![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Mensen mensen mensen. Dat dit soort taal tegen anderen door jullie fb's wordt geaccepteerd...
Die opmerking en de reactie later van Janine20 is erg kwetsend en overdreven en eigenlijk ook wel een beetje zielig (niet alleen tegenover Sorbet, maar ook tegenover anderen die hetzelfde mee hebben gemaakt zoals onder andere ik). Dat is haar verteld door de medeforummers, laat het daarbij. Als ik FB was geweest van dit forum had ik die posts verwijderd, maar ik ben FB van Mystiek, dus hier doe ik niets zonder toestemming. Maarom de goede orde te bewaren, alsjeblieft mensen (vooral Josine20) hou het even gezellig hier.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maare, het ergste lijkt mij wel als je de verkeerde naam te horen krijgt...Offe...Is dit nu alles? Very frustrerend... |
![]() |
||
Citaat:
Meestal vraag ik BTW of ze LEKKER is klaar gekomen want de ene keer komt ze lekkerder klaar dan de andere keer.
|
Verwijderd
|
mij eerst helemaal opgeilen en dan zeggen: kom gaan we beneden ff sigretje roken en wat drinken..
Dan verwachtie dat ik erna nog verder kan.. Of als ik em probeer op te geilen tijdens het tv kijken. Dan lukt dat simpelweg niet. en dan zegtie: o je mag wel doorgaan hor...alsof ik zn pijpslet ben terwijl hij tv ligt te kijken. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|