Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
staat haar geil, dit gitaar |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(en 3 meter 85 aanlopen...) ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
sorry hoor, maar (ontopic)de muziek is nog wel enigzins te pruimen, (offtopic)maar ik vind haar echt niet lekker, veel te skinny, en die rare witte kop, en dan dat lnage haar dat ervoor hangt.. doe iets ermee zou ik zeggen!
||
Citaat:
"nou meid, doe er wat mee!"
||
Citaat:
kijk dan eens hoe briek ze op dat ding staat te rammen.. ik kan nog beter akkoorden aanslaan met m'n voorhuid....
||
Citaat:
WHATEVER
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Tsss, Nile een stroom herrie zonder melodie. Herrie kan ik in komen, dat dacht ik de eerste keer ook, maar geen melodie ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
pardon, maar volgens mij bestaat er hier zoiets als vrijheid van mening en vrijheid van meningsuiting, wat dus betekend dat ik leuk mag vinden wat ik wil, er uit zien hoe ik wil, en dat overal vertellen. Als jij zonder argumenten te noemen waarom je iets tegen gothics hebt gaat schelden en afkraken vind ik dat erg laag, dat is zo makkelijk, zo maar op een groep schelden. Van iemand met zo'n uitgesproken mening had ik betere onderbouwing verwacht. Dus als je niet eens een fatsoenlijke rede hebt waarom er iets mis is met mijn mening, denk ik er ook nog geen seconde over om die stil te houden. jullie gedrag is eigenlijk te laag om nog om te reageren maar ik moet het ff kwijt. Het mag hier dan een scholierenforum zijn, maar dat betekend niet dat je jezelf als een stel losgeslagen kleuters die net scheldwordne hebben geleert hoeft te gedragen. Dus als je het lef hebt om serieus, met onderoude argumenten, een discussie aan te gaan, stel ik voor dat je me even een PM stuurt, zo niet dan weet ik genoeg. Dan roep je gewoon maar wat zonder een rede, omdat je graag een groep pest. Dat is het toch niet waard om nog verder mee in discussie te gaan.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Avril Lavigne en benefiet cd? Verwijderd | 9 | 12-03-2004 14:35 | |
ARTistiek |
Avril Lavigne(tekening) Bluesummers | 33 | 04-05-2003 10:06 | |
Muziek |
Avril Lavigne goes System Of A Down [MP3] Master of Puppets | 129 | 19-02-2003 21:16 | |
Muziek |
AvRiL LaViGnE Verwijderd | 35 | 26-08-2002 17:14 | |
Muziek |
Avril Lavigne! Carpe Diem | 7 | 11-08-2002 19:27 | |
Lifestyle |
avril lavigne carlijn_tjuh | 12 | 06-08-2002 17:43 |