Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2002, 22:12
madmax
madmax is offline
Ook vanavond de discussie tussen Pim Fortuyn en Balkenende gezien? (na het 8 uur journaal op ned 1)
1: Wie vond jij de winnaar?
2: Wie zie jij het liefst als minister-president?

1) Fortuyn was duidelijk concreet en het best in staat zijn argumenten goed te verworden.
2) Balkenende zie ik toch eerder als minister-president, vanwege zijn politieke achtergrond.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2002, 22:28
Verwijderd
Wel grappig dat je zegt dat Pim zijn argumenten goed kan verwoorden. Hij is juist een idealist, een dromer, die dingen roept zonder dat hij ze waar kan maken.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 22:29
arvid_18
arvid_18 is offline
een echt debat was het niet
ze waren daarvoor teveel met elkaar eens
pim vs ad vond ik cooler
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 22:43
Freshmaker
Freshmaker is offline
Citaat:
nare man schreef:
Wel grappig dat je zegt dat Pim zijn argumenten goed kan verwoorden. Hij is juist een idealist, een dromer, die dingen roept zonder dat hij ze waar kan maken.
Is dat niet waar de hele politiek om draait?
Oud 14-04-2002, 00:33
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Freshmaker schreef:

Is dat niet waar de hele politiek om draait?
Juist ja
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 00:44
Koen
Koen is offline
Citaat:
nare man schreef:
Het kunnen verwoorden van je argumenten zegt dus ook nog niks over de uitvoering ervan. Van de daken schreeuwen dat er verandering moet komen kunnen we allemaal, duidelijk maken dat je niet puur idealistisch bezig bent kan praktisch niemand.

On-topic: Ik heb 't niet gezien, en vind daarnaast geen van beiden echt sterk debateren. Mijn politieke voorkeur gaat nou eenmaal totaal niet die kant op.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 00:50
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Koen schreef:

Het kunnen verwoorden van je argumenten zegt dus ook nog niks over de uitvoering ervan. Van de daken schreeuwen dat er verandering moet komen kunnen we allemaal, duidelijk maken dat je niet puur idealistisch bezig bent kan praktisch niemand.

On-topic: Ik heb 't niet gezien, en vind daarnaast geen van beiden echt sterk debateren. Mijn politieke voorkeur gaat nou eenmaal totaal niet die kant op.
Ik vind Balkenende zelfs triester dan Fortuyn moet ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 01:14
Koen
Koen is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:

Ik vind Balkenende zelfs triester dan Fortuyn moet ik zeggen.
Balkenende is een stuk minder idealistisch dan Foruyn en kan zijn meningen nog een beetje onderbouwen. Fortuyn kan dat uberhaupt niet. Is geen kwestie van wie er triest is, maar ik vind Fortuyn een nóg slechtere politicus dan Balkenende.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 01:26
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Koen schreef:
Balkenende is een stuk minder idealistisch dan Foruyn en kan zijn meningen nog een beetje onderbouwen. Fortuyn kan dat uberhaupt niet. Is geen kwestie van wie er triest is, maar ik vind Fortuyn een nóg slechtere politicus dan Balkenende.
Probleem is natuurlijk dat het eigenlijk meer neerkomt op charisma dan op de meningen en uitvoering van de politici. Net als het amerikaanse systeem: je stemt op mensen, niet op meningen. En charisma heeft Fortuyn bij de meesten nou eenmaal meer dan Balkenende, ben ik bang. (Hoewel ik het CDA vergeleken met een paar jaar geleden een heel stuk verslechterd vind, heb ik nog liever het CDA dan Lijst Pim Fortuyn, LMD.)

