Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Gewoon "tentamen" - toets die meetelt voor PTA (Programma Toets en Afsluiting) in de 2e fase dus. volgens mij krijg je dan gewoon een 1 |
![]() |
||
Citaat:
bij ons worden d'r wel eens mensen gepakt op spieken. de ene docent begint te gillen hoe belangrijk je examen wel niet is blablabla en zegt dat je een 1 krijgt wanneer je het nog een keer doet. de ander laat een waarschuwing achterwege en geeft direct een 1. weer een ander zegt rustig 'oke *naam*, vanaf nu moet je de toets toch echt zelf gaan maken en niet meer kijken hoever *naam klasgenoot* is' Is dus verschillend. En die 1 kan je dus alleen herkansen als er in het PTA aangegeven is dat de toets herkansbaar was (+ je moet nog herkansingsbriefjes over hebben).
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ja, als je spiekt en je wordt gepakt, krijg je waarschijnlijk een 1. Of helemaal niets, dat doen ze ook wel eens, dan rekenen ze het als 'niet gemaakt' en dan blijf je zitten. |
![]() |
|
Bij ons is dat een onherkansbare 1, een gesprek met de directie, en als je een lullige leraar treft kan je redelijk gezeik krijgen wat betreft examen, omdat het natuurlijk bij ons allemaal meetelt voor SE...
|
Jah dat wilde ik dus ff weten.. T is bij mij met een waarschuwing afgelopen en puntaftrek
![]() |
![]() |
|
wij hebben ze ook.
als je gepakt word zit je met een 1 die drie keer mee telt. en ja, dan mag je heel hard je best doen om het op te halen. en ja, dan heb je alvast lekker een 1 voor je examen, dus mag je je andere dossiertoetsen wel erg goed maken en je examen ook. en nee, herkansbaar isszy niet. ofterwijl, sterk af te raden om daarbij te spieken.
|
![]() |
|
|