Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ze proberen er xo goed mogelijk uit te zien. Mara zijn in de meeste gevallen absoluut geen bedenkers van een stijl.. Iemand zou een stijl icoon kunnen zijn als diegene het bedacht heeft, maar ja, ik denk niet dat er iets is wat echt compleet origineel is. Maar ik vind wel dat je een bekend persoon als voorbeeld mag gebruiken om uit te leggen hoe iemand eruit ziet. Maar een stijl word denk ik niet gemaakt door 1 persoon, het is de groep die het 'm doet. (ook wel bekend als hokjes, maar goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bowie heeft misschien ook nog iets mythisch. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat je gelijk hebt. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En de mode (die van de catwalk) is verweg van origineel, ik kan weinig bedenken wat dara bedacht is of vandaan komt. De ontwerpers maken alleen dingen na van idee-en die andere al bedacht hebben en al een jaar mee rondlopen. Voorbeelden als camokleding, kettingen, net-shirts, sctreepjessokken, scheuren in kleding, etcetc/ Erg jammer, want dat is niet altijd zo geweest, ooit was het nog echt origineel. (Alhoewel ik mezelf dan wel tegenspreek, want het was toen wel ooit bedacht door 1 persoon ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Voor mij is cameron diaz er ook een vooral ook omdat ze behalve sjieke kleren ook gewone kleren kan dragen en er nog geweldig uit kan zien. en ze heeft humor ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
mensen nemen niet direct een voorbeeld aan haar, in de zin van kopieren in alles wat zij doet, maar indirect is ze wel verantwoordelijk geweest voor een bepaald aantal trends. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() ![]() ![]() Bjork. Haar haar. Haar ogen. Haar loopje. Haar stem, als ze praat. De cultus om haar - zie bjork.com. Zij inspireert mij om gewoon mijzelf te zijn. Ze heeft de enige tattoo ter wereld die ik mooi vind zelf zou willen hebben als het moest.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Veel mode-ontwerpers zijn stijl iconen, coco channel was er 1 bijvoorbeeld, en kijk maar eens naar karl lagerfield, die loopt al jaren precies in dezelfde stijl rond... en jean paul gaultier vind ik ook een stijlicoon... Maar deze mensen zijn misschien te onbekend om een stijlicoon te zijn... Sommige sterren hebben (onbewust) de status van stijlicoon bereikt. Dat komt omdat sterren dagelijk te zien zijn. Dus iedereen kent ze. Je herkent Elvis aan zijn kuif, en Madonna aan haar stip op de wang en Michael Jackson aan zijn goude string, Prince aan zijn leggin, en Marilyn Monroe aan haar kapsel, Bjork aan haar knotjes, David Bowie aan zijn oorbellen en David Beckham aan zijn matje.... |
![]() |
|
natuurlijk madonna.
en ik vind gwen stefani ook wel een stijl-icoon. ze heeft echt zo'n klassiek uiterlijk vind ik en al veel verschillende stijlen geprobeerd (ik vond haar look toen ze met eve een duet had 3x nix). haar stijl is vaak vrouwelijk, maar ook stoer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Andere modeontwerpster: Vivienne Westwood! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zij heeft een heel aparte, donkere stijl die MIJ inspireert. Net als haar tattoos en haar leven. Dus voor MIJ is ze een stijlicoon, en dat was dus ook de vraag. Lot: natuurlijk denken we er weer hetzelfde over. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dan vind ik Angelina Jolie nog vele malen méér een icoon dan Cameron Diaz. Angelina heeft een veel meer eigen stijl dan Cameron, dat is gewoon de zovéélste blonde doos.
Als Angelina tenminste haar echte kleur zwart heeft, want je weet het nooit met die figuren ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Gwen Stefani
Ik wilde haar zijn, en nog steeds wel een beetje eigenlijk. Die bindi van haar (niet van haar, maar van de hindoestanen, maar goed) werd best populair en ik vond en vind nog steeds haar kledingstijl revolutionair. Toevallig deed ik deze week een testje in de ellegirl, geestdodend blad, over wie mijn stijl icoon is, en dat was inderdaad Gwen. Je kon ook Sophie Ellis Baxtor, Beyoncé Knowles of Kirsten Dunst zijn. Ben ik blij dat ik Gwen 'ben'. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() jap zeker een icoon: fans eten uit zijn hand, en zijn stijl is overdreven veel gekopiëerd. Op concerten bijvoorbeeld lijkt het soms wel een wedstrijd wie het meest op robert smith lijkt en het meeste vreemde oogbeweginkjes, rare lachjes en kreetjes slaakt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() mijn stijl iconen.....ik vond all saints er qua kleding enzo altijd heel vet uitzien....maar hou niet van de muziek... verder zou ik t niet weten....gwen stefani heeft soms dingen die ik helemaal geweldig vind maar kvind haar weer een beetje te overdreven....
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Stijlicoon Verwijderd | 110 | 29-03-2005 17:36 | |
De Kantine |
het grote *geloof jij in De kantine* topic Verwijderd | 37 | 07-01-2005 22:07 | |
Lifestyle |
Polsbandjes, fout of niet? Dizzee Rascal | 79 | 12-05-2004 17:00 | |
Lifestyle |
Icoon. rodina | 58 | 02-11-2003 13:30 | |
Lifestyle |
Stijl Icoon Verwijderd | 50 | 22-02-2003 18:36 | |
Lifestyle |
Style Icons Pan Am | 41 | 29-01-2003 18:31 |