Advertentie | |
|
![]() |
|
jah...maar die Ferguson loopt nu echt alles te verkloten voor ManU...DIE gast hadden ze weg moeten doen!!! 2 jaar geleden al!!!
![]() Ik snap ut gewoon niet...ben een beetje ![]() ma ja ach, that's life...football's just life ![]() edit: en dan wil die Ronaldinho ook nog eens liever naar Real...waarschijnlijk omdat Barthez (die alleen nog om het geld bij ManU speelt zegt ie), Silvestre en Veron zeiden dat ie ut klimaat niet zou trekken ![]()
Laatst gewijzigd op 17-06-2003 om 21:27. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ach f*** Real !!
||
Citaat:
|
Man UTD, is echt dom om Beckham te laten gaan. Mooi voor Beckham dat ie naar Real gaat (ookal heb ik een hekel aan real m). Trouwens Helguera is een goede verdediger en niet eens zo heel oud dacht ik
||
Citaat:
|
Wie is dan de tweede centrale verdediger naast Hierro, dacht dat daar Helguera speelt en Makalele speelt er voor als verdedigende middenvelder
|
Verwijderd
|
Ik snap sowieso niet waarom manu hem liet gaan. HET boegbeeld van de club. Die Ferguson is zo'n ongelooflijke eikel dat hij Beckham laat gaan. Beckham is niet voor niets aanvoerder van het Engelse elftal!
Tsja, als Real nog een goede centrale verdediger bij haalt en hebben ze een team met eigenlijk alleen maar sterren. Niet leuk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ze zouden idd wel beter een verdediger kunnen kopen maar dat terzijde. Het pleit nl ook wel voor ze aanvallen ipv verdedigen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het gaat me er om dat het gewoon kut is als een club zowat elke sterspeler wegkoopt, omdat ze veel geld hebben. |
![]() |
||
Citaat:
maja, tis idd fucking dom van ManU...en ook al ben ik United fan...die Fergie hadde nze 2 jaar geleden de vut in moeten sturen, hij is nu de hele club aan ut verneuken. Hij si de oorzaak dat Beckham weg is, die wou blijven, zelfs voor noppes!!! ![]() ![]() En de meeste (Engelse) supporters hebben er nog vrede mee ook!!! ![]() ![]() Als ik in Beckham's schoenen stond, jah, hij wou blijven, maar was niet meer gewenst (door 1 bepaald iemand ![]() De grote vraag is gewoon, wie komt er nu naar United....Ronaldinho heeft ook al gezegd liever naar Real te gaan (hij is trouwens een linker middenvelder)...maar wie moet in vredes naam die positie in vullen....Rommedahl werd genoemd, maar die vind ik bij lange na niet goed genoeg...ach, zolang die ouwe seniele gek maar niet met Solskjaer op rechts gaat spelen!!! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Indien real trouwens geen deftige verdediger koopt, vind ik het maar getuigen van een falen ih sportieve beleid. Komaan nu nog Beckham er bij, ik zou graag eens zien of dat niet voor problemen gaat zorgen samen met een Figo en Ronaldo, die ook al niet vd makkelijkste zijn.
||
Citaat:
|
De schuld van Real was wel n stuk of 10x groter dan die van Vitess.. Hoe drukker het op het middenveld word bij Real hoe minder interesse ze krijgen voor Don Rafael dus ik vind het wel een goede move van Beckham.. K snap alleen niet hoe Real het trekt om al die spelers te kopen en ze daarna een goddelijk salaris te geven.. K bedoel zoveel verdien je toch niet met je Champions League? (hooguit salaris van 2 toppers) En dan kunnen ze ook nog voor miljoenen aan transfersommen spenden..
Laatste roddel uit de Arena : Manchester geintereseerd in Koeman als opvolger van Ferguson! Is dat wat? Denkwel dat ie naar Barca gaat maar toch.. Can you hear the F-side sing? |
Advertentie |
|
![]() |
|
Koeman vertrekt volgend jaar gewoon naar Barcelona. Hoe jammer dat ook is voor Ajax maar hij gaf dit jaar al aan dat als er een goeie aanbieding kwam van barca zou hij over een vertrek nadenken. Nu wil ajax niet dat hij vertrekt dus dient koeman zijn contract uit en vertrekt hij dan naar barca. Aangezien koeman daar ook een huis heeft.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Het zou me niets verbazen als v/d Vaart volgens seizoen samen met Koeman naar Barca gaat.
Citaat:
|
![]() |
|
Het is al tijden niet meer leuk wat ze lopen te doen bij Real Madrid...
![]() Ik hoop dat ze in Manchester een leuke vervanger kunnen aantrekken. Hebben ze echt wel nodig voor aan die rechter kant.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
met solskjaer op rechts toen beckham een tijdje niet meespeelde ging het anders wel goed ze [/B][/QUOTE] omdat ie het hele systeem anders liet spelen toen...want Ole vervulde niet rol van rechtshalf maar meer een op rechts gezette spits, die af en toe de gaatjes dicht moest rennen...maar hij kán niet met Ole daar blijven spelen, want die behoort gewoon in de spits te spelen, dat is zijn natuur...net als dat er zowiezo nog een spits bij moet komen. Ik ben gewoon benieuwd wíe ze in vredes naam willen halen om Beckham te doen vergeten daar?? Zoals ik al zei, als er al ergens een flamboyante rechtshalf is zal die club er belachelijk veel geld voor vragen door de situatie. Maar geef jou mening nou eens over dit hele gebeuren, dat Ferguson Beckham eruit heeft gewerkt, je mening over Ferguson en Beckham zelf en hoet het met het team verder moet nu, ben wel eens benieuwd naar een reactie van een mede-Mancunian...
|
Real Madrid heeft de afgelopen jaren heel wat geld gestoken in het ploeg. Maar wat halen ze er uit? Halve finale CL, en waarschijnlijk nipt landskampioen. Dus allemaal sterren geeft geen zekerheid op succes.
Maar swoit, het gaat niet alleen over voetballen, ook over de rest eromheen. Ik ben benieuwd of de nummer 77 nog meer gaat veranderen in het spel van Real.
|
![]() |
Maar geef jou mening nou eens over dit hele gebeuren, dat Ferguson Beckham eruit heeft gewerkt, je mening over Ferguson en Beckham zelf en hoet het met het team verder moet nu, ben wel eens benieuwd naar een reactie van een mede-Mancunian... [/B][/QUOTE]
Ik vind het langs de ene kant schandalig wat Ferguson met Beckham gedaan heeft.Die speelt al van zijn 14 jaar bij United en hij wou helemaal nie weg gaan denk ik,maar hij moest wel.De reden is puur commercieel.Nu is Beckham op zijn best en kunnen ze het meeste geld voor hem krijgen.Maar ik reageer zo misschien wel omdat Beckham mijn favoriete speler was.Hij is en blijft een van de besten op zijn positie,maar hij is te vervangen,bv door Ronaldinho. Ik denk niet dat ze het moeilijk gaan krijgen om Beckham te vervangen.Zijn vrije trappen en passen zijn misschien wel onmisbaar,maar hij kon ook wel geen man voorbijgaan. Maar toch,Beckham...Beckham IS gewoon Manchester vin ik
|
Verwijderd
|
Zoals al eerder gezegd, ze kunnen beter een goede verdediger kopen. Tegen Juve werd pijnlijk duidelijk dat daar de zwakke plek van Real ligt, Del Piero had vrij spel en de middenvelders Nedved en Zambrotta konden vrij aanvallend spelen door de zwakke defensie van Real. Zonder goede verdediging heb je vrij weinig aan goede aanvallers.
|
![]() |
|
Ik denk ook 77, 7 hoort bij Beckham, maar Raul is nou eenmaal een grotere ster in Madrid. Daarom 77, denk ook dat het marketing technisch het beste uitkomt
||
Citaat:
Ik vind het langs de ene kant schandalig wat Ferguson met Beckham gedaan heeft.Die speelt al van zijn 14 jaar bij United en hij wou helemaal nie weg gaan denk ik,maar hij moest wel.De reden is puur commercieel.Nu is Beckham op zijn best en kunnen ze het meeste geld voor hem krijgen.Maar ik reageer zo misschien wel omdat Beckham mijn favoriete speler was.Hij is en blijft een van de besten op zijn positie,maar hij is te vervangen,bv door Ronaldinho. Ik denk niet dat ze het moeilijk gaan krijgen om Beckham te vervangen.Zijn vrije trappen en passen zijn misschien wel onmisbaar,maar hij kon ook wel geen man voorbijgaan. Maar toch,Beckham...Beckham IS gewoon Manchester vin ik [/B][/QUOTE] Beckham was/is ook mijn favoriete speler (let wel: als voetballer in het veld!!!) maar hij is 100% onmisbaar, omdat hij idd Manchester IS, hij belichaamt ManU. Technisch gezien is het idd slechter om bv. Giggs of Scholes te missen. Toch denk ik dat Ronaldinho niet op rechts moet spelen, blijft een linkspoot, en die Djemba-Djemba, wel hij zegt ut zelf al, is nóg geen basisplaats waard...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |