![]() |
|
Ik vind dat je trouwens eng veel persoonlijke informatie op je webpage hebt staan. Dat is gevaarlijk! Als ik je zonder enige moeite thuis kan komen opzoeken (en het kost me vanaf hier nog geen 3 minuten om je huisadres te vinden) dan kan iedere engerd dat!
Er zitten een hoop gevaarlijke mensen op het internet, en jou webpagina is een wijd-open uitnodiging. Doe er alsjeblieft wat aan? wat informatie
|
![]() |
HEy, laat ze maar lekker lullen hoor. Ik vind 13 persoonlijk ook iets te vroeg, maar ja... ik ken je verder niet. Sommige zijn nu eenmaal eeder aan seks toe dan anderen. En tegenwoordig gaat alles steeds vroeger beginnen.
Ik bedoel, vroeger gingen kinderen van 15 echt nog niet uit hoor. En nu is het de gewoonste zaak van de wereld. Maar ja, ik heb eigenlijk niet echt het idee dat jij er klaar voor bent. Omdat je nog zo onzeker overkomt. Dus ik zou er nog even mee wachten!
|
Ehhhrr... je hebt al drie jaar met hem... vanaf je negende dus..
![]() En nu wil je ontmaagd worden??? Je wilt niet perse met hem naar bed, of daa rgaat het niet om, maar het gaat om het ontmaagd worden... ![]() Zal wel aan mij liggen... maar ik vertrouw deze topic nie helemaal... Maja.... if case=true then "volg de hierboven door mijn mede forummers geposte adviezen op" else "slotje graag" ![]() |
![]() |
|
ff serieus: je hebt vanaf je 9de/10de levensjaar al een vast vriendje? Zeldzaam... Nog nooit gehoord!
M'goed: 13 jaar is naar mijn maatstaven erg jong... Ik was 17 bij de eerste keer, en dat voelde gewoon goed: het komt vanzelf wel allemaal. En onthoud: Haestighe Spoet, Isch Zelden Goet
|
![]() |
persoonlijk vind ik je ook nog wel een beetje te jong
zelf heb ik het voor de eerste keer gedaan toen ik 15 was en ik moet zegge dat ik daar nu wel een beetje spijt van heb want met die jonge is het een tijdje nadief afgeraakt en ik besef nu dat ik eigelijk mijn eerste keer veel liever met mijn vriend die ik nu heb gehad zou wille hebbe het blijft natuurlijk je eigen keuze maar ik zou het toch verstandig vinde als je nog een jaartje of 2 zou wachten xxx flanel |
![]() |
|
![]() |
Veel te jong meid!
Raar trouwens, 13 zijn en al 3,5 jaar een vaste vriend hebben... Ik zou het eerder beschouwen als een kleuterliefde hoor ![]() Maar goed, het is niet omdat je dus al 3,5 jaar handjes vasthoudt met hetzelfde jongetje, dat je op je 13de al sex moet hebben met hem hè. Op mijn 13de dacht ik nog niet eens aan vriendjes hebben, zoenen, laat staan aan sex! Maar je zal zelf wel voelen als je het wil of niet zeker. 1 goede raad: denk na meid! From BadAngel with love xxx PS: je vindt misschien dat ik klink zoals je moeder,maar het is voor je eigen goed hoor ![]() |
![]() |
|
Er staat geen leeftijd voor (kompleet irrelevant wat betreft deze vraag). Het gaat erom of je zelf denkt dat je eraan toe bent. Als je nog twijfelt, kan je denk ik beter wachten, want dat geeft toch wel aan dat je ook zelf niet helemaal denkt dat je er aan toe bent.
Als je zonder twijfel tegen jezelf kan zeggen dat je denkt dat er aan toe bent, dan ben je dat ook. Betekent niet dat je er geen spijt van kan krijgen, maar dat geldt voor iedereen, hoe oud ook.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
X-je
|
|