Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind dat columnisten enorme eikels moeten zijn en de lezers flink tegen de schenen schoppen. Veel columnisten raffelen hun werk nu af door simpelweg een dom verhaaltje te vertellen wat je buurvrouw je ook had kunnen zeggen. Anderen klonen de publieke opinie en gaan dan populair schelden en prediken voor eigen kerk. Ik vind het toch het meest fijn als een column de vinger legt op zere plekken en mensen laat nadenken. Maar het moet ook geen Freek de Jonge verhaal worden waarin wij allemaal slecht zijn, omdat de negertjes in Afrika niet kunnen eten. Dat is ook niet boeiend.
LUH-3417 |
![]() |
|
Verwijderd
|
wel grappig vind ik , daarom vind ik deze van herman brusselmans , kamadeeldra en het wordt te veel voor corneel , en ook die van hugo mathhyssen het best
ik weet niet of hier iemand humo kent ? maar die van herman brusselmans zijn zo grof dat je ecth wel moet lachen , die van kamadeeldra zijn heel raar en simple maar o zo grappig , het wordt te veel voor corneel geeft altijd zalige commentaar op wat gebeurt is . en dan hugo mathyssen die schrijgt zo precies onozele verhaltjes over boer roy ofzoiets , HILARISCH ! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hetzelfde geldt voor Raoul Heertje. Ook fantastisch, daarbij gedraagt hij zich tenminste ook niet als zo'n elitaire kwast. Waar veel schrijvers toch wel last van hebben. Laatst had hij een stukje over zijn eindexamens. Niet over zijn cijfers, de stress, het leren. Maar het moment waarop hij gebeld was. Prachtig getypeert. Fantastisch geschreven. Zijn vader vind ik wat dat betreft irritant. Die wil laten weten dat hij geleerd is. Ik denk dus dat je moet typeren in een column. En verhaaltjes helpen daar wel bij. |
![]() |
||
Citaat:
ik vind tim overdiek wel goed, die geeft elke zaterdagmiddag in langs de lijn een collumn over sport in amerika. hij verteld dat heel goed, over die overdreven amerikaanse toestanden...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Condooms? Shitonya | 70 | 07-10-2007 16:26 | |
Verhalen & Gedichten |
[column]Des nachts als het regent... AtOx | 16 | 11-04-2005 19:21 |