Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik moet zeggen dat ik op die manier er minstens 4 x zo lang over doe om een normale zin te typen, wel jammer dat al m'n geloofwaardigheid in een klap om zeep geholpen is.
||
Citaat:
dus ![]() |
![]() |
|
Ik koop eigenlijk nooit grote merken... al is het maar om de prijs. Ik vertik het om 50 euro voor een shirt te betalen alleen maar omdat er Dolce & Gabbana op staat... Bovendien wil ik er niet bijlopen als een wandelend reclamebord.
dat no-logo vind ik eigenlijk onzin, tis gewoon een nieuwe modetrent opgedrongen door de industrie. Tja, om de zoveel tijd moeten ze toch wat nieuws verzinnen... ![]()
||
Citaat:
![]() Door merken zoals Diesel en Miss Sixty word een bepaald beeld geschept; welvarende, koele, stoere jongeren. Jongeren hebben geld en willen dat er voor betalen, nietzozeer omdat Diesel nou zo koel klinkt maar voor het idee er achter. *beetje vage uitleg maar goed* Ik ben oud en wijs dus doe daar niet meer aan mee ![]() en merkkleding heeft vaak meer uitstraling. Maar dan bedoel ik merken zoals Boss, Fake London, D&G, Prada, en voor die uitstraling betaal je meer geld, naja dat heb ik er wel voor over.
|
De kleding die ik heb gaat niet gebukt onder overdreven grote logo's. Ik heb nog wel een Fila-trui in de kast...nee schrap dat, die heb ik niet hier, die ligt bij mijn ouders thuis.
In ieder geval: ik heb best saaie kleren, dus tja, daar zitten geen grote logo's op ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar denk dat t dragen van merken echt maar tijdelijk is naar verloop van tijd hecht je meer waarde aan orginaliteit, style etc. dan aan naam. Als ik vroeger 2 identieke shirts zag en op 1 ervan stond een D&G logo wilde ik daar best het dubbele voor betalen. Op de middelbare school ging t toch alleen maar om imagebuilding ![]() |
![]() |
|
tja, dat er zoveel mensen zijn die zich laten naaien; grof veel geld uitgeven om vervolgens met fokking reclame te lopen...En No-Logo is weer een hype, waar natuurlijk veel geld mee wordt verdient. Fuck het logo dan ook echt en steel je merkkleding.
|
IK koop best vaak merkkleding want ik houdt niet van KUT qualiteit.. ik weet wat ik koop, ik koop bevoorbeeld GEEN MIss60,replay,puma-->dit vind ik allemaal Lelijke rot mode troep
miss60 had wel mooie dingen, totdat die gebleekte troep in de mode kwam..., maaar ik koop vaak expres iets waar je het logo niet ziet, ik houdt er niet van om op te scheppen van kijk welke merken ik kan kopen en ik elke dag in loop. Niet omdat ik zelf niet goed kleren uit kan kiezen ga ik de bladen na doen.. pffff... zelfde hier als wat ik zei over de zweetbandjes--> HADDEN DE Nederlandse winkels door de euro geen geld meer om normale kleding te IMPORTEREN???
||
Verwijderd
|
Citaat:
En geen merk slechte kwaliteit? Maar geen-merk kleding houd het bij mij vaak langer vol dan wel merk.. |
![]() |
||
Citaat:
zoals ik al eerder zei .. IK WEET waar ik me kleren koop en welke merken goed zijn.. Ik ben absoluut geen kakker, maar ik draag bevorbeeld wel guess.