Advertentie | |
|
![]() |
|
Trouwens, wat kraken jullie nou de looks van christina af?
Het gaat toch om de muziek ![]() Nee even serieus. Een grote groep mensen hier, beweert altijd dat (bijna) alles om het innerlijk gaat. Je mag niet beoordeeld worden op je uiterlijk. Denk maar dan die topics over verplichte werkkledij. Iedereen gaat dan los! Het gaat toch om je innerlijk? Beweren jullie dan. Lekker hypocriet he ![]() Maar die slutty look stond haar wel beter... Don't worry, dat komt wel weer terug ![]()
|
ik vind dr nieuwe buikje wel leuk hoor!
altijd dat skinnie strak in me bottenzak gedoe... doe mij maar lekker een mollige meis met beetje uitstraling dan een anorexia wicht in te korte rokjes zwaar ongelukkig omdat ze nog steeds teveel weegt...
|
![]() |
Je moet magere mensen niet zo afkraken. Waarom is iedereen kwaad als men dikke mensen uitscheldt, maar niet als het om dunne mensen gaat?
Er zijn dunne mensen die dolgraag wat dikker willen zijn, maar bij wie het niet lukt, zoals bij mij. En zeker jij met je suicidale foto's moet je kop houden. Krijg ik nu weer een waarschuwings-pm? |
![]() |
|
ik heb het toch ook niet over dunne mensen in het algemeen!
maar over mensen die dun willen zijn en anders niet gelukkig zijn...als jij zo graag meer wil wegen is dat jou probleem, maar kom niet aan mijn kop zeiken omdat ik iets dikker toevallig mooier vind...
Laatst gewijzigd op 19-06-2003 om 16:12. |
![]() |
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
"Zou je niet eens wat meer eten?" Zou jij niet eens wat vaker je bek dicht houden ![]()
||
Citaat:
Ik vond 'r eigenlijk nooit echt stijlvol, maar wel knap. En die make up loze foto.. ach, beetje foute lichtval enzo, volgens mij is het gewoon een meisje zonder make up. Doe me trouwens denken aan die foto van Avril Lavigne zonder make up, werd ook al zo panisch op gereageerd.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ze is geen lelijk meisje vermoed ik, maar maakt dat van zichzelf.
|
Hm. In haar nieuwe clip met Lil' Kim is ze helemaal niet chubby. Nou ja, ik weet ook niet wanneer die is opgenomen. Maar daar haalt ze met haar kleding wel weer het dirrty-niveau.
||
Citaat:
wat ranzig!!! *kots kots* ze zegt dat ze 'wil schokkeren' maar hiervan krijg ik gewoon een hartaanval.
||
Citaat:
||
Citaat:
ohhh please shut your mouth... ![]()
|
Dat je het niet eens bent met haar gedrag en kledingsmaak betekend nog niet dat je zo overdreven hoeft te reageren.. Zoiets kan ontzettend kwetsend zijn, ookal leest Christina dit waarschijnlijk niet
![]() Je wilt volgens mij ook niet dat mensen om jou emmers gaan volkotsen toch? Grow up...
|
tja...wat wil je...als je mensen voor et eerst ziet en ze hebben een dikke vette laag make-up....dan kan et bijna alleen maar tegen vallen als je ze zonder ziet! maarja....ze ziet er idd wel heel hoerig uit altijd...maar ik heb zo'n idee dat ze bij fighter weer een beetje et brave meisje aan et worden is en daars nix mis mee! respect voor de mensen die zichzelf durven te zijn (en nou zeg ik NIET dat ik et mooi vin...in tegendeel!!)
||
Citaat:
vooral over die piercings, die zijn niet mooi bij haar vind ik (komt maybe ook door de grootte van die dingen) vond haar trouwens jaren geleden in die eerste clip er wel ok uitzien, is daarna beetje naar beneden gegaan ![]()
|
Een paar dingetjes die ik me afvraag
a) Waarom moet iedereen persé 20000 keer herhalen of ze Christina Aguilera dr look wel of niet mooi vinden? Eén keer is toch ook genoeg? b) Waarom gaan we hier een discussie houden over dikke en dunne mensen terwijl het topic daar niet over gaat..(open een nieuwe) c) Waarom ben ik in godsnaam bezig met het typen van deze nutteloze post ![]()
||
Citaat:
![]() ik denk dat zij er wat minder mee zat dan die beessies. |
![]() |
|
![]() |
hahaha wat een discussie zeg.
ik vind haar nog altijd beter dan die babyface britney spears! en naja ze kan lekker doen wat ze wilt, het verkoopt masterlijk en thuis doet ze lekker dr kleertjes weer aan en kent ze mensen die weten hoe ze echt is. en vervolgens koopt ze lekker de nieuwe collectie van cavalli. net zoals def rymez....die gast lacht zich toch ook kapot, hij zet de meest walgelijke act neer en mensen vallen ervoor! daar applaudisseer ik voor hoor! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|