Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Want dat bedoelde ik ook te zeggen ![]() |
![]() |
|
Ik kan zelf niet echt zeggen dat ik tevreden ben met mijn huidige apparatuur, maar het klinkt best aardig en de prijs/kwaliteit verhouding is zeer gunstig (van vloerstaanders van Jamo (nb) met een prijs van 150 euro hoef je ook niet meer te verwachten dan een saai, allround geluid. Ik zal nog wat meer geld moeten verzamelen voordat ik een nieuwe combinatie zal kunnen aanschaffen. Ben wel bezig met het uitzoeken van versterker/cd/luidspreker combinaties voor in de huiskamer, het is nog vrij onduidelijk welke modellen we zullen auditioneren.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar toch is er wel degelijk verschil. Ik had eerst oordopjes van 15 GULDEN. Dat was echt niks. Toen een oordopjes koptelefoon van 45 GULDEN. Die was erg oke. Als laatste gesneuvelt is mijn 'nek'telefoon van 25 Oiro, die was ook wel oke. Dus ja. Want die dingen mag je niet testen in de winkel, dus moet je 't vantevoren een beetje weten. Alle info is welkom. Ik keek trouwens net bij "Hardware" waar 't ging over draadloze dingen. En daar had ]{ing een ding gepost van 600 Oiro ofzoiets. Jezus, dat is wel heel duur ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
hmm. geen goed licht voor foto's. mischien morgen. anyway:
Receiver: STR-DE485E # 5 x 80W # Dolby Digital / dts decoder # Digital Cinema Sound EX # 32 bit Digital Sound Processor # 2 Audio inputs, 1 Audio output # 3 AV inputs, 1 AV output # 2 digital inputs, 1 digital output # RDS tuner with 30 presets ![]() Cd speler: # Headphone jack/volume # Remote control # Peak search # 3 mode repeat (track/disc/all discs) # 32 step programme play # CD / CD-R / CD-RW playback # Optical digital output ![]() Speakers: # 2-way full range # Front/centre/rear speakers # Bass Reflex System # 100W max power handling capacity # Rated frequency 80Hz-20kHz ![]() alles in zwart natuurlijk. ohja, en een Ps2 voor de games en de DVDs natuurlijk.
|
ik wil later zelf ook nog een keer een mooie (marantz) cd speler kopen, met koptelefoonversterker, en een pittige koptelefoon erbij, da's echt genieten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is vervelend als je eenmaal weet hoe iets hoort te of kàn klinken. Dan ben je niet snel meer tevreden en wil je alleen maar betere (lees: duurdere) shit hebben om zo je muziekverslaving te bevredigen :/ |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb een pioneer set staan... vrij stevige versterker, twin cd speler (ja, met 2 laatjes boven elkaar -woohoo) ...
Leuk huis tuin en keuken spul zegmaar... 14 jaar oud ofzo. En daar hangen een paar mission speakers aan. Zelfde idee als die van doberman maar dan met zwarte conussen. Geen idee welk type, heb ze voor 20 gulden ![]() En verder ben ik momenteel nog wel tevreden. Maar dat is meer omdat ik gewoon weet dat ik geen geld heb voor iets beters.helaas. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
ik had een walkman... maar die had honger en at AL mijn bandjes op
![]() nu lees ik in de bus En thuis heb ik een hele rotte en OUDE stereotoren, ik geloof een sony, met een cdspeler een radio en een cassetterecorder die het NIET doet al sinds ik hem van mijn zus heb.... maargoed. DE cds doen het (op eentje na) en radio denk ik ook, die heb ik al een jaar niet meer aan gehad. Dus het luisteren gaat goed ![]()
|
Niet heel veel soeps:
- Pioneer SX-600L reciever/tuner uit de vroege jaren 80 - Pioneer PD-106 cd-speler - Technics SL-J110R platenspeler - Twee Philips speakers uit, jawel, de eighties. Maar voor mij genoeg om in elk geval zonder veel ergernissen te kunnen genieten van m'n muziek.
||
![]() |
Citaat:
"Maar die duurdere gaan minder snel kapot." Dat zou kunnen, maar ik blijf altijd (ja, ik ben een kluns) met die snoeren overal achter haken en dan gaat volgens mij ieder ding kapot. |
![]() |
|
heeel simpel akai setje.. is helemaal niks... maar goed ik ben idd niet beter gewend dus mis ik er ook niks aan en vind ik het dus zonde om er honderden euro's aan uit te geven eigenlijk.. eigenlijk gebruik ik mn gewone cdspeler sowieso vrij weinig, alleen als ik ga slapen eigenlijk.. meestal luister ik op mn computer....
||
Verwijderd
|
Citaat:
-heb hier aan de pc ook een ik weet niet hoe oude pioneer [ook al ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() geluidskwaliteit van MP3s over een PC is gewoon matig tegenover dat van een cd en een fijne amp + speakers. Terror Koe krijgt de geile-apparatuur award van mij ![]()
|
Kheb mijn setje zelf samengesteld van ouwe zooi, behalve mijn PC geluid.
Mijn PCtje zit een Cambridge Soundworks 5.1 digital pro logic setje aan, en mijn PC heb ik ook aangesloten aan een oude Denon Receiver. Daar hangen mijn Sony CD speler en mijn Sony platenspeler ook aan. Beide zijn oude dingen die ik gekregen heb van iemand die ze niet meer gebruikte. Aan mijn receiver hangen twee van deze speakers: ![]() En ik heb mijn receiver ook voor de gein aangesloten op mijn Laney PA set, waar ik gitaar over speel. Maar dat gebruik ik nooit, want dat is niet gemaakt voor mijn kleine kamertje. Niet de nieuwste en chiqueste spullen, maar wel gratis. Behalve mijn PC speakers dan.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat: