![]() |
|
![]() |
Wat een heerlijk freudiaanse verspreking: hij heeft het over luier in plaats van sluier...
Inderdaad is hij natuurlijk al aan zijn piemeltje gevoeld toen hij nog in de luiers lag: iemand moest het jochie toch verschonen. Tja, en als je dan zo laat bent met zindelijk worden, dan word je "al" daar betast op je elfde. Dus zo zie je maar: waarom zou je nog zindelijk worden? K-Master-K heeft het gewoon helemaal door!
||
![]() |
Citaat:
Geen afgelikte boterham, maar een afgekloven boterham dus. Enne kluif? Looks more like the last turkey in the shop...( 14, zitten nog niet eens haartjes op)
||
![]() |
Citaat:
Als jij denkt dat je normaal bent, vraag ik bij deze je ouders om je vanavond nog naar een gesticht te brengen. En ik ga NU een forumbaas om een gigantische ban vragen. Jezus wat ben jij een enorme lul!!!!!!!!!!! (sorry Forumbazen, ik weet dat ik lief moet zijn, maar deze jongen werkt me toch een partij op m'n zenuwen)
||
![]() |
Citaat:
(nogmaals, ik weet dat ik lief moet zijn, maar voor K-M-K maak ik een uitzondering)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
als vriendin mijn boxer beetje naar benden trekt en me daar zoent zeg maar bij rechterlies dan word ik gek! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar ach... Hij is allang gebanned, dus helaas mogen we niet meer genieten van zijn natte dromen ![]() Pfft blij dat we daar van af zijn zeg!!
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zou je een relatie beginnen met... Shitonya | 360 | 06-10-2005 21:42 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 |