Advertentie | |
|
![]() |
|
Centrale afzuiging, zodat het niet zo'n zooitje wordt.. En wat audio apparatuur is ook leuk, maar dat staat er grotendeels al.. (alhoewel de kwaliteit een stuk beter kan, vooral van de cd speler)..
|
Een open haard met een zacht, wollig kleed ervoor, kast met boeken, en een bank waar je lekker in weg kunt zakken met een hele zooi kussens. In ieder geval één kat, misschien twee. Computer, goede geluidsinstallatie & tv zou leuk zijn...
En natuurlijk een indoor-zwembad met schilderingen op de muren plus bubbelbad in de tuin, maar dat zal wel wat lastiger worden vrees ik... |
![]() |
|
![]() |
Wat grappig, al die luxe dingen. Ik neem toch aan dat je liever gas/water/licht in je huis wilt hebben dan een of ander bubbelbad of vet schilderij? Wel gaaf hoor, een bubbelbad zonder water of stroom. Zonder gas heb je waarschijnlijk een koud, vochtig huis. Lijkt me niet gezond voor een schilderij.
Toch een erg interessante kwestie. Wat heb je nodig als mininumbestaan en wat is puur luxe? Voor mij: Minimum: gas, water, licht, stoel, matras, slaapzak, eten, koelkast, kraan, lamp, gasfornuis, wokpan en diepe pan, bestek/bord, afwasmiddel, handdoek, 2 paar kleding zomer en winter, jas, deur, 4x4m = genoeg. Wat meer ruimte en meer kleren + fiets + stoffer & blik + koffiezetapparaat + koffie + computer + internet = beter, maar niet noodzakelijk.
|
Een SOFA..!! ooh yeah..!! enne een gelhaard (kan je altijd op een andere plaats zetten hehe ) en en vissenkom in de muur, heb ik wel es op tv gezien zag er wel grappig uit, kon je zo vanuit de slaapkamer in de huiskamer kijken..!! en ik wil een "knuffel kachel" zown lang, rond ding, waar je mee kan knuffele ( heel meliggg heeft iemand die ik ken )
|
HEMELBED (altijd al mijn grootste droom..zucht..)
Openhaard Podium Ligbad met pootjes (eigenlijk precies de badkamer die Boy George ![]() Een uberchille bank, met een hele diepe zitting, dat je ook in in de breedte kunt liggen zegmaar. Met wegzakkussens.. ![]()
|
*
Uh, een klein indoor skatepleintje zou wel leuk zijn. Minimaal een kleine funbox, 2 quarterpipes (die breder dan 2,5 m. zijn) en een curb (en geen kleintje ![]() * Marantz geluidsapparatuur, de duurste modellen. * Een indoor meertje met windturbines, zodat ik kan zeilen, zelfs als het buiten windstil is. Dit vereist ook een redelijk groot (lees: ENORM) huis. * Een zeer chille chil-out spot, inclusief lounge-muziek, schaarsgeklede dames, te relaxede banken, zitzakken en een massaal videoscherm waar je de hele dag opkomende bloempjes in slow-motion ziet (of skatevids/CKY's) Kans dat ik dit ook werkelijk krijg: Nihil, op de 2e na. Dat is nog wel mogelijk. Maja, je moet toch wat te dromen hebben. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
*Een Pijnlijk bestaan* Met nieuw deel! Schrijfstertje | 19 | 03-06-2004 15:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Nieuw verhaal: Een Pijnlijk Bestaan Schrijfstertje | 37 | 07-05-2004 22:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |