk laken voor mijn raam met Geslaagd!! erop.
Ik bedoel, dat als ze erachter kom dat ik een hekel aan haar heb en haar een übertrut en jongensjager noem, ik precies tien sec. heb om mezelf van kant te maken, voordat zij dat voor me doet... (ze is een kop groter en zit op karate). Daarom zette ik haar echte naam niet neer (ik heet sanne, dat is aan mijn nick te zien, en als ze hier ziet staan dat ik een buurmeisje heb dat ... heet, en die geslaagd is voor het VMBO, dan is dat verdacht... ik blijf liever anomiem)

Laatst gewijzigd op 13-06-2003 om 15:27.
Oud 13-06-2003, 22:03
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 13-06-2003 @ 16:25:
Ik bedoel, dat als ze erachter kom dat ik een hekel aan haar heb en haar een übertrut en jongensjager noem, ik precies tien sec. heb om mezelf van kant te maken, voordat zij dat voor me doet... (ze is een kop groter en zit op karate). Daarom zette ik haar echte naam niet neer (ik heet sanne, dat is aan mijn nick te zien, en als ze hier ziet staan dat ik een buurmeisje heb dat ... heet, en die geslaagd is voor het VMBO, dan is dat verdacht... ik blijf liever anomiem)
Ach zo!
Oud 13-06-2003, 22:09
wart
wart is offline
Gewoon alleen m'n tas aan de vlag gehangen, is normaal denk ik.
Advertentie

Regels voor berichten