Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Offtopic: Koen, je hebt eindelijk op A&N gepost ![]()
||
![]() |
Citaat:
Fortuyn is gewoon geen politicus, hij denkt van wel enzo natuurlijk he, maarre ![]() Maar ik bedoelde dat Balkenende af en toe toch wel errug kinderachtig doet hoor.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik verwacht dus ook zeker dat de grootste partij de PvdA een kabinet gaat vormen. Als de VVD daar niet meer mee samen wil zal het in ieder geval iets moeten worden van PvdA en CDA in samenwerking met bijvoorbeeld GL. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vlak vóór de Amerikaanse presidentsverkiezingen van 1960 werden 3 000 kiezers uit Californië geënquêteerd. Hen werd gevraagd: "Wie van de twee kandidaten, John Kennedy of Richard Nixon is het langste?" En vervolgens: "Op wie gaat u uw stem uitbrengen?" De kiezers bleken de kandidaat van hun voorkeur langer te schatten dan zijn tegenstander. Tussen 1900 en 1972 was elke gekozen president in de Verenigde Staten de langste van de twee oorspronkelijke kandidaten. Tijdens de federale verkiezingen in Canada in 1974 kregen aantrekkelijke kandidaten 2,5 maal zoveel stemmen als onaantrekkelijke kandidaten. Kiezers waren zich van deze voorkeur niet bewust. 73 Procent ontkende stellig dat het uiterlijk van de kandidaat iets met hun keuze te maken had. Slechts 14% was bereid een dergelijke invloed in overweging te nemen. De overtuigingskracht van een doorsnee politicus die zijn standpunten niet ondersteunt met argumenten neemt sterk af. Een aantrekkelijke politicus blijft echter, met of zonder ondersteunende argumenten, even overtuigend. de feitjes komen van www.cijfers.net |
![]() |
|
Verwijderd
|
14-04-2002 @ 18:36
en 14-04-2002 @ 18:53 Rollende oogjes everywhere! Als ik alleen naar charisma zou kijken blijf ik op grote afstand van zowel Pim (enge enge meneer) als Jan Peter (ik laat me in het weekend aan het plafond takelen). Als ik naar inhoud kijk blijf ik op grote afstand van zowel Pim ('erg simplistische opvattingen zonder inzicht) als Jan Peter ('laten wij ons aan Gods geboden houden'...ja dat heeft de laatste 2000 jaar erg veel effect gesorteerd). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als het in zijn voordeel werkt, is het meestal het geval dat de uitspraak van iemand af komt die zich wel verdiept in de ideeën van Pim (i.t.t. veel journalisten) en er geen belang bij heeft dat Pim minder zetels krijgt (i.t.t. politici van andere partijen). Dan nog even over Balkje: Als iemand meewaait met de (meest gunstige) wind en niet ingaat op politieke opstellingen met weinig maatschappelijk draagvlak (tegen euthenasie, abortus, etc.) dan is hij het wel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Het nieuws word gebracht, hoe de 'nieuwsmensen' het willen brengen, dus de helft van wat we er eigenlijk bij moeten krijgen valt weg, daarom geloof ik de helft van het nieuws al niet meer...
En dan dat Balkenende en Fortuin gebeuren, tja wat moeten we ermee... Alles wat deze politicussen zeggen word door de media verdraaid en omgegoocheld, dus zin om te stemmen heb ik ook al niet meer, simpelweg omdat er geen echte goede informatie over de partijen te krijgen is... Het schreeuwen van de daken van allerlei dingen wat ze je beloven, ik bedoel, zie de economie nu... We draaien terug naar de jaren '50 op economisch gebied, arbeiders zijn arbeiders die nou niet bepaald veel loonsverhoging krijgen, bedrijven worden overgenomen door de regering waarna ze gewoon failliet gaan, hier zijn genoeg voorbeelden van ( 1 voorbeeld: de Schelde )... Neej, voor mij geen echte politiek meer, laat ze eerst maar eens zien dat ze ECHT wat willen veranderen en dan wil ik er nog eens over nadenken... |
![]() |
|
![]() |
Doe mij maar Balkenende,
Ten 1e, omdat het CDA weer helemaal de schone partij is. Na vandaag is dus weer gebleken dat paars gefaalt heeft op een aantal punten! CDA is een mooie middenpartij die ook nog is een goed intergratiebeleid kent en de normen en waarden van de samenleving in ere houdt. Het is niet zo radicaal als Lijst Fortuyn, en dat is te merken. Het CDA krijgt langzaam maar ZEKER meer kiezers, als de stijgende trend zo doorgaat, ziet het er erg rooskleurig uit voor het CDA. Balkenende is een goede potentiële kandidaat voor het minister-presidentschap. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 16-04-2002 om 18:05. |
![]() |
|
ontopic blijven aub
edit: ik verwijder al jullie offtopic geklets over Pim 2e edit, PFP ik waarschuw niet nog een keer hier
Laatst gewijzigd op 16-04-2002 om 18:28. |
![]() |
|
![]() |
![]() Wie niet werkt zal ook niet eten! (leg de sociale dienst maar stil) Kanker patienten horen niet in het ziekenfonds/verzekering (waar dan wel wie is zo rijk of heeft zo'n rijke Pa? Héél weinig zijn dat er.) Allochtonen raus! Economie van Nederland op zijn gat! Meer van zulke frisse ideen is in zijn boeken te lezen. Dit is iemand die Sociale Wetenscappen heeft gestudeerd! Hoeveel partijen heeft hij al versleten? Tot nu toe heeft hij met alle winden meegewaaid. Waar hij op uit is, is macht en lekker vet staatspensioen tot aan zijn dood. Voor de rest: Pim aan de macht, de rest van Nederland kwam wat hem betreft in de goot
|
![]() |
In een boek uit 1994 staan wel wat interessante dingetjes van Pim.... Zo van "iedereen verdient een plekje onder de zon": etc. etc....
Hij is best wel omgeslagen... Zou die aangerand zijn door een allochtone werkeloze kankerpatient?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In andere landen werd paars geëerd door het buitenland (zeker in het begin). Gek he, als je overal poen in wilt steken? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
(en jullie offtopic posts zijn verwijderd, PFP en KontraDix)
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nederland is vol een uitspraak van janmaat herhaalt door fortuyn, oei wat is fortuyn nu toch weer voor een extreem rechts figuur zeg.... Heel die kudde heeft de onderbouwing van die uitspraak van fortuyn nog nooit gezien....... Pim denkt wat de meesten denken, pim zegt wat de meesten zeggen dus stem pim...... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En als de media positief werkt voor fortuyn dan hoor ik jullie schapen helemaal niet zeiken over de media maar owee als ze 1 ding negatief over m zeggen, nou dan is t wel behoorlijk mis hoor ![]() alsof de media alleen negatief over fortuyn doen, en denk es na waarom mensen het weer over janmaat hebben? niet zomaar he, omdat hij namelijk extreem rechtse uitspraken heeft, tja, dan moet ie dat maar niet doen he |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hans Janmaat. Goed politcus en vooruitziener of Zwart schaap en rascist? Verwijderd | 217 | 25-12-2008 02:48 | |
Prinsjesdag WärteR | 138 | 23-10-2006 13:36 | |
Mogelijk aanslag op Balkenende voorkomen Gatara | 61 | 07-03-2004 20:37 | |
Balkenende ontvangt kogelbrief Atje85 | 31 | 25-05-2003 19:49 | |
is de media objectief? croisade | 23 | 05-05-2002 22:41 | |
Peiling NIPO: aardverschuiving in de politiek Vincent Vega | 40 | 21-03-2002 10:00 |