![]() |
|
Ghost of the Robot is een 'rock' band uit Amerika, met als zanger James Marsters (ook wel bekend als Spike uit Buffy
![]() Zie voor de officiële site hier ![]() Deze toffe gasten komen voor een tour in Europa. Engeland, Frankrijk en Duitsland. Één datum is pas bekend. Zaterdag 14 juni in The Garage in Londen. Voor meer info klik hier ![]() Voor meer fans check dit forum ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Yep, die zijn ook leuk, maar die andere twee zijn erg catchy. Blijft de hele dag lekker in je hoofd hangen. ![]() Uhm... betaal jij? ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Alleen als je een bepaalde CreditCard hebt, komt er nog 5 euro bij. Citaat:
In Amerika kosten de kaartjes $10-15 en vorig jaar een concert in Frankrijk kostte €25! ![]() Citaat:
![]() Ik ben ook zeker wel veel geld kwijt, en ik wil zeker gaan! Als ik op tijd ben heb ik misschien een Meet en Greet kaartje! ![]() Heb je 2 uur voor het concert nog alle tijd om met ze te praten enzo (voor 50 man). Wel duur, denk zo'n €40 (inclusief concert) maar altijd nog goedkoper dan die conventies ![]()
||
![]() |
Citaat:
vluchttarief per volwassene/kind 15.00 EUR LUCHTHAVENBELASTING per volwassene/kind 7.50 EUR totaal per volwassene/kind 22.50 EUR TERUG vluchttarief per volwassene/kind 32.66 EUR LUCHTHAVENBELASTING per volwassene/kind 17.50 EUR totaal per volwassene/kind 50.16 EUR in totaal voor 1 volwassene 72.66 EUR en 40 pleuros voor een kaartje als je dat doet en je gaat dus ook naar engeland, als jij dan terugkomt dan kunnen ze je opnemen in de willibrord stichting, of duinenbosch ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
vluchttarief per volwassene/kind 15.00 EUR LUCHTHAVENBELASTING per volwassene/kind 7.50 EUR totaal per volwassene/kind 22.50 EUR TERUG vluchttarief per volwassene/kind 7.66 EUR LUCHTHAVENBELASTING per volwassene/kind 17.50 EUR totaal per volwassene/kind 25.16 EUR in totaal voor 1 volwassene 47.66 EUR ^^ see ![]() ![]()
|
En als je naar het concert in Parijs wilt gaan.
Waarschijnlijk Club Med ofzo ![]() Dat is vrij vlakbij een formule 1 hotel (FORMULE 1 PARIS PORTE DE MONTREUIL). Dus we rekenen: * €20,- concert kaartje * €35,- formule 1 hotel (gedeeld door 3 dan) * €50,- ongeveer Retour Parijs met de trein (of je zou met iemand moeten carpoolen ![]() Dus Parijs is over het algemeen goedkoper!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Liedjes zijn hier te beluisteren
![]() Gewoon wat naar beneden scrollen en daar staan een aantal samples (gewoon 'save target as' doen). YAY ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() [edit]Ik prefereer toch liever de live versie van 'Vehicles Stock Me'. [/edit] Laatst gewijzigd op 14-02-2003 om 21:51. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik vind de band trouwens wel ![]() ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Buffy topic #5 x-spekkie-x | 500 | 26-05-2004 15:05 | |
Muziek |
Ghost of the Robot concert Melkweg! x-spekkie-x | 40 | 30-03-2004 13:14 | |
Films, TV & Radio |