![]() |
|
![]() |
hmm, Ik vind de sex nog steeds even lekker en leuk als toen we begonnen...of eigenlijk...het is nu nog veel beter!!
![]() ik heb wel een keer gehad dat hij een keer 2x in de week bleef slapen (hij blijft maar eens in de maand ofzo slapen maar komt wel veel vaker overdag end an hebben we ook sex) iig, toen was ie dus ineens best veel, en toen was het iets minder heftig zeg amar, maja vrij logisch. Alleen als we dan ineens gaan stoeien ofzo zijn we wel weer geil ![]() oke heel interessant, ik denk dat het leuker is geworden omdat je weet van elkaar wat de ander lekker vind enz. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Hmz ik heb een tijdje echt geen zin gehad in sex, en deed ik t voor hem. Maar de laatste tijd gaat dat veel beter en heb ik vaak wel zin. Volgens mij is de sex nog ongeveer t zelfde als in t begin. Alleen doen we nu meer verschillende dingen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
goedmaaksex of sex terwijl je ' eigenlijk' nog ruzie hebt is het meest passioneel
maar wat ook helpt: elkaar niet lang zien met anderen mensen omgaan buitensex ik zit nu in een periode waar ik mijn vriend 3 weken niet gezien heb......hij krijgt het erg druk ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Baby's/kinderen Verwijderd | 41 | 28-03-2002 18:45 |