Offtopic: Koen, je hebt eindelijk op A&N gepost
Oud 14-04-2002, 01:27
Verwijderd
Charisma is slecht, net als emoties.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 01:30
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
nare man schreef:
Charisma is slecht, net als emoties.
En losse, altijdgeldende statements. En natuurlijk dogmatische ethiek.
Oud 14-04-2002, 01:32
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Koen schreef:

Fortuyn is gewoon geen politicus, hij denkt van wel enzo natuurlijk he, maarre
Maar ik bedoelde dat Balkenende af en toe toch wel errug kinderachtig doet hoor..
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 06:36
Verwijderd
Zal me niks verbazen als de nieuwe coalitie CDA-lijkst Fortuyn-VVD wordt, aangezien het VVd al niet meer met PvdA wil samenwerken.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 10:23
PFP
PFP is offline
Citaat:
darkshooter schreef:
Zal me niks verbazen als de nieuwe coalitie CDA-lijkst Fortuyn-VVD wordt, aangezien het VVd al niet meer met PvdA wil samenwerken.
Toppertje!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 12:13
NN
NN is offline
Citaat:
PFP schreef:

Toppertje!
Mij lijkt een rechts kabinet niet aantrekkelijk. Het zal er n.a.w. ook niet komen aangezien VVD fors verliest, LPF (eindelijk) ook verliest en CDA maar marginaal wint.
Ik verwacht dus ook zeker dat de grootste partij de PvdA een kabinet gaat vormen. Als de VVD daar niet meer mee samen wil zal het in ieder geval iets moeten worden van PvdA en CDA in samenwerking met bijvoorbeeld GL.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 12:48
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
PFP schreef:

Toppertje!
Volgens mij vind je dat alleen maar top omdat hun voor een streng vreemdelingenbeleid zijn, maar op alle talloze andere punten let je helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 17:03
Smurfinnetje
Smurfinnetje is offline
I hate Fortuyn!!!!!!!!!!!
Oud 14-04-2002, 17:36
PFP
PFP is offline
Ik word een beetje ziek van al die mensen die hun mening over fortuyn bazeren op een kudde reactie. Alles wat die man zegt word opgeblazen en verdraaid en dan valt half correct NL erover. Gewoon zielig hoe mensen zich laten beinvloeden door wat de media zegt
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 17:53
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Ik vind het vooral zielig hoe mensen zich laten beinvloeden door Fortuyns veel-geschreeuw-en-weinig-wol-politiek...
Oud 14-04-2002, 18:57
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef:
Ik vind het vooral zielig hoe mensen zich laten beinvloeden door Fortuyns veel-geschreeuw-en-weinig-wol-politiek...
Probleem is dat die mensen dat niet in de gaten hebben
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 19:14
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef:
Probleem is natuurlijk dat het eigenlijk meer neerkomt op charisma dan op de meningen en uitvoering van de politici. Net als het amerikaanse systeem: je stemt op mensen, niet op meningen. En charisma heeft Fortuyn bij de meesten nou eenmaal meer dan Balkenende, ben ik bang. (Hoewel ik het CDA vergeleken met een paar jaar geleden een heel stuk verslechterd vind, heb ik nog liever het CDA dan Lijst Pim Fortuyn, LMD.)

Offtopic: Koen, je hebt eindelijk op A&N gepost
ja precies... over dat amerikaanse systeem, dat natuurlijk in iets mindere mate ook voor nederland opgaat... enkele feiten:

Vlak vóór de Amerikaanse presidentsverkiezingen van 1960 werden 3 000 kiezers uit Californië geënquêteerd. Hen werd gevraagd: "Wie van de twee kandidaten, John Kennedy of Richard Nixon is het langste?" En vervolgens: "Op wie gaat u uw stem uitbrengen?" De kiezers bleken de kandidaat van hun voorkeur langer te schatten dan zijn tegenstander.

Tussen 1900 en 1972 was elke gekozen president in de Verenigde Staten de langste van de twee oorspronkelijke kandidaten.

Tijdens de federale verkiezingen in Canada in 1974 kregen aantrekkelijke kandidaten 2,5 maal zoveel stemmen als onaantrekkelijke kandidaten. Kiezers waren zich van deze voorkeur niet bewust. 73 Procent ontkende stellig dat het uiterlijk van de kandidaat iets met hun keuze te maken had. Slechts 14% was bereid een dergelijke invloed in overweging te nemen.

De overtuigingskracht van een doorsnee politicus die zijn standpunten niet ondersteunt met argumenten neemt sterk af. Een aantrekkelijke politicus blijft echter, met of zonder ondersteunende argumenten, even overtuigend.

de feitjes komen van www.cijfers.net
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 11:50
Verwijderd
14-04-2002 @ 18:36
en
14-04-2002 @ 18:53

Rollende oogjes everywhere!

Als ik alleen naar charisma zou kijken blijf ik op grote afstand van zowel Pim (enge enge meneer) als Jan Peter (ik laat me in het weekend aan het plafond takelen).

Als ik naar inhoud kijk blijf ik op grote afstand van zowel Pim ('erg simplistische opvattingen zonder inzicht) als Jan Peter ('laten wij ons aan Gods geboden houden'...ja dat heeft de laatste 2000 jaar erg veel effect gesorteerd).
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 17:46
twiety
twiety is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:

En als t in zijn voordeel werkt hoor ik je niet zo praten.

En wat betreft mediabeinvloeding zou ik eerst es naar jezelf kijken
Als je tv media noemt en politici die hun statements daar uiten het volgen van de media, is dat in dit geval prima. Je moet alleen niet zomaar iedere journalist geloven die hier wat over meent te moeten zeggen.

Als het in zijn voordeel werkt, is het meestal het geval dat de uitspraak van iemand af komt die zich wel verdiept in de ideeën van Pim (i.t.t. veel journalisten) en er geen belang bij heeft dat Pim minder zetels krijgt (i.t.t. politici van andere partijen).

Dan nog even over Balkje: Als iemand meewaait met de (meest gunstige) wind en niet ingaat op politieke opstellingen met weinig maatschappelijk draagvlak (tegen euthenasie, abortus, etc.) dan is hij het wel.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 17:49
twiety
twiety is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:

Probleem is dat die mensen dat niet in de gaten hebben
Probleem is dat veel tegenstanders van Pim niet de moeite nemen om eens wat dieper in de stof te duiken.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 17:57
PFP
PFP is offline
Citaat:
twiety schreef:

Probleem is dat veel tegenstanders van Pim niet de moeite nemen om eens wat dieper in de stof te duiken.
Daar ben ik het volkomen mee eens. Het is je goed recht om het nietmet hem eens te zijn maar de meeste mensen roepen hier maar gewoon wat. vooral atalay!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2002, 20:07
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
NN schreef:

Mij lijkt een rechts kabinet niet aantrekkelijk. Het zal er n.a.w. ook niet komen aangezien VVD fors verliest, LPF (eindelijk) ook verliest en CDA maar marginaal wint.
Ik verwacht dus ook zeker dat de grootste partij de PvdA een kabinet gaat vormen. Als de VVD daar niet meer mee samen wil zal het in ieder geval iets moeten worden van PvdA en CDA in samenwerking met bijvoorbeeld GL.
Ik vraag me af hoe dat er uit gaat zien..Ik kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 08:54
pienie
Het nieuws word gebracht, hoe de 'nieuwsmensen' het willen brengen, dus de helft van wat we er eigenlijk bij moeten krijgen valt weg, daarom geloof ik de helft van het nieuws al niet meer...

En dan dat Balkenende en Fortuin gebeuren, tja wat moeten we ermee...
Alles wat deze politicussen zeggen word door de media verdraaid en omgegoocheld, dus zin om te stemmen heb ik ook al niet meer, simpelweg omdat er geen echte goede informatie over de partijen te krijgen is...

Het schreeuwen van de daken van allerlei dingen wat ze je beloven, ik bedoel, zie de economie nu...

We draaien terug naar de jaren '50 op economisch gebied, arbeiders zijn arbeiders die nou niet bepaald veel loonsverhoging krijgen, bedrijven worden overgenomen door de regering waarna ze gewoon failliet gaan, hier zijn genoeg voorbeelden van ( 1 voorbeeld: de Schelde )...

