Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Gestuurd:
'Chick, hoe veel plezier vanavond.. Ik spreek je morgen of volgende week! Bedankt voor 't geld.. Kusje!' Gekregen: 'En dat mag jij ook. Samen een leven lijkt me heerlijk. Kusje lief. Slaap lekker. Ik hou van jou' Eerste naar een vriendinnetje, 2e komt van vriendje. ![]() |
![]() |
|
gestuurd:
hey muts, weet je wie me belde? Mike, lekker vaag. mijn moeder vindt het goed van die geleitaart, gaan we donderdag de ingredienten halen? kheb zin in vrijdag ![]() gekregen: hey, ja das idd vaag, dat mike na een jaar jou ineens belt! hoe laat was dat? en is goed dat we donderdag die ingredienten gaan halen! groetjes kusjes Maykey (vriendin)
|
![]() |
Gekregen van een vriendin van me:
Hey fay, fast en the furious draait om 19.00 uur of 21.50 uur en anders later groetjes pris.. Gestuurd naar haar dus: Welke wil je dan nemen? Ik kan allebei de tijden wel. om hoe laat moet je herkansen morgen? ik moet om 13.0 uur op school zijn voor dat stage shit.. Kreeg ook eentje net dat ik 3 berichten in mijn voicemail heb.. wedden dat ik ze toch niet ga luisteren... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ontvangen (Van mijn vriend):
Schatje! Het concert was super! Zit nu in de trein. Kei bedankt voor je mailtje. Ik hoop je weer zo snel mogelijk te zien of te spreken. ik hou ook van jou! xxxxxx Verstuurd (Aan vriend): Hé lieffie, hoe gaat het met je? Veel plezier bij het concert vanavond, en succes met je proefwerken. Hou van je! xxxxxx |
![]() |
|
"Hehe nou ik ben weer op de hoogte over hoe Jose denkt...Maggy was in de winkel... en ze ist nu echt op mij af aant reageren. Maggy vond t ook onterecht...Khou van je"
van m'n vriendin. Jose is m'n ex.
|
![]() |
Eerst effe uitleggen waar het over gaat anders begrijpen jullie geen fuck van...
Ik had dus met een gozer afgesproken dat ie bij mij zou komen vandaag van 13.00 tot 19.00 uur.. maar het bleek dus dat ik helemaal was vergeten dat ik op school moest zijn 13.30 dus ik stuurde hem een sms dat ie niet meer om 13.00 kon komen want ik moest naar school.. enne s' avonds sprak ik hem op msn en hij zei wanneer ie dan wel kon komen ik zei dat ik dat dus niet wist en toen zei ie krijg dan lekker de pleuris.. ik was dus helemaal para en stuurde hem van: haha wat zijn we lollig vandaag. Weet je wat? FUCK YOU, ik moet mijn leven aanpassen aan de jouwe wou je zeggen? Ga maar lekker die kanke hopeloze hoeren van je neuken als je niks beters te doen hebt, kom niet de stoere, gekwetse player bij mij spelen wil je... JONGENS!!!!!!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
zo laat je jezelf wel echt kennen met al dat gescheld ![]() |
![]() |
|
Laatste SMS'je 17 juni, de dag dat bekend werd gemaakt dat MVV gered is!
![]() ![]() "He marc gelukkig kinne veer nog naor us mvv volgend jaor drink er maar op groetjes julienne" Drink er maar op, ja ja en toen pakte ik een pilsje ![]() ![]()
||
Citaat:
|
laatst verstuurd: hey lieverd. ga je nog wat leuks doen vanaaf? lijkt me goed! kom je ff online? ik mis je... kus, je klungeltje
laatst ontvangen, reactie op de mijne dus: Hi lief, ik ben uiteten met me oma& ze hebben daar geen i-net ![]() ![]() naar en van marco/checko |
![]() |
|
Ontvangen; niet vanandert sinds mijn vorige post
Gestuurd; Hee jorin, is het goed als ik vandaag even Delft in ga? Ivm arno enzo? Ik hoor het nog wel, suc6 iig en pas op jezelf he! Sandra Geen reactie dus. Ze ging weg met de jongen op wie ze stapel-verliefd is, maar hij is bezet.. Vandaar dat ze op moest passen.. Ze zou bellen, maar dat heeft ze niet gedaan.. Mwoeah.. Dan niet..
|
Ontvangen:
Hee weiffie alles goed ik hoor weinig druk zeker ik hoorde dat je niet naar oma en opa gaat waarom niet? zaterdag gaan jans en ik verloven maar doen er verders niks aan hoor je nog wel xxxxxx mam Gestuurd: Vind je het erg als ik zaterdag toch stiekem wel kom? ![]() (naar een goede vriend van mij) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() en ik ben egt niet iemand die dat tegen iedereen zegt hoor. heb het voor marco tegen een iemand gezegd, met de jongen met wie ik toen 14 maanden iets heb gehad. (en ouders+ familie+ beste vrienden natuurlyk, maar dat bedoel je niet) on topic: mn laatste ontvangen sms: hi lief, waarvoor had je gebelt? ik bel je vanaaf nog wel, ben nu bij dirk & bij mij thuis doet inet het niet. -en dan nog wat dingen- xxxxxx Mar. laatst gestuud: ik wou gewoon ff je stem horen, maar goed. doe dirk de groeten en ik spreek je vanavond! veel plezier nog.. kusje, Esther |
![]() |
|
![]() |
Waar ben jij? Ben je het vergeten. Damn. Typisch jij. Bedankt. Maar je bent ook wel lief. xxx Joaquin
Van mijn beste vriend. We zouden vanavond een filmavond houden. Hij zou voor chips en drank zorgen. Ik voor de films. Maar was het dus vergeten. Nou hebben we voor morgen afgesproken.
|
Gehad, om half 4 's nachts, na een "pittig" feestje en optreden; "Hier is mijn telefoonnummer! kusje kusje kusje! ik ga het moeilijk hebben vannacht...!"
Terug; "Zoals je ziet slaap ik ook nog lang niet! Ik denk aan je *kus* sandra" ![]() ![]()
|
![]() |
Ontvangen:
Wou je nou zaterdag nog komen kijken? Ik moet om 10.10. Gr, Pat. Mja, een gewone vriend die moest paardrijden, en vroeg of ik kwam kijken. ![]() Gestuurd: Br, daar heb ik éch geen idee meer van hoor. Heb al heel lang geen beltegoed meer, vandaar. ![]()
|
he schat, je kunt vandaag ook naar mij toekomen. Mijn ouders zijn de hele dag weg. Kom maar rond 1e hierheen of bel anders. Kus R.
R= Roy mijn vriendje voor bijna 7 maanden.
|
op me nokia: `ey baby ik kom je vanavond verwenne x. tracey`
op me pez: `sup nig me homie wes heeft me gerat vanavond 1900 bij AH west om te matte` op icq: `lieverd je was super vannacht en vanavond doen we ut weer` das wel een probleem want die van me nokia en icq zijn niet utzelfde |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Hoe ga je dat oplossen dan??
|
Verwijderd
|
ontvangen:
Hé schat: ik ben klaar hier thuis, dus ik kom nu jouw kant op. Lukt het met leren? Je ziet me zo verschijnen, kan niet wachten om je weer te zien, Xje Gestuurd: Hé lieffie, ik ga nu leren, heb er echt geen zin in.K mis jou veels te erg!Kom je vandaag nog, of niet?Mn familie en Loes zijn al weg..Hoor t wel, XXXXXXXX Van en naar mn vriendje |
![]() |
|
Vannacht om 2 uur. Had een fuif die al om half 2 was afgelopen en SMS'te met mijn aangeschoten kop een vriend: "Jong, ikke slapen gaan he mzzl MALCY", krijg ik direct een bericht terug: "Mietje!"
... ![]() ![]() ![]() ![]()
|
gestuurd: Eeey Hes, Kom je om 19 uur hierheen,blijf ook maar eten en vergeet de dinges niet! Kus
ontvangen: Errrrrr...is er 1 jarig, hoera, helaas kan ik niet zingen. maar toch GEFELICITEERD van uit mijn bedje namens de feestcommissie. Have a nice day-fun Ciao Angel Lief ![]()
|
gestuurd; "Op mijn volgende djembé-feest........"
Ontvangen; "Ok" ![]() Vriend van me die vroeg of ik al vakantie had enzo, ik had hem verteld dat mijn djembé-feest zaterdag gááf was.. Hij kon neit komen dus zei; "Volgende keer beter", dus ik stuurde weer "dan ben je bij deze uitgenodigd", hij; "waarvoor??" ![]()
|
Verwijderd
|
gestuurd: nee, ik ga niet mee en je doet maar met hem wat je wilt,ik heb niks meer met hem te maken,en nee je mag me niet bellen!
na aanleiding van dit bericht: ontvangen: hej moppie, mag ik je bellen?we willen ..... nog steeds een flinke stomp verkopen, ga je nog mee naar zee? (ok, hij(kennis) is een beetje boos op een bepaald persoon.) |
![]() |
|
ontvangen:
Heel veel succes liefie, ik heb heel veel vertrouwen in je & ik heb veel zin in vrijdag! let's kick some asses, en haal een 8! XXXX Marco love you! teruggestuurd na 1e herkanzing: hey mupske, hij ging redelijk goed. thnx voor je lieve smsje! over een uurtje economie ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
I Saai! # 412 fizzle-fluffy | 500 | 09-11-2008 00:05 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #80 x-spekkie-x | 495 | 17-02-2008 15:38 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
vrijdagavond verhaal Sasjeliefff | 1 | 31-10-2005 18:14 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
ARTistiek |
Vuur (verhaal) | 4 | 09-07-2001 16:34 |