Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
a) Ken - 4/4 missions completed. b) Cortez - 4/4 missions completed. c) Diaz - 4/4 missions completed. d) Vercetti - 5/5 missions completed. e) Kent - 1/1 missions completed. f) Phil - 2/2 missions completed. g) Love Fist - 3/3 missions completed. h) Mitch - 3/3 missions completed. i) Auntie - 3/3 missions completed. j) Umberto - 4/4 missions completed. k) Avery - 3/3 missions completed. l) Phone (Assassination) - 5/5 missions completed. * Find 100/100 Hidden Packages. * Purchase all 7 normal properties. * Purchase all 8 'special' properties and complete the following: a) Malibu Club - 4/4 missions completed. b) Sunshine Auto's - 4/4 Import-Export Garage lists completed, 6/6 Street Races won. c) Printworks - 2/2 missions completed. d) Kaufman Cabs - 3/3 missions completed. e) Film Studio - 3/3 missions completed. f) Boatyard - 1/1 mission completed. g) Cherry Popper Factory - 1/1 mission completed. h) Pole Position Club - 1/1 mission completed. * Complete all 3 Stadium missions: a) Hot Ring - must win race in first place. b) Dirt Ring. c) Blood Ring. * Complete the following 'Fun Toys'/RC missions: a) 'RC Bandit'. b) 'RC Baron'. c) 'RC Raider'. * Complete the following side missions: a) 'Cone Crazy'. b) 'PCJ Playground'. * Complete all 4 helicopter checkpoint missions. * Complete both Dirt Track missions: a) Trial by Dirt. b) Test Track. * Knock off 15/15 specific stores. * Score 45 points or more in the Rifle Range bonus mini-game. * Drop off 100 or more people as a taxi driver. * Get to and complete Vigilante mission level 12. * Get to and complete Fire Fighter mission level 12. * Get to and complete Paramedic mission level 12. * Get to and complete Pizza Boy mission 10. * Pass 35/35 Rampages. * Complete 36/36 Unique Jumps. Met cheats geen 100% source: Found At GameFaqs.com
||
Citaat:
de enige strecht kun je idd vinden bij je mansion. Ze rijden niet rond maar je komt ze af en toe in een missie tegen
|
ja naja eerst ga je dus op je gemak je kleren wisselen, dan ga je naar de golfclub.
zorg dat je die missie al gedaan hebt dat je de kettingzaag krijgt (Carlos missies ) die kettingzaag houd je dus als je de golfbaan oploopt, je maait al zn bewakers neer, ben je daar van af, dan ga je in een karretje zitten en rijd achter de persoon aan die je moet hebben en ga hem zolang duwen dat hij in het water terechtkomt met zn karretje, zo heb ik het gedaan iig. |
![]() |
||
Citaat:
Wat ik dus gedaan heb.. eerst ben ik gewoon op m'n gemakkie die golfkarretjes een eind verderop gaan zetten, met als gevolg dat die kerel niet meer weg kon. Toen ben ik de trap op gelopen, meteen weer naar beneden en toen die vent aan kwam sloeg ik 'm af met die club. Dat was alles ![]() |
![]() |
||
Citaat:
uitstappen iedereen killen die bij die loods staat, lance in de helo laten stappen, jij kijkt nog ff of er niet iemand is, dan instappen en wegvliegen, en je land gewoon bij het ziekenhuis. daar is niemand, omdat de achtervolging op jou niet gestart is, omdat je niet door het hek bent gegaan ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar is de heli de enige oplossing? want als het gaat om dat begin bij die hek, dat je daar door heen moet om een achtervolging op te wekken.. dan is ook een andere uitgang/ingang aan de zijkant.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Die beuken ze niet zo makkelijk aan de kant ![]()
||
Citaat:
![]() Mja, ik ben gewoon met 'n auto naar binnen gescheurd, die lui overreden, uitgestapt, overige mannetjes afgeslacht, Lance gehaald, in die auto die naast de loods staat gestapt, en weggereden. Gewoon doorrijden zonder ergens tegen aan te botsen, dan kunnen je achtervolgers niet eens iets doen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Rij er naartoe, en als je in die straat bent kun je linsaf. Loop dan een beetje om die vuilnisbelt heen (water aan de linkerhand), dan is er op een begeven moment een opening in de 'schutting'. Daar naar binnen, dan een beetje schieten enso en Lance bevrijden. Ga vervolgens weer terug naar dat gat, en loop langs de zee richting stadion. Daar kom je op een beven moment bij een soort van 'meertje'. Dan moet je ff wat Fanta gaan halen ofso, want je ziet in de verte die 4 Comets zich te pletter rijden. Rij vervolgens op je dode gemakkie naar het ziekenhuis. ![]() Mij lukt het maar niet om dat ijs te verkopen... Ik sta netjes ergens stil, ik druk mezelf dood op de shift, maar een riedeltje, ho maar. Kun je dan nog speciaal "parken" ofso?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
M'goed.. thnx anyway.