Neej, voor mij geen echte politiek meer, laat ze eerst maar eens zien dat ze ECHT wat willen veranderen en dan wil ik er nog eens over nadenken...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 13:53
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Ik heb een veel te groot aantal off-topic en irritante posts weggehaald... gaarne het topic schoon houden.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 14:48
1860fan
1860fan is offline
Balkenende, heerlijke vent..
behalve dat brilletje.. dat haar.. en dat pakje.. heheh

Nee, Pim is heeeeel slim, maar Jan Peter is nog beter..

leve t cda!

greeeetz, 1860fan
Oud 16-04-2002, 15:21
madmax
madmax is offline
Doe mij maar Balkenende,
Ten 1e, omdat het CDA weer helemaal de schone partij is.
Na vandaag is dus weer gebleken dat paars gefaalt heeft op een aantal punten!
CDA is een mooie middenpartij die ook nog is een goed intergratiebeleid kent en de normen en waarden van de samenleving in ere houdt.
Het is niet zo radicaal als Lijst Fortuyn, en dat is te merken.
Het CDA krijgt langzaam maar ZEKER meer kiezers, als de stijgende trend zo doorgaat, ziet het er erg rooskleurig uit voor het CDA.
Balkenende is een goede potentiële kandidaat voor het minister-presidentschap.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 15:23
PFP
PFP is offline
Citaat:
madmax schreef:
Doe mij maar Balkenende,
Ten 1e, omdat het CDA weer helemaal de schone partij is.
Na vandaag is dus weer gebleken dat paars gefaalt heeft op een aantal punten!
CDA is een mooie middenpartij die ook nog is een goed intergratiebeleid kent en de normen en waarden van de samenleving in ere houdt.
Het is niet zo radicaal als Lijst Fortuyn, en dat is te merken.
Het CDA krijgt langzaam maar ZEKER meer kiezers, als de stijgende trend zo doorgaat, ziet het er erg rooskleurig uit voor het CDA.
Balkenende is een goede potentiële kandidaat voor het minister-presidentschap.
ik wil je dromen niet kapot maken maar het CDA wint niet in de peilingen maar blijft stabiel. Ik vind wel dat CDA een goede coalitie genoot zal zijn voor president Pim. samen met de VVD
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 15:30
twiety
twiety is offline
Citaat:
PFP schreef:

ik wil je dromen niet kapot maken maar het CDA wint niet in de peilingen maar blijft stabiel. Ik vind wel dat CDA een goede coalitie genoot zal zijn voor president Pim. samen met de VVD
Helemaal mee eens. Nou ja, een goede. De minst slechte zou ik liever zeggen.

Laatst gewijzigd op 16-04-2002 om 18:05.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 18:03
autodropje
autodropje is offline
ontopic blijven aub

edit: ik verwijder al jullie offtopic geklets over Pim

2e edit, PFP ik waarschuw niet nog een keer hier

Laatst gewijzigd op 16-04-2002 om 18:28.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 18:06
PFP
PFP is offline
Citaat:
twiety schreef:

Helemaal mee eens. Nou ja, een goede. De minst slechte zou ik liever zeggen.
PFP = Pim for president
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 20:09
basje!
basje! is offline
heb het niet gezien, maar op vraag 2 zeg ik: doe dan balkenende maar...je moet toch wat
Oud 16-04-2002, 20:11
Joostje
Joostje is offline
heb het niet gezien. zie balkenende eerder als premier
Oud 16-04-2002, 20:37
Mitros
Mitros is offline
Ik houdt mijn Hart vast als 1 van deze 2 Premier moet worden, dan worden we helemaal niet meer serieus genomen in het buitenland...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 21:22
[Pierewiet]
[Pierewiet] is offline
Fortyun beslist niet, de BLAASKAAK!
Wie niet werkt zal ook niet eten! (leg de sociale dienst maar stil)
Kanker patienten horen niet in het ziekenfonds/verzekering (waar dan wel wie is zo rijk of heeft zo'n rijke Pa? Héél weinig zijn dat er.) Allochtonen raus! Economie van Nederland op zijn gat! Meer van zulke frisse ideen is in zijn boeken te lezen. Dit is iemand die Sociale Wetenscappen heeft gestudeerd! Hoeveel partijen heeft hij al versleten? Tot nu toe heeft hij met alle winden meegewaaid. Waar hij op uit is, is macht en lekker vet staatspensioen tot aan zijn dood. Voor de rest: Pim aan de macht, de rest van Nederland kwam wat hem betreft in de goot
Oud 16-04-2002, 21:54
soulless
soulless is offline
In een boek uit 1994 staan wel wat interessante dingetjes van Pim.... Zo van "iedereen verdient een plekje onder de zon": etc. etc....

Hij is best wel omgeslagen... Zou die aangerand zijn door een allochtone werkeloze kankerpatient?
Oud 17-04-2002, 09:24
twiety
twiety is offline
Citaat:
soulless schreef:
In een boek uit 1994 staan wel wat interessante dingetjes van Pim.... Zo van "iedereen verdient een plekje onder de zon": etc. etc....

Onder de zon? Dus niet per se iedereen in dit land.

Hij is best wel omgeslagen... Zou die aangerand zijn door een allochtone werkeloze kankerpatient?
Hij is wel enigszins van standpunt veranderd, maar dit komt ook omdat het na '94 meer de foute kant op gaat met allerlei zaken (wachtlijsten, veiligheid, etc.) en Paars niet met oplossingen kwam.
Lees 'de islamisering van onze cultuur' maar 's.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 09:37
twiety
twiety is offline
Citaat:
[Pierewiet] schreef:
Fortyun beslist niet, de BLAASKAAK!
Wie niet werkt

maar dit wel kan

zal ook niet eten!
Beetje overdreven, die mensen die het wel kunnen maar niet (wit) doen werken vaak zwart.

(leg de sociale dienst maar stil)
Kanker patienten horen niet in het ziekenfonds/verzekering

Ook onzin! Je verzint 't ter plekke he? Of praat je Kok na?

(waar dan wel wie is zo rijk of heeft zo'n rijke Pa? Héél weinig zijn dat er.) Allochtonen raus!
Weer fout, geen of heel weinig nieuwe erbij. Er hoeven er geen uit.

Economie van Nederland op zijn gat!
Ook bullshit, mijnheer Kok.

Meer van zulke frisse ideen is in zijn boeken te lezen.
Doe dat dan 's, en vertel hier geen halve waarheden en onwaarheden.

Dit is iemand die Sociale Wetenscappen heeft gestudeerd!
Reden te meer om aan te nemen dat hij weet waar hij over praat.

Hoeveel partijen heeft hij al versleten?
Qua lidmaatschap 1, volgens mij, de PvdA. Hij gaf wel iedereen adviezen die het graag wilde (en dat wilde men graag).

Tot nu toe heeft hij met alle winden meegewaaid.
Hij doet gewoon wat hij denkt dat het beste is. En daar dacht hij vroeger anders over. En terecht, want toen had paars 't nog niet zo verklooid.

Waar hij op uit is, is macht en lekker vet staatspensioen tot aan zijn dood.
Macht? Klopt. Wat betreft kiezers ook wel een mandaat te noemen, invloed op de maatschappij om verbeteringen aan te kunnen brengen. Door een stem uit te brengen geef je (ja, ook jij!) een partij macht.
Dat van dat staatpensioen kan je (ook) wel van iedereen zeggen die de politiek in gaat. Zwak argument.

Voor de rest: Pim aan de macht, de rest van Nederland kwam wat hem betreft in de goot
Integendeel.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 09:43
twiety
twiety is offline
Citaat:
Mitros schreef:
Ik houdt mijn Hart vast als 1 van deze 2 Premier moet worden, dan worden we helemaal niet meer serieus genomen in het buitenland...
Wat dacht je ervan om de politiek eerst eens serieus genomen te laten worden in dit land?
In andere landen werd paars geëerd door het buitenland (zeker in het begin). Gek he, als je overal poen in wilt steken?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 09:52
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
twiety schreef:

Wat dacht je ervan om de politiek eerst eens serieus genomen te laten worden in dit land?
In andere landen werd paars geëerd door het buitenland (zeker in het begin). Gek he, als je overal poen in wilt steken?
Oud 17-04-2002, 10:36
PFP
PFP is offline
Citaat:
autodropje schreef:

En dan zeg je tegen mij inhoudelijk reageren???

Ik heb trouwens ook de islamitisering van onze cultuur gelezen. En ik kan me haast niet voorstellen dat iemand zoiets kan ontkennen. Het zal fout gaan!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 10:49
Verwijderd
Het zal fout gaan als mensen werkelijk geloven in dat soort waanideeën.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 13:48
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
PFP schreef:

En dan zeg je tegen mij inhoudelijk reageren???
dat was inhoudelijk, die smilie had namelijk geinterpreteerd moeten worden als wat daar staat is naar mijn mening grote bullshit

(en jullie offtopic posts zijn verwijderd, PFP en KontraDix)
Oud 17-04-2002, 13:52
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Mitros schreef:
Wat een onzin. Fortuyn zou ons inderdaad belachelijk maken maar Balkenende lijkt mij een heel correcte, intelligente man. Het lijkt mij duidelijk dat we beter met hem kunnen komen aanzetten in het buitenland dan met zo'n regenteske houten klaas als Ad Melkert.
Oud 17-04-2002, 15:39
PFP
PFP is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:

Wat een onzin. Fortuyn zou ons inderdaad belachelijk maken maar Balkenende lijkt mij een heel correcte, intelligente man. Het lijkt mij duidelijk dat we beter met hem kunnen komen aanzetten in het buitenland dan met zo'n regenteske houten klaas als Ad Melkert.
je gaat me toch niet vertellen dat ze die zwakke kok serieus nemen? Geef dan maar een sterke man zoals fortuyn!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 16:51
J
J is offline
Citaat:
PFP schreef:
Ik word een beetje ziek van al die mensen die hun mening over fortuyn bazeren op een kudde reactie. Alles wat die man zegt word opgeblazen en verdraaid en dan valt half correct NL erover. Gewoon zielig hoe mensen zich laten beinvloeden door wat de media zegt
juist... dat zijn de woorden.... Al die mensen lullen over fortuyn terwijl ze in feite geen ruk over m weten behalve wat de negatieve media over m naar buiten brengt....
Nederland is vol een uitspraak van janmaat herhaalt door fortuyn, oei wat is fortuyn nu toch weer voor een extreem rechts figuur zeg.... Heel die kudde heeft de onderbouwing van die uitspraak van fortuyn nog nooit gezien....... Pim denkt wat de meesten denken, pim zegt wat de meesten zeggen dus stem pim......
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 17:55
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
J schreef:

juist... dat zijn de woorden.... Al die mensen lullen over fortuyn terwijl ze in feite geen ruk over m weten behalve wat de negatieve media over m naar buiten brengt....
Nederland is vol een uitspraak van janmaat herhaalt door fortuyn, oei wat is fortuyn nu toch weer voor een extreem rechts figuur zeg.... Heel die kudde heeft de onderbouwing van die uitspraak van fortuyn nog nooit gezien....... Pim denkt wat de meesten denken, pim zegt wat de meesten zeggen dus stem pim......
Als hij zegt de islam achterlijk is, dat er geen asielzoekers ,ook geen politieke meer vanbuiten westeuropa komen, geen extra geld uitgeven, dat mensen met kanker maar pech hebben, tja dan is er wel iets mis met je!
En als de media positief werkt voor fortuyn dan hoor ik jullie schapen helemaal niet zeiken over de media maar owee als ze 1 ding negatief over m zeggen, nou dan is t wel behoorlijk mis hoor
alsof de media alleen negatief over fortuyn doen, en denk es na waarom mensen het weer over janmaat hebben? niet zomaar he, omdat hij namelijk extreem rechtse uitspraken heeft, tja, dan moet ie dat maar niet doen he
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten