Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
* gewoon nieuwschierig * ![]()
|
Bij mijn videotheken:
Bij Videoland: 2,50 voor een ouwe (1 dag houwe) 4,00 voor een nieuwe (1 dag houwe) Bij Moviecenter Amsterdam: 3,00 voor een ouwe (1 dag houwe) 3,50 voor een iets minder ouwe (1 dag houwe) 4,00 voor een nieuwe (1 dag houwe) Bij Videotheek Waterland: 2,30 voor een ouwe (een paar weken houwe) 3,00 voor een nieuwe (1 dag houwe) en als je in een jaar 10 nieuwe gehuurd hebt krijg je er 1 gratis.
||
Citaat:
en vind je het daar beter dan in nederland? * begind een beetje interview te worden ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
cool ff meer fillums huren dan! die hwood toch!
||
Citaat:
kuzzies |
![]() |
||
Citaat:
![]() In elk geval: een première-film was hier altijd 5 gulden. Zal nu wel €2,50 geworden zijn..... Je betaalt namelijk met een strip, en een striuppenkaart met vijf strippen kostte vroeger 25 gulden. Ik gok dat dat nu €12,50 is (misschien €15,00). |
![]() |
|
5 films, voor 7 dagen, kost hier €7,00 waarbij t niet uitmaakt of t video of DVD is. Wat n dagfilm kost, weet k zo niet, maar dit leek me vrij goedkoop dacht k zo. Huurde laatst n video bij mn vriendin in t dorp, en koste voor n oudere film €4,00 voor een dag. Dus de ene dag huren, dag erop weer inleveren. Vind k echt veeeeel te duur...
Maar hier is t dus lekker goedkoop ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 |