||
Citaat:
||
Citaat:
- in het spel heb je wapens - met deze wapens kun je mannetjes doodschieten zodat zij dat niet met jouw kunnen doen. - in het spel kun je bukken. gebruik dit om kogels te ontwijken en beter te richten. - hoe krachtiger het wapen, hoe sneller een mannetje dood gaat - als je levensbalk o wordt dan ben je dood - als je in het water valt ben je dood - als je in een ontploffing staat ben je dood - het is mogenlijk om je leven en armor op te krikken tot 150 - hoe dat zoek je maar lekker zelf uit ![]() als je t spel zelf met deze tips niet uit kan spelen, pak dan maar weer je GB en ga fijn tetris spelen ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
IMG tool gaat goed, backupje gaat goed, maar als ik een file probeer te renamen krijg ik de error "File acces denied" Vervolgens toont IMG tool een zandlopertje en kan ik nix meer (ook niet na een paar minuten) Wat doe ik verkeerd...?
||
Citaat:
Als je dat dus vertaald krijg je: toegang tot het bestand gewijgerd. Dan moet je dus de permissies nakijken ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
naar de roze stip hendel omzetten als n gek naar de boot toe rennen dan snel wegvaren (kan t me niet meer supergoed herinneren maar volgens mij is t zo goed.) Belangrijk dat je dus eerst iedereen wegsnipert en vervolgens als n gek wegkomt. |
![]() |
||
Citaat:
Zo ja.. je moet niet alle bootjes volgen.. maar meteen links gaan.. en dan aan één stuk rechtdoor..kom je onder zo'n grote brug door e.d... en dan ff op je radar kijken.. en dan pas bij 't laatste inhammetje tussen die eilandjes naar rechts gaan, naar 't punt waar je heen moet. Ipv de bochtjes-weg.. de easy-way zeg maar. ![]()
Laatst gewijzigd op 16-06-2003 om 23:06. |
![]() |
||
Over die Fastest boat: ik heb geloof ik een stukje missie gemist... Ik heb idd die lui in die loods neergeknal, ben toen in die boot gaan zitten, en ben toen redelijk relaxed naar de basis gaan varen. Ik ging geloof ik ook gelijk links, en heb verder nauwelijks problemen ondervonden.
![]() Citaat:
![]() Ik werk pas 2 weken met Windows; moet nog ff wennen ed... ![]()
Laatst gewijzigd op 16-06-2003 om 23:31. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Alg] Beeldscherm valt uit tijdens spelen spel. LamMuH_EiKoL | 15 | 30-01-2006 01:23 | |
Games |
Grand Theft Auto - San Andreas - II Gornetsnoaker | 500 | 01-07-2005 23:33 | |
Games |
[GTA:San Andreas] Het grote topic deel 2 DG | 1 | 15-01-2005 21:23 | |
Games |
Thief Deadly Shadows freyk | 122 | 10-08-2004 11:54 |