Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2003, 19:04
punkyfun
punkyfun is offline
wie is christina aguilera?
Oud 18-06-2003, 19:18
Firefly
Firefly is offline
Ik vind dat buikje dr best leuk staan, als ze maar niet te veel ineengebogen gaat zitten (met die kleren aan dan)
Oud 18-06-2003, 20:24
ssjpan
ssjpan is offline
Ik vind dat buikje helemaal niet mooi, vooral niet in die kleding bah, zonde
Oud 19-06-2003, 06:21
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
opzich is ze niet lelijk.
maar dat blonde haar staat sletterig.
vooral in combinatie met die kleren die ze draagt.
de make-up die ze draagt past niet bij haar gezicht.
om nog maar niet te beginnen over die gouden piercings en oorbellen.
Oud 19-06-2003, 06:40
Verwijderd
Nou ja, het is nooit echt mijn type geweest qua uiterlijk, maar ik vond haar in dirrty een stuk leuker als in die nieuwe clip (haarkleur, kleding, etc.). Verder vind ik het goed dat ze wat meer vet op haar lichaam heeft gekregen, maar dan moet ze zich er wel naar kleden. Met zo'n buik kun je echt niet zulke kleding dragen, vind ik.
Oud 19-06-2003, 09:13
Paris
Paris is offline
ik vond haar look van vroeger bijv. genie in a bottle veel mooier (fighter vinnik wel mooi!) nu zegt ze ik ben eindelijk wie ik ben, dat zei ze over dirrty, naja dan is ze dus egt een slet...

Laatst gewijzigd op 19-06-2003 om 10:43.
Oud 19-06-2003, 09:15
Paris
Paris is offline
Citaat:
Arun schreef op 18-06-2003 @ 09:34:
Christina Aguiler? *gaap*
Doe mij maar The Corrs, da's pas muziek
idd
Oud 19-06-2003, 09:20
Surjirro
Surjirro is offline
Bij alle nummers op stripped zijn geinspireerd door haar jeugd, en daarom vind ik christina echt goed. Ze maakt die nummers door alles te verwerken, net zoals in fighter. Het is niet eens zo zeer een nieuwe look van christina maar hoort gewoon bij het nummer! Mjah ik vind dat ze echt steeds beter wordt dan dat softe genie in een bottle gedoe, ze zingt over de echte dingen int leven en dat maakt haar muziek alleen maar beter
Oud 19-06-2003, 09:57
Verwijderd
Ik vind het goed van 'r dat ze wat is aangekomen... vraag me alleen af waarom alles op haar buik lijkt te zitten, vrouwen die aankomen krijgen toch doorgaans eerder een dikkere bips dan een dikkere buik... maar die kleren die passen er inderdaad niet bij... en 'k denk dat donkerbruin haar beter zou staan dan zwart, maarja, wss ziet ze er graag 'radicaal' uit
Oud 19-06-2003, 10:15
Lyra
Lyra is offline
Het is volgens mij OF een look-alike,
of ze is gewoon zwaar aan de drank.. lijkt me..
Oud 19-06-2003, 10:42
Paris
Paris is offline
Citaat:
Surprise schreef op 19-06-2003 @ 10:20:
Bij alle nummers op stripped zijn geinspireerd door haar jeugd, en daarom vind ik christina echt goed. Ze maakt die nummers door alles te verwerken, net zoals in fighter. Het is niet eens zo zeer een nieuwe look van christina maar hoort gewoon bij het nummer! Mjah ik vind dat ze echt steeds beter wordt dan dat softe genie in een bottle gedoe, ze zingt over de echte dingen int leven en dat maakt haar muziek alleen maar beter
zit ook wel wat in, maar het gaat om de look en de dirty look, naja vinnik te sletterig, fighter vinnik wel weer mooi
Oud 19-06-2003, 11:40
Roos
Roos is offline
Trouwens, wat kraken jullie nou de looks van christina af?
Het gaat toch om de muziek

Nee even serieus. Een grote groep mensen hier, beweert altijd dat (bijna) alles om het innerlijk gaat. Je mag niet beoordeeld worden op je uiterlijk. Denk maar dan die topics over verplichte werkkledij. Iedereen gaat dan los! Het gaat toch om je innerlijk?
Beweren jullie dan.

Lekker hypocriet he Ik vind haar muziek er een stuk beter op geworden. En ik vind dat zwarte wel cool. Die clip is dus echt wel mooi.
Maar die slutty look stond haar wel beter...

Don't worry, dat komt wel weer terug
Oud 19-06-2003, 15:29
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik sluit me bij Roos aan.
Oud 19-06-2003, 15:36
ExcommunicatedAngel
ExcommunicatedAngel is offline
ik vind dr nieuwe buikje wel leuk hoor!
altijd dat skinnie strak in me bottenzak gedoe...

doe mij maar lekker een mollige meis met beetje uitstraling dan een anorexia wicht in te korte rokjes zwaar ongelukkig omdat ze nog steeds teveel weegt...
Oud 19-06-2003, 16:03
)Vampje(
)Vampje( is offline
Je moet magere mensen niet zo afkraken. Waarom is iedereen kwaad als men dikke mensen uitscheldt, maar niet als het om dunne mensen gaat?
Er zijn dunne mensen die dolgraag wat dikker willen zijn, maar bij wie het niet lukt, zoals bij mij. En zeker jij met je suicidale foto's moet je kop houden.

Krijg ik nu weer een waarschuwings-pm?
Oud 19-06-2003, 16:09
ExcommunicatedAngel
ik heb het toch ook niet over dunne mensen in het algemeen!
maar over mensen die dun willen zijn en anders niet gelukkig zijn...als jij zo graag meer wil wegen is dat jou probleem, maar kom niet aan mijn kop zeiken omdat ik iets dikker toevallig mooier vind...

Laatst gewijzigd op 19-06-2003 om 16:12.
Oud 19-06-2003, 17:20
Thrash
Thrash is offline
Mensen beweren dat ze knap is, niet dus. Die outfits zijn ook afschuwlijk en vooral zij als persoon is echt geen pretje. Kortom ik heb gewoon een grote hekel aan dr.
Oud 19-06-2003, 17:27
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 19-06-2003 @ 17:03:
Je moet magere mensen niet zo afkraken. Waarom is iedereen kwaad als men dikke mensen uitscheldt, maar niet als het om dunne mensen gaat?
Er zijn dunne mensen die dolgraag wat dikker willen zijn, maar bij wie het niet lukt, zoals bij mij. En zeker jij met je suicidale foto's moet je kop houden.

Krijg ik nu weer een waarschuwings-pm?
Dank u vriendelijk..
Oud 19-06-2003, 18:32
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
ExcommunicatedAngel schreef op 19-06-2003 @ 17:09:
ik heb het toch ook niet over dunne mensen in het algemeen!
maar over mensen die dun willen zijn en anders niet gelukkig zijn...als jij zo graag meer wil wegen is dat jou probleem, maar kom niet aan mijn kop zeiken omdat ik iets dikker toevallig mooier vind...
Leer jij eerst maar eens spellen, übergoth.

Citaat:
Qamra schreef op 19-06-2003 @ 18:27:
Dank u vriendelijk..
Hoezo, ben je ook dun? Of was dit sarcastisch?
Oud 20-06-2003, 12:24
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 19-06-2003 @ 19:32:
Hoezo, ben je ook dun? Of was dit sarcastisch?
Dat eerste..

"Zou je niet eens wat meer eten?" Zou jij niet eens wat vaker je bek dicht houden
Oud 20-06-2003, 12:50
Jules
Jules is offline
Citaat:
Roos schreef op 19-06-2003 @ 12:40:
Trouwens, wat kraken jullie nou de looks van christina af?
Het gaat toch om de muziek

Nee even serieus. Een grote groep mensen hier, beweert altijd dat (bijna) alles om het innerlijk gaat. Je mag niet beoordeeld worden op je uiterlijk. Denk maar dan die topics over verplichte werkkledij. Iedereen gaat dan los! Het gaat toch om je innerlijk?
Beweren jullie dan.

Lekker hypocriet he Ik vind haar muziek er een stuk beter op geworden. En ik vind dat zwarte wel cool. Die clip is dus echt wel mooi.
Maar die slutty look stond haar wel beter...

Don't worry, dat komt wel weer terug
Uhm ja maar dit topic heet "wat vinden jullie van de nieuwe look van Christina Aguilera" en niet "wat vinden jullie ervan dat jullie bepaalde uniformen aan moeten op je werk".

Ik vond 'r eigenlijk nooit echt stijlvol, maar wel knap. En die make up loze foto.. ach, beetje foute lichtval enzo, volgens mij is het gewoon een meisje zonder make up. Doe me trouwens denken aan die foto van Avril Lavigne zonder make up, werd ook al zo panisch op gereageerd..
Oud 22-06-2003, 15:57
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Sooz schreef op 20-06-2003 @ 07:50:
Uhm ja maar dit topic heet "wat vinden jullie van de nieuwe look van Christina Aguilera" en niet "wat vinden jullie ervan dat jullie bepaalde uniformen aan moeten op je werk".

Ik vond 'r eigenlijk nooit echt stijlvol, maar wel knap. En die make up loze foto.. ach, beetje foute lichtval enzo, volgens mij is het gewoon een meisje zonder make up. Doe me trouwens denken aan die foto van Avril Lavigne zonder make up, werd ook al zo panisch op gereageerd..
Ja, maar Avril..... Nou noem je ook wel weer wat op...
Oud 22-06-2003, 17:13
de befmädel
de befmädel is offline
Citaat:
Overjoyed schreef op 16-06-2003 @ 13:58:
whahaha

[afbeelding]

Voorovergebogen?
zal wel door het licht komen... zeik zeikerdezeik over die buik, wees geil & dun is blijkbaar de algemene opinie?
ze is geen lelijk meisje vermoed ik, maar maakt dat van zichzelf.
Oud 23-06-2003, 16:48
thunder110
thunder110 is offline
Hm. In haar nieuwe clip met Lil' Kim is ze helemaal niet chubby. Nou ja, ik weet ook niet wanneer die is opgenomen. Maar daar haalt ze met haar kleding wel weer het dirrty-niveau.
Oud 24-06-2003, 15:05
Verwijderd
*maakt kotsgeluiden en vraagt om een emmer*

oftewel: afschuwelijk! t is dat r liedje nog wel te pruimen is, maar ze gaat echt veel te ver hoor. gatverdamme.
Oud 24-06-2003, 15:57
Verwijderd
Citaat:
WooF schreef op 24-06-2003 @ 16:05:
*maakt kotsgeluiden en vraagt om een emmer*

oftewel: afschuwelijk! t is dat r liedje nog wel te pruimen is, maar ze gaat echt veel te ver hoor. gatverdamme.
*geeft gelijk maar 4 emmers* alstu
Oud 24-06-2003, 16:00
prinses eowyn
prinses eowyn is offline
Citaat:
Charlie1704 schreef op 24-06-2003 @ 16:57:
*geeft gelijk maar 4 emmers* alstu
*pakt twee van de emmers af*

wat ranzig!!! *kots kots* ze zegt dat ze 'wil schokkeren' maar hiervan krijg ik gewoon een hartaanval.
Oud 24-06-2003, 16:09
Verwijderd
Citaat:
prinses eowyn schreef op 24-06-2003 @ 17:00:
*pakt twee van de emmers af*

wat ranzig!!! *kots kots* ze zegt dat ze 'wil schokkeren' maar hiervan krijg ik gewoon een hartaanval.
*deelt emmers uit* *zegmaar hoeveel je er wilt en je krijgt ze *
Oud 24-06-2003, 16:10
prinses eowyn
prinses eowyn is offline
Citaat:
Charlie1704 schreef op 24-06-2003 @ 17:09:
*deelt emmers uit* *zegmaar hoeveel je er wilt en je krijgt ze *
zeshondernegenenveertig graag
Oud 24-06-2003, 16:11
Verwijderd
Citaat:
prinses eowyn schreef op 24-06-2003 @ 17:10:
zeshondernegenenveertig graag
*geeft*
Oud 24-06-2003, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Charlie1704 schreef op 24-06-2003 @ 17:11:
*geeft*

*braak*

uh, mag k er nog 1? hij is al vol...

*burp..*
Oud 25-06-2003, 09:55
ExcommunicatedAngel
Citaat:
Vampiria schreef op 19-06-2003 @ 19:32:
Leer jij eerst maar eens spellen, übergoth.
hahaha kon je nou echt niets anders verzinnen dan mijn spelling?
ohhh please shut your mouth...
Oud 25-06-2003, 10:03
Qamra
Qamra is offline
Dat je het niet eens bent met haar gedrag en kledingsmaak betekend nog niet dat je zo overdreven hoeft te reageren.. Zoiets kan ontzettend kwetsend zijn, ookal leest Christina dit waarschijnlijk niet

Je wilt volgens mij ook niet dat mensen om jou emmers gaan volkotsen toch? Grow up...
Oud 25-06-2003, 10:11
ExcommunicatedAngel
als ik jou was zou ik ook kotsen!
dus kom maar op...
*zet emmer klaar*

LoL...
Oud 25-06-2003, 10:15
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
ExcommunicatedAngel schreef op 25-06-2003 @ 11:11:
Idd op jou....
Oud 25-06-2003, 10:18
ExcommunicatedAngel
was je waarschijnlijk te bezopen om uit te wijken...

ik ga deze topic niet verder verneuken omdat jij iets kwijt moet...doei...
Oud 25-06-2003, 12:55
Verwijderd
Wauw... ik wist dat 't niveau niet al te hoog was hier maar dit is een nieuw dieptepunt.
Oud 25-06-2003, 12:58
Verwijderd
Citaat:
ExcommunicatedAngel schreef op 25-06-2003 @ 11:11:
dus kom maar op...
*zet emmer klaar*

LoL...
Ja, wat aan lol
Oud 25-06-2003, 19:57
Brown eye
Brown eye is offline
tja...wat wil je...als je mensen voor et eerst ziet en ze hebben een dikke vette laag make-up....dan kan et bijna alleen maar tegen vallen als je ze zonder ziet! maarja....ze ziet er idd wel heel hoerig uit altijd...maar ik heb zo'n idee dat ze bij fighter weer een beetje et brave meisje aan et worden is en daars nix mis mee! respect voor de mensen die zichzelf durven te zijn (en nou zeg ik NIET dat ik et mooi vin...in tegendeel!!)
Oud 25-06-2003, 20:52
Verwijderd
voor die scene met die vlindertjes/motjes hebben ze levende motjes in haar suikerspinhaar gespeld, echt gatver gewoon!
niet voor die beestjes, maar het idee dat je ze in je haar hebt!
Oud 25-06-2003, 21:01
Verwijderd
Ben je zelf.
Oud 25-06-2003, 21:29
Sundae
Sundae is offline
Citaat:
eXo schreef op 25-06-2003 @ 22:01:
Ben je zelf.
You are beautiful, no matter what they say

Oud 25-06-2003, 21:34
Maddan
Maddan is offline
Citaat:
Party_Bunny schreef op 16-06-2003 @ 11:52:
Ik vind haar alleen mooi in de 'Fighter'- clip als ze die zwarte pony heeft.
Dat zwarte is een leuk idee, maar het was misschien mooier geweest als ze voor licht- of middenbruin had gekozen. En die piercings moeten eruit, die zijn .
yepyep, you;re right

vooral over die piercings, die zijn niet mooi bij haar vind ik (komt maybe ook door de grootte van die dingen)

vond haar trouwens jaren geleden in die eerste clip er wel ok uitzien, is daarna beetje naar beneden gegaan
Oud 25-06-2003, 21:35
Verwijderd
Citaat:
*~annûh~* schreef op 25-06-2003 @ 22:29:
You are beautiful, no matter what they say

Dus toch!! Awwh wat lief

Madd: het maakt toch niet uit als tjiks 'naar beneden gaan' ..
Oud 25-06-2003, 21:45
Sundae
Sundae is offline
Een paar dingetjes die ik me afvraag

a) Waarom moet iedereen persé 20000 keer herhalen of ze Christina Aguilera dr look wel of niet mooi vinden? Eén keer is toch ook genoeg?
b) Waarom gaan we hier een discussie houden over dikke en dunne mensen terwijl het topic daar niet over gaat..(open een nieuwe)
c) Waarom ben ik in godsnaam bezig met het typen van deze nutteloze post
Oud 25-06-2003, 22:26
nps
nps is offline
Citaat:
*~annûh~* schreef op 25-06-2003 @ 22:45:
c) Waarom ben ik in godsnaam bezig met het typen van deze nutteloze post
goeie vraag

(legologie...)
Oud 25-06-2003, 22:51
Verwijderd
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef op 25-06-2003 @ 23:26:
goeie vraag

(legologie...)
Haha
Oud 25-06-2003, 23:13
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Noé schreef op 25-06-2003 @ 21:52:
voor die scene met die vlindertjes/motjes hebben ze levende motjes in haar suikerspinhaar gespeld, echt gatver gewoon!
niet voor die beestjes, maar het idee dat je ze in je haar hebt!

ik denk dat zij er wat minder mee zat dan die beessies.
Oud 26-06-2003, 09:45
01-LoPeZsTyLe
01-LoPeZsTyLe is offline
Ik vind gewoon als zij der in prettig in voelt moet ze dat toch lekker doen...
Oud 26-06-2003, 10:53
Tha miss Cazzz
Tha miss Cazzz is offline
hahaha wat een discussie zeg.

ik vind haar nog altijd beter dan die babyface britney spears!

en naja ze kan lekker doen wat ze wilt, het verkoopt masterlijk en thuis doet ze lekker dr kleertjes weer aan en kent ze mensen die weten hoe ze echt is. en vervolgens koopt ze lekker de nieuwe collectie van cavalli.

net zoals def rymez....die gast lacht zich toch ook kapot, hij zet de meest walgelijke act neer en mensen vallen ervoor!

daar applaudisseer ik voor hoor!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten