Advertentie | |
|
![]() |
|
Live:-
Underworld Chicane, Lab 4, The Youngsters Secret Cinema, David Carretta DJs:- Kevin Saunderson, Michel de Heij, Yoji Biomehanika, Darren Price, Billy Nasty, Umek, Rolando, Jean, Alex Gold, JP, Cor Fijneman, BK, Valentino Kanzyani, SHOKK, CJ Mackintosh, Inland Knights, Tilt, 100%Isis, FC Kahuna, Montana, Bas & Ram, Don Diablo, Les Hemstock, Graham Gold, Misja Helsloot, Fausto, Jel Ford, Danny D, Barth Skils, E-Craig, Jochen, Jurgen, Astrid, DJ Prinz, Fred Numf, DJ Stylists, DJ Paletti, Alan Luna, Baggi, DJ Terry Toner vs Herr ARTer, DJ Whiplash, DJ Dion, DMX Crew dj set MCs Marxman, Mighty Mike, Paul T, Lanesra and more Locatie: Recreatiegebied Bussloo/Apeldoorn gemeente Voorst Datum: 28 juni, prijs: 42,50 euro, Tickets verkrijgbaar via Ticket Service en de bekende voorverkoopadressen |
![]() |
||
Citaat:
maar die cyberkleding vind ik altijd wel grappig ![]() en dan gaan we eerst naar Six Flags! 'k heb dr echt zin in ![]() maar jullie kunnen dus allemaal bij mij pitten ![]() *eXo *Steve *MindlezZ *Cha0s (?) *biep ![]()
||
Citaat:
![]() kepperzinin ![]() biep, allebei jellies meenemen!
|
![]() |
|
Hey maar p00p0rz Sixflaggen moeten we ff een keer aan het eind der Juli doen anders is het allemaal weer zo kort dag en als het ergens wel een hekel aan heb is het Salade, kort dag lijkt daar natuurlijk als 2 druppels water op.
Ik wil me dreads kleur geven. Ideen mensen.
||
Citaat:
Niet weer rood zwart
|
Wat een elite feest was dat zeg!!
Echt net zo gezellig en leuk en super vermaakt. Met name op: Valentino Kanzyani, Secret Cinema, Montana en Billy Nasty. Underworld was gewoon genieten maar dat was vantevoren ook al duidelijk al ben ik er niet de hele tijd geweest omdat het vrij druk was.
||
Verwijderd
|
@coecie, nee, ik heb je zus niet gezien...
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|