Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (mijn muziek niet) Maar bij een ska-band kan ik mij prima een paar uur helemaal inleven en de wereld om me heen vergeten!
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
zolang ik het goeie muziek is, kan ik met een koptelefoon op mijn kop gewoon uuuren achter mekaar stilletjes in een hoekje met mijn ogen dicht naar muziek luisteren, genietend...
![]() goeie muziek is heerlijk! als ik sjacho ben helpt muziek als ik vrolijk ben doet de muziek daar lekker aan mee als ik sad ben dan saddent de muziek lekker mee of vrolijkt me juist op, net welke muziek ik kies muziek is prachtig, vooral muziek die nog nog aardig muzikaal is (mis ik in bijna alles van de top40) en waar emotie en gevoel in licht ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij concerten beleef ik het heel intens. Ik kan me ontzettend gelukkig voelen op zo'n moment, terwijl ik in een rotperiode zit oid. Ik leef ook helemaal naar concerten toe. Zonder concerten word ik down en wordt alles zo saai en lame.
Ik hou zoveel van muziek. Ik huil erop, dans erop, zing erop, luister met gesloten ogen. Muziek is mijn alles. Nouja..iig wel erg onmisbaar. Als ik een tijd niet naar muziek heb geluisterd, dan krijg ik heel erg de behoefte om naar al mijn cd's te gaan luisteren. Ik kan me echt vermaken door de hele dag alleen maar naar cd's te luisteren ![]() ![]() |
![]() |
|
ik kan helemaal opgaan in muziek. ik kan er zelfs emotioneel van worden, dat kan liggen aan een herinnering bij die muziek, maar ook gewoon omdat de tekst me raakt of omdat de sfeer zo mooi is. ik heb jeff buckley helemaal ontdekt (dankzij mijn gitaarleraar), en bij sommige nrs. van hem heb ik dat wel.
maar ook optredens kunnen heel intens zijn inderdaad.
|
Heel intens
![]() naja soms zo erg dat ik spontaan begin te dansen.. vooral sochtends als ik mijn brood ga smeren. of te zingen.. das pas erg en niet erg prettig voor mijn omgeving ![]() ik heb ook weleens dat ik met mijn ogen dicht ga fietsen. kan in mijn omgeving wel ff... meestal niet echt heel druk.. Naja en als ik verdrietig ben, dan beleef ik sommige muziek zo intens dat ik t niet op wil zetten... kan ik dan niet tegen
|
ligt aan m'n bui
af en toe hoef ik echt geen muziek te horen, af en toe moet ik wat luisteren en dan ga ik er ook helemaal in op meestal is het er tussenin 's avonds beleef ik het intenser, en als ik alcohol/drugs heb gebruikt ook (maar dezelfde ervaring kan ik soms ook nuchter hebben) ervaringen varieren van kippevel tot (bijna) flauwvallen |
![]() |
|
Bij concerten helemaal niet. Blijf veel naar andere mensen kijken, de band, luister goed, dans, pogo, maar erin opgaan...nee.
Maar op een techno of drum 'n bass feest ligt dit heel anders. Ik heb dan ook altijd wel geblowd en de strobo en rookmachine zorgen er samen met de harde&zware bassen voor dat ik echt in een soort trance kan raken. O ja, en dan zijn er ook nog goa-feestjes.......
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik let er niet echt op, als ik achter de computer/discman/tijdens huiswerk muziek luister is het alsof het door een ander 'kanaal' gaat (maar NIET ene oor in, andere oor uit). Als ik echt zit te luisteren/meespelen ga ik niet trippen/hallucineren ofzo ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Juh hmm
soms is het vergelijkbaar met sex, zoals Friso zei dieper en dieper gaan tot het gevoel je overneemt (handoekje dr bij) Of b00z inzuipen steeds lammer steeds lolliger/leuker/vrolijker/depresiever welke emotie dan ook en op de dag erna vervolgens brak en leeg zonder de muziek zitten.
|
ik ging vandaag met de hond in het bos lopen en ik zat helemaal mee te dansen met de muziek (meer zweven dan dansen) en toen merkte ik opeens dat er meerdere mensen in het bos waren dan ik alleen
![]() maar ik was echt helemaal into de muziek (boysetsfire). Was echt met mn armen aan't bewegen en al ![]() met het sugarcult ging ik TEVEEL op in de muziek (wat raar is want ik vind de muziek niet eens zo geweldig...) en werd ik alleen maar raar aangestaard. zat zelfs tijdens het testen van de gitaar te dansen enzo. En keihard meeschreeuwen en zwaaien met mn armen en weet ik veel...hahah! ik loop vaak genoeg ook met mn ogen dicht op straat, luisterend naar muziek, om de muziek beter te beleven, en dan loop ik door een rood stoplicht. da's minder...
Laatst gewijzigd op 20-06-2003 om 18:40. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kán het heel intens beleven..
Soms bij een concert kan ik me intens gelukkig voelen of huilen omdat ik het zo mooi vind. Zoals je zegt zweef ik dan weg op de muziek. Soms als ik muziek hoor besef ik me maar weer eens hoe ontzettend belangrijk muziek is, het is iets wat me, hoe kut ik me ook voel, altijd weer een beetje energie kan geven. Ik vind het ook heel erg jammer dat ik geen enkel instrument echt goed kan bespelen, maar dat is ook mn eigen schuld. Ik ben te lui om genoeg te oefenen zodat ik het echt goed kan, dus kan ik dingen een beetje. Ik wil het gewoon kunnen, niet leren ![]() |
![]() |
|
ja iedereen zegt dat ie het intens beleeft, goh ik ook.. lang niet altijd... ik kan ook zeker wel gewoon muziek als achtergrond en dat ik het verder amper merk dat het er is.. maar soms dan heb je van die momenten, voor mij vaak als ik door het bos fiets of 's nachts na mn werk na huis fiets met je discmannetje, dat je zoiets hebt van alles valt op zn plek, alles is geweldig, alles klopt, dan heb je een intensgelukmomentje.. die intensgelukmomentjes heb ik ook wel vaak bij concerten van een van mn lievelingsdingen en ja dan kan ik wel in een soort van trance achtig iets zijn, was bij afi het geval en bij radiohead 2 jaar geleden ofzo ook..
||
Citaat:
![]() hahah ![]()
|
tot de tranen in mijn ogen springen, dat is wel de limiet bij mij denk ik...maarja ik huil eigenlijk bij alles, dus zo bijzonder is het niet
![]() Maargoed, al het bovengenoemde denk ik, behalve de extreme dingen zoals flauwvallen ofzo...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
JIJ Verolo | 15 | 24-12-2012 22:14 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je etc etc. deel 17 Dinalfos | 500 | 09-11-2005 11:53 | |
Psychologie |
een lang verhaal met veel vrage.... GENIETEN, kan je dat? Fantôme | 16 | 14-08-2003 16:17 |