Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
wat k heb gezien:
-anthrax wat k heb gehoord in de verte(dank je wel openbaar vervoer...) was wel relaxt... -murderdolls was gewoon grappig om te horen...redelijk lomp, maar wel cool om erbij te zijn -madball was wel cool om te horen...blij dat k er bij stond -stratovarius, tja t s power metal en die zanger was homo achtig, maar muzikaal gezien was t echt fantastisch om te horen, echt goed -lacuna coil was niets bijzonders, k werd er niet warm of koud van, ze hadden wat leuke nummers, maar verder dan 'wel leuk' kwam t niet bij mij -sepultura, tja nu worden er misschien mensen boos, maar k vond t slecht, t was niks dus, wel jammer had wel iets beters van zo'n band verwacht... -type o negative soms was de zang wel een beetje slecht, maar de sfeer die de band op kon bouwen was echt goed...ook echt goed -him, tja niet mijn soort muziek, maar t was goed... -iron maiden vond k gewoon erg goed energiek, goed contact met publiek, goeie muziek, cool decor... tja...das mijn mening erover
|
hoe madball opkwam fucking ruig !!!!!!!
![]() ![]() ![]() Het slechtste van wat ik gehoord heb gisteren was toch echt Murderdolls JESSSSSSSSSSSSSSSUS dat is denk wat het slechste wat ik ooit gehoord heb , het geluid was BAGGER!!! en die vent kan niets zingen . Maar goed ik heb madball en BFB gezien dus ik ben gelukkig ![]() Nu alleen nog rykers is live zien en mn list is compleet ![]() |
![]() |
|
![]() |
Katafalk was super, Annihilator was goed.. hardcorebandjes heb ik principieel niet gezien.. him niet gezien.. muderdolls was belachelijk slecht.. sepultura beukte, en iron maiden was geniaal gewoon
en hypocrisy is helemaal niet zo'n tough bitch in het echt ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
madball was het coolste en verder heb ik weinig bands echt bewust gekeken, omdat ik barvrijwilliger was. tis ook niet echt mijn muzieksmaak, al die zware metalen.
(peter pan speedrock heb ik per ongeluk gemist, terwijl ik die al eens goedgekeurd had en wel opnieuw wilde zien.) ik heb het cool gehad, fijne sfeer (maar WAAROM word ik elke x op waldrock meerdere keren ten huwelijk gevraagd, alleen maar omdat ik dronken metalmannen een biertje verkoop???) behalve op het eind (merk je alleen achter de bar, maar mensen gaan dan echt heel vervelend doen).
||
![]() |
Citaat:
friesland is kut hehe ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik woon een km of 2,3 van Waldrock vandaan en ben er ook 2x langs gefietst. Maar (misschien heeft iemand het al genoemd) ik vond het geluid zo zacht? Normaal gesproken hoor je dat gewoon door alle dorpen heen, maar nu pas op een hele kleine afstand er vandaan... Beetje jammer lijkt mij.
|
Verwijderd
|
Clawfinger was vet!! En Blood for Blood en Sepultura ook. Ik ging heen voor Lacuna Coil maar nee... werd er toch niet warm of koud van.
Iron Maiden niet gezien, was toen al naar huis, want tis niet mijn muziek. En HIM heb ik maar 15 minuten gezien, ook niks aan, niet mijn muziek. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
welk concert ga j bezoeken? Gadje | 232 | 20-03-2005 21:30 | |
Muziek |
wat vinden jullie van cradle of filth morgainemanson | 237 | 28-12-2004 23:01 | |
Muziek |
Top 3 mooiste concerten waar je geweest bent HowLovely | 178 | 30-08-2004 17:20 | |
Muziek |
de meest emotioneele live act NeuroticFantasy | 101 | 18-04-2004 16:09 | |
Muziek |
Beste Live-act mmuddy | 92 | 23-03-2004 17:45 | |
Muziek |
Bandshirts topic FaZ | 253 | 30-11-2003 17:55 |