Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2003, 23:47
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Citaat:
want eigenlijk... vinden al mijn vriendinnetjes hem niet knap en mijn moeder ook niet, bovendien is ie een beetje ielig, maar dat maakt me allemaal niets uit... hij is het einde
dat heb ik ook wel eens
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2003, 23:49
coecie
coecie is offline
Citaat:
FloatAZiggy85 schreef op 17-06-2003 @ 00:47:
dat heb ik ook wel eens
ja liefde maakt blind ofzo

dus als je lellluk bent en je wil toch een meisje, zorg gewoon dat ze verliefd op je is, dan vind ze je vanzelf knap

pronk gewoon met al je kwaliteiten want dat zijn de beste dingen die je hebt
Oud 16-06-2003, 23:52
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Citaat:
coecie schreef op 17-06-2003 @ 00:49:
ja liefde maakt blind ofzo

dus als je lellluk bent en je wil toch een meisje, zorg gewoon dat ze verliefd op je is, dan vind ze je vanzelf knap

pronk gewoon met al je kwaliteiten want dat zijn de beste dingen die je hebt
Dat valt ook mee, meestal vinden je vrienden het niet zo super (bij mij dan) maar lelijk zeker niet
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 00:39
coecie
coecie is offline
Citaat:
FloatAZiggy85 schreef op 17-06-2003 @ 00:52:
Dat valt ook mee, meestal vinden je vrienden het niet zo super (bij mij dan) maar lelijk zeker niet
ik bedoelde het meer als tip voor de toicstarter die zichzelf zo lelluk vind

mijn vrienden vinden het altijd geweldig als ik iemand leuks vind, maar als ik dan zeg
hij is ZO onwijs knap
en zij zeggen van nou nee...
dan is het meer van dat ik voor zijn andere kwaliteiten viel
Oud 17-06-2003, 01:31
Verwijderd
Tja je moet gewoon zorgen voor andere pluspunten. Je moet er gewoon voor zorgen dat je een beetje in vorm bent (hoeft geen sixpacks te zijn ofzo maar gewoon normaal), erg aardig zijn tegen mensen, ervoor zorgen dat je kleding niet gewoon oke/normaal is maar gewoon echt goed.

En misschien moet je inderdaad op andere plekken gaan zoeken.... naar een ander soort discotheek/kroeg gaan.

Wat zijn jouw pluspunten? Hoe zie je eruit en wat voor kleren draag je?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 01:43
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
king112 schreef op 11-06-2003 @ 20:13:
Nouja ik heb niet echt een mooi uiterlijk om eerlijk te zijn en ik vraag me af hoe ik dan wel aantrekkelijk kan zijN?

veel geld en spullen hebben. ga maar hard werken knul
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 16:07
Phileine
Phileine is offline
Citaat:
Snow schreef op 12-06-2003 @ 13:38:

Het klinkt hard, maar je moet gewoon niet zeuren en doorleven, met zeuren zit je alleen maar jezelf en de rest van de wereld dwars.

Owja en mocht je je foto plaatsen en daar wordt vervolgens goed op gereageerd, neem dan de complimentjes ter harte en ga niet terugschrijven dat je zelf niet vindt dat het waar is. Alsjeblieft.

Ik ben verder geen boze man, maar tegen dit soort posts kan ik gewoon niet zo goed...
Idem.
Oud 18-06-2003, 14:38
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Another Way schreef op 16-06-2003 @ 20:58:
Ik heb anders nooit een lelijk iemand met vriendin gezien
Jawel, maar dan is die vriendin ook lelijk.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 15:36
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
l00k At Me schreef op 18-06-2003 @ 15:38:
ohhh nee hoor.. dat hoeft helemaal niet.

Ik zie ook vaak zat mooie meiden rondlopen en dan zie je die vriend, en dan je ''huh?? gaat ze daarmee??''

Maarja, uiterlijk is ook niet alles..
Van een mooi bord alleen kun je niet eten!
Oud 18-06-2003, 19:12
Killercars
Killercars is offline
Als zot gaan sporten elke dag. Spieren kweken man da's het enige wat je nog kunt doen.

Aan een hoofd kunt ge niets veranderen maar sexy armen en schouders en een dun gat kan ook al veel doen. Daarbij met sportieve mensen wordt er niet gelachen.

Enig probleem is dat het een hele poos duurt voor ge ook maar iets van resultaat ziet tenzij je't wa slim aanpakt.

Thuis zitten wenen en voortdurend in de spiegel kijken is ook een optie natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 19:21
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Killercars schreef op 18-06-2003 @ 20:12:
Als zot gaan sporten elke dag. Spieren kweken man da's het enige wat je nog kunt doen.

Aan een hoofd kunt ge niets veranderen maar sexy armen en schouders en een dun gat kan ook al veel doen. Daarbij met sportieve mensen wordt er niet gelachen.

Enig probleem is dat het een hele poos duurt voor ge ook maar iets van resultaat ziet tenzij je't wa slim aanpakt.

Thuis zitten wenen en voortdurend in de spiegel kijken is ook een optie natuurlijk.
Kan iemand dit vertalen naar Nederlands
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 20:42
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Another Way schreef op 18-06-2003 @ 20:21:
Kan iemand dit vertalen naar Nederlands
samengevat geeft hij 2 opties;

#1; je kunt gaan sporten
mannen met spieren en een lekker kontje zijn ook sexy en aantrekkelijk, aan je hoofd doe je nu toch niks meer..

#2; thuis gaan janken en jezelf lekker zielig vinden.

Oud 18-06-2003, 20:43
Muizzz
Muizzz is offline
uitstraling, stijl, kleding, haar
als een jongen lelijk is en toch goed kan dansen maakt het al helemaal niks uit want er zijn maar weinig jongen die echt goed kunnen dansen.

en een leuk lichaam maakt een hoop goed.

bij sommige mensen denk je eerst 'shit die is lelijk'
maar later is hij/zij vet gaaf om mee om te gaan en dan kijk je er niet meer naar.
Oud 19-06-2003, 14:00
Ik > Jij
Ik > Jij is offline
Citaat:
Muizzz schreef op 18-06-2003 @ 21:43:

bij sommige mensen denk je eerst 'shit die is lelijk'
maar later is hij/zij vet gaaf om mee om te gaan en dan kijk je er niet meer naar.

'niet meer naar' óf 'anders naar'.. ? Ik maak regelmatig mee, dat ik mensen die ik in het begin wellicht wat minder/niet aantrekkelijk vond... me toch aangetrokken voel tot ze, wanneer ik ze al een tijdje ken, en goed met ze om kan gaan..
Oud 19-06-2003, 16:16
Dotcom
Dotcom is offline
Je kunt ook in een dorp gaan wonen waar weinig keus is qua jongens, dan heb je in dat stamcafe ook grote kans dat je wél een leuke meid krijgt.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 16:30
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
l00k At Me schreef op 18-06-2003 @ 15:38:
Uuhm sorry, ik geloof mn ogen niet, zie ik dat L00k At Me dit heeft geschreven? En jij zit ook altijd te zeuren dat je onzeker bent!!??
Hoe kun je dan zo iets schrijven??
Oud 19-06-2003, 18:53
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
Citaat:
Embraced Pale Death schreef op 11-06-2003 @ 20:15:
kleding kan veel goed maken
en stoerheid
wees stoer
neeeeee niet stoer doen,stoer doen sucks ,wees jezelf (kleren kunnen wel veel doen)
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 19:13
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 19-06-2003 @ 17:30:
Uuhm sorry, ik geloof mn ogen niet, zie ik dat L00k At Me dit heeft geschreven? En jij zit ook altijd te zeuren dat je onzeker bent!!??
Hoe kun je dan zo iets schrijven??
Onzeker, dat valt mee, ik ben alleen bang om geen relatie te krijgen omdat ik amper contact heb met mensen.
Dat is het enige wat me onzeker maakt.
Ik ga ook bijna nooit uit als ik dat deed was het heel anders geweest.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 19:16
L1
L1 is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-06-2003 @ 13:18:

En ontopic: als je lelijk bent kun je best veel doen om toch leuk over te komen. Als je je vlot en modieus kleedt, jezelf goed verzorgt, een lekker luchtje draagt, een goede rechte houding hebt (niet als een slungel over straat slenteren), mensen in hun ogen kijkt en spontaan, assertief en opgewekt doet, zal er niemand zijn die op je uiterlijk let.
goed gezegd Nare man .

Er zijn mensen die je gelijk afkeuren op je uiterlijk. Er zijn ook veel mensen die je niet meteen afkeuren. Die kijken hoe je bent. Die geven je een kans.
Misschien een id als je wat meer contact wilt met meisjes enz. Ze eens toevoegen op msn. Vooral als ze je niet goed kennen. praten over msn is wel de makkelijkste manier van communicatie.
Oud 20-06-2003, 16:51
Muizzz
Muizzz is offline
Citaat:
Joshua_Love schreef op 19-06-2003 @ 15:00:
'niet meer naar' óf 'anders naar'.. ? Ik maak regelmatig mee, dat ik mensen die ik in het begin wellicht wat minder/niet aantrekkelijk vond... me toch aangetrokken voel tot ze, wanneer ik ze al een tijdje ken, en goed met ze om kan gaan..
ja dat heb ik ook, je kijkt er wel anders naar, maar let er niet echt op. dus eigelijk allebei
Oud 20-06-2003, 17:59
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
L1 schreef op 19-06-2003 @ 20:16:
goed gezegd Nare man .

Er zijn mensen die je gelijk afkeuren op je uiterlijk. Er zijn ook veel mensen die je niet meteen afkeuren. Die kijken hoe je bent. Die geven je een kans.
Misschien een id als je wat meer contact wilt met meisjes enz. Ze eens toevoegen op msn. Vooral als ze je niet goed kennen. praten over msn is wel de makkelijkste manier van communicatie.

Yup, en dan een echte beta zijn en geen zin recht uit je toetsenbord krijgen...dat zal echt een goede indruk maken.

Neem nou mijzelf: ik knap af op spel-, taal-, en stijlfouten. Als je geen zinnen langer dan negen woorden kunt maken, dan kun je het bij mij verder wel vergeten, zelfs al kun je integraalberekeningen uit je hoofd uitvoeren terwijl je met vijf ballen staat te jongleren.
Oud 21-06-2003, 11:17
Phylicia 14
Phylicia 14 is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 13-06-2003 @ 12:57:
FOTO!!

FOTO!!!

FOTO!!!

na zoveel topics willen we zien waar we het over hebben!
en ik denk dat ik voor t hele forum spreek dus kom maar op!!!
idd
Oud 21-06-2003, 12:48
ExPoDeRmUs
ExPoDeRmUs is offline
Citaat:
king112 schreef op 11-06-2003 @ 20:13:
Nouja ik heb niet echt een mooi uiterlijk om eerlijk te zijn en ik vraag me af hoe ik dan wel aantrekkelijk kan zijN?
vrolijkheid, jezelf zijn, en iemand vinden die dat juist leuk vind....

en nog iets..... minder computeren kan ook helpen.....
Oud 22-06-2003, 14:11
El Kim
El Kim is offline
Ik vind dit zoooooooo'n zielig topic...

ik zeg 1 woord:

GEDULD

als je wanhopig overkomt schrikt het alleen maar af...
Oud 22-06-2003, 14:40
Anijs
Anijs is offline
Ik ben hier nog niet zo lang, maark zie dat de meeste mensen zeggen dat je eerst eens op moet houden met zelfmedelijden.. en dat je al 43 topics hebt geopend over dit onderwerp... en je eigen zielig vind blabla.... Ik denk dat dan wel zal kloppen..

Enk zou er wat aan doen.. gaan leven idd.. je hept nix aan zelfmedelijden.. Ik ken iemand en die heeft ook zoveel zelfmedelijden.. en daar work gewoon niet goed snik van.. ik luister maar hem.. enk help hem.. (meestal) maar.. ik word er zo moe van.. telkens heeft hij iets anders.. maar de laatste tijd valt dat reuze mee.. enk vind hem ook veel leuker.. enk begin er zelf ook wel eens een praatje mee omdat ik nu weet dat het niet heel de tijd over hem gaat.. en over al zijn problemen.. en over hoe lelijk hij is.. en over dat hij niemand kan krijgen......

Ik moet er niet aandenken dat ik met zo iemand een relatie heb.. ik zou er zo moe van worden.. enk denk dat meer mensen dat hebben.. dz k zou eerst je instelling eens verandere.. JIJ BENT JIJ.. en zo ben JIJ! En dat moeten mensen maar accepteren.. en dat doen ze ook! Egte mensen doen dat.. En dan zijn er vast mensen die jou meer dan leuk alleen vinden.. maar ga niet zielig doen.. daar schiet je niet mee op.. en daar knappen mensen ook op af..

Suc6
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 15:22
herz
herz is offline
als je wilt zien hoe liefde in elkaar ziet kijk dan naar dieren...

schoonheid betekent dat het andere geslacht denkt dat hij/zij vruchtbaar is. dat is liefde.
hebben we het over tijd met elkaar doorbrengen is het gewoon interressen die overeenstemmen..

Dan de grote vraag:wat heeft het met dit topic te maken.
als je iemand wil moet je gaan kijken waar jouw interessen liggen. en zorgen dat je met iemand in contact komt die er ook van houdt.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 21:34
Snellius
Snellius is offline
Daar is ie dan onze enige echte king112, hij heeft zijn foto al eens eerder stiekem onder een andere naam gepost

Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 21:36
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Snellius schreef op 22-06-2003 @ 22:34:
Daar is ie dan onze enige echte king112, hij heeft zijn foto al eens eerder stiekem onder een andere naam gepost

[afbeelding]
Thank god for Clerasil
Oud 22-06-2003, 21:37
Snellius
Snellius is offline
Hij kan er zelf nog om lachen
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 21:47
Ireentje
Ireentje is offline
Je moet idd niet wanhopig gaan doen of de hele tijd gaan zeggen van: ik krijg nooit een vriendin blabla.

Je zou naar de sportschool kunnen gaan, paar keer per week trainen. Een gespierd/getraint lichaam geeft ook meer zekerheid.
Om dit te betalen kun je bv een baantje zoeken, maakt niet uit waar. Met dit baantje verdien je geld om te sporten en bv nieuwe kleren te kopen, waardoor je er verzorgder uitziet. Ook kom je met werken veel nieuwe mensen tegen, waardoor je er qua sociale contacten ook nog eens op vooruit gaat. En wie weet misschien kom je daar wel een leuk meisje tegen, ga niet wanhopig lopen te zoeken maar laat het op je afkomen.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 21:49
Ninnoc
Ninnoc is offline
[ik heb niet alles gelezen dus zal misschien wel gezegd zijn]

'lelijke' mensen kunnen veel aantrekkelijker zijn dan mooie mensen. fotomodellen mooi ziet er vaak wat leeg en nietszeggend uit terwijl iemand met een beetje apart hoofd ontzetteend aantrekkelijk kan zijn.
Kijk je moet natuurlijk niet te erg maken, je kan ook erg sukkelige uitstraling hebben, een beetje vlotheid is nooit weg.

[na een foto te hebben gezien] ik weet niet of jij dit bent maar je zou bijv. een wat modernere bril kunnen nemen en je haar iets laten groeien, zo heb je zo'n standaard kapsel.
En zoals mijn mama altijd verschrikkelijk vond, je kraag, kale boorden zijn niet zo, wat dacht je van een echte kraag, die je evt. omhoog kan zetten (net wat je zelf mooi vind, dat staat wat vlotter). Ik kan me ook voorstellen dat je nogal inzit over je huid, kleine troost, dat gaat over

Laatst gewijzigd op 22-06-2003 om 21:53.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 21:50
Ireentje
Ireentje is offline
Als die foto jouw foto was dan valt het toch wel mee?? Komop laat je niet kisten! Je zou bv naar contactlenzen kunnen nemen. En eens een ander (modern) kapsel?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 21:51
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Snellius schreef op 22-06-2003 @ 22:34:

[afbeelding]
Is dit king112

Ok ik vind mezelf dan opeens niet meer zo lelijk

4 tips

- Afvallen
- Hairgell
- Lenzen
- Benzoyl Perozixide Hydrogel voor de puisten

gebruik die 4 tips een jaartje en post dan nog eens een foto
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 22:01
Unexplained
Unexplained is offline
Dat is niet zijn echte foto, die komt rechtstreeks van uglypeople.com.
Oud 22-06-2003, 22:04
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 22-06-2003 @ 23:01:
Ik kreeg al bijna medelijden....
Oud 22-06-2003, 22:05
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Ik dacht al, die foto kwam me vaag bekend voor
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 22:22
L1
L1 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 22-06-2003 @ 23:05:
Ik dacht al, die foto kwam me vaag bekend voor
idd, mij ook. ik kan me ook niet voorstellen dat een gezonde jongen zo'n bril opzet
Oud 22-06-2003, 22:22
Snellius
Snellius is offline
Citaat:
Niet rechtstreeks

Misschien dat mensen door deze foto mensen wat meer zelfvertrouwen krijgen o.a ook King112.
Ook heb ik getracht de drempel iets te verlagen, waardoor wij uit kunnen blijven kijken naar een echte foto
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 22:34
Unexplained
Unexplained is offline
Ik was eigenlijk sarcastisch....
Oud 22-06-2003, 22:40
Snellius
Snellius is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 22-06-2003 @ 23:34:
Ik was eigenlijk sarcastisch....
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 22:44
l00k At Me
l00k At Me is offline
Is het nou de foto vam king112?
Ja of nee?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 22:46
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Als die foto jouw foto was dan valt het toch wel mee??
Val je op dit soort jongens ja of nee?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 22:52
Snellius
Snellius is offline
Citaat:
l00k At Me schreef op 22-06-2003 @ 23:44:
Is het nou de foto vam king112?
Ja of nee?
Bij benadering
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 15:23
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
l00k At Me schreef op 22-06-2003 @ 23:46:
Val je op dit soort jongens ja of nee?
Tuurlijk valt niemand op zulke mensen, wat denk jezelf nou?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 18:45
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Another Way schreef op 23-06-2003 @ 16:23:
Tuurlijk valt niemand op zulke mensen, wat denk jezelf nou?
Zij beweerde dat het wel mee viel, dus daarom vraag ik het.
En dan kunnen we daaruit concluderen of het wel of niet meevalt.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 19:16
Verwijderd
ik vind dat zelfverzekerdheid iedereen een stuk mooier maakt.

een ontzettend knap meisje kan ik heel "lelijk" vinden als ze onzeker is.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Quiana schreef op 11-06-2003 @ 20:24:
Uitstraling..
En innerlijk.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 19:40
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-06-2003 @ 20:21:
En innerlijk.
Politiek correct geblaat
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 22:02
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Another Way schreef op 23-06-2003 @ 20:40:
Politiek correct geblaat
Maar wel degelijk belangrijk!

Of zou jij het uit kunnen houden met iemand die ontzettend gemeen doet tegen jou; je altijd aan het afkraken is, over alles zeurt enz..?
Oud 23-06-2003, 22:16
Verwijderd
Door niet te lopen zeiken dat ze lelijk zijn, en gewoon eens vrolijk de wereld instappen met een glimlach op hun gezicht.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten