Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2003, 23:18
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Wereldkampioen Michael Schumacher heeft vandaag bekend gemaakt dat hij zijn contract met het Ferrari-team tot eind 2006 heeft verlengd.

De voorbije week klonk het nog dat Schumacher pas in september over zijn toekomst zou beslissen, maar vandaag verraste het Ferrari-team iedereen met de aankondiging dat de Duitser zijn contract heeft verlengd. De vijfvoudige wereldkampioen is overigens niet de enige belangrijke figuur die tot 2006 zal blijven.

Ook de andere topfiguren van het team hebben een contract tot 2006 getekend. Technisch directeur Ross Brawn, motorenchef Paolo Martinelli, ontwerper Rory Byrne en teambaas Jean Todt hebben hun lot allemaal voor nog eens twee extra jaren aan dat van Schumacher verbonden.

Over de positie van teamgenoot Rubens Barrichello werd niks gezegd, maar stilaan groeit het vermoeden dat de Braziliaan wel eens plaats zou kunnen ruimen voor landgenoot Massa.

Bron: F1racing.nl

Oke een aantal F1 coureurs heeft nachtmerries vannacht
Tot 2006 Schumi I dus voor de komende seizoenen hoeft de concurrentie niet te gaan dromen over wereldtitels
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2003, 23:19
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Hoera, de Formule I blijft nog 3 jaar oersaai.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 05:48
Devotee
Avatar van Devotee
Devotee is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 10-06-2003 @ 00:19:
Hoera, de Formule I blijft nog 3 jaar oersaai.
idd, aub zeg, is er nog iemand die mij kan overtuigen om te kijken? okee, tot nu toe is het leuker geweest dan afgelopen seizoen maar momenteel vind ik het niet eens erg als ik het mis...
__________________
I'm not alone cause the TV's on, yeah! I'm not crazy cause I take the right pills everyday
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 12:51
PV
PV is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 10-06-2003 @ 00:19:
Hoera, de Formule I blijft nog 3 jaar oersaai.
hij kan nog een been breken ofzo
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 13:32
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Waarom staat er niet bij hoeveel hij als loon krijgt
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 19:46
Verwijderd
Citaat:
vreselijke fout schreef op 10-06-2003 @ 14:32:
Waarom staat er niet bij hoeveel hij als loon krijgt
ga er maar vanuit dat het genoeg is

Maar dit is zeker goed nieuws Minder nieuws voor Alonso en Raikonnen Die zullen het niet al te makkelijk krijgen...
Ben weleens benieuwd wanneer de tijd komt wanneer een van hun twee echt beter is als M Schumacher....

Ik zou blij zijn asl M Schumacher nog 2 wereldtitels haalt! Dan nog maar eens kijken of een andere coureur dat ooit kan evenaren
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 19:59
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Jammer...
Ik had m eigenlijk nog wel graag naar Renault terug zien keren. Ik ben een beetje uitgekeken op dat rood.
Alonso zal Barrichello wel gaan vervangen, zodra het contract van Rubens afloopt...

Ralf blijft trouwens zeer waarschijnlijk tot en met 2006 bij Williams... Wat zien ze toch in hem? BRON
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 20:05
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
wrom heeft de rest komende 3jaar geen kans?
Volgens mij heeft Ferarri maarliefst 1jaar lang de ultime dominantie gehad...
Jah Ferrari... Niet Schumi...
En omdat Schumi zo verschrikkelijk goed kan rijden haalt hij bijna alles uit die wagen...

Maar die Dominantie komt niet door Schumi in eerste plaats...
Volgens mij staat er op dit moment ook een andere courreur op NR1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 22:51
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Hier in de krant lees ik tot 2007

Anyway... Wat boeit een contract? Als Schumi aan het einde van dit jaar geen zin meer heeft, dan stopt hij gewoon. Desnoods koopt hij zichzelf vrij uit zijn contract. Hij heeft toch geld genoeg.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 23:30
El Dar
El Dar is offline
Och die zogenaamde dominantie van ferrari tegenwoordig. Er is in de f1 altijd een dominante ploeg. Immers als jij de beste kar en banden hebt wordt je gewoon 1 en 2 als je fatsoenlijke rijders hebt. Nu is dat ferrari met schumi straks is dat heus weer een andere gozer. (Raikkonen )

En ik geloof dat de titel van een paar jaar geleden de 1e voor ferrari was in 12 jaar ofzo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.