Ik woon in België en heb nu examens (al 2 weken, en het duurt nog 1 week)
Normaalgezien sta ik in de week op om 7.30u en in het weekend om 9u.
Maar vorige week werd ik plots wakker om 6.45u en ik had slecht gekeken op mn wekker en dacht dat het al 7.45u. Ik kreeg ff een schok omdat ik dacht dat ik te laat ging komen voor mijn examen. Ik ben zo snel mogelijk opgestaan en toen ik beneden kwam zag ik dat het dus nog maar 6.45u was.
donderdag had ik weer hetzelfde. Weer rond 6.40u wakker, weer dacht ik dat het al 7.40u was, weer een schok gehad...
Vrijdag werd ik weer wakker om 6.30u. Ik dacht bij mezelf, nu ga ik goed kijken hoe laat het is voor ik in paniek geraak. kzag dus dat het 6.30u was. Ik probeerde nog wat te slapen maar droomde over het examen nederlands dat ik niet kon (die dag had ik engels) en plots werd ik wakker met een schok omdat ik mn nederlands 'vergeten' te leren had. (maar dat moest ik dus nog niet kennen hé.)
Gisteren werd ik weer wakker om 6.30u en vandaag weer. Dat is echt irri want normaalgezien slaap ik door tot 9u maar nu kon ik niet meer in slaap geraken.
Dat ik telkens om 6.30u wakker wordt komt wellicht door die schoks en door examenstress ofzo, maar kan ik er iets aan doen om niet meer wakker te worden om 6.30u? Of gaat dat vanzelf wel over na de examens?
Misschien wel raar maarja...
xxx