Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
En dat zegt ie ook gewoon ronduit?
![]() Heel tactisch. Ik heb er zelf eigenlijk nooit de kans voor om dat te doen. ![]() Oh ja, ik heb wel een keer een walkie talkie in de woonkamer gezet met de knop tegen de bloempot aan, zodat ie constant alles doorgaf op een andere walkie talkie, die ik 'toevallig' bij me had, zodat ik alles kon horen wat er zoal geroddeld werd over mij en anderen. ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Wees maar gezegend meer dan dat zal het niet voor je worden...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Weet ik tenminste dat mijn achtervolgingsangst gerechtvaardigd is. Nee, ik zou het wel vervelend vinden en er wel iets van zeggen. Misschien deed hij het omdat hij je leuk vindt?! Aparte manier om dat te laten blijken, maar toch.
||
Citaat:
![]() Ik zou het denk ik niet zo bijzonder succesvol vinden als iemand mij echt zou gaan bespioneren. Maar aan de andere kant zou ik misschien ook wel weer medelijden met die persoon hebben, omdat die dan gewoon wel heel erg geen leven heeft... Ik zou er denk ik wel wat van zeggen, maar de kans dat iemand mij wil bespioneren lijkt me wel heel bijzonder klein. Ik bedoel: ga dan een boeiend persoon bespioneren. Had ik al gezegd dat ik het flink lomp van je collega vind? Nee hè? Dat vind ik dus ![]()
|
Mensen bespioneren is gaaf...
Tsja, en dan moet je het ook maar accepteren als mensen je terug-bespioneren ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een keer meegemaakt in een kleedhokje;
ik stond me lekker kleren te passen en zag ineens een schim in de spiegel... Ik kijk omhoog en zie iemand in het hokje naast me wegduiken. Eén of andere vent keek over het tussenschot heen ![]() Ze hebben hem de winkel uitgezet (het was ook gezien op camera). |
![]() |
|
![]() |
Hmm, ik dacht dat ik de enige was die het triest vond dat ik bespioneerd werd (omdat het toevallig om mij ging) maar ik zie nu dat iedereen het met me eens is.
Ik snap ook totaal niet waarom hij het tegen me zegt! Bespioneren is 1 ding maar het dan ook nog eens zeggen.... Zou ik zelf nooit doen! Achteraf had ik gelijk in de aanval moeten gaan ´Waarom zit jij stiekem naar mij te kijken?´ Maar dat kwam pas later in me op. Ik deed alsof het me niets boeide maar ik hoop (stiekem) wel dat ie het voor zich houdt. Is dat raar? Nee toch?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
3de wereld oorlog op komst rumfish | 135 | 07-12-2010 18:58 | |
Geheime controle op eigendommen moslims VS. Hydrogen | 200 | 15-01-2006 13:39 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' naam onbekend | 501 | 26-11-2005 23:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Over James, Marek en de Stalinistische censuur (brief aan iedereen) Hoofd&Schouders | 7 | 01-07-2005 00:30 | |
Mark 77 bommen ingezet in Irak. Verwijderd | 139 | 24-08-2003 19:36 | |
Software & Hardware |
Micro$oft Yaris | 72 | 26-07-2003 17:10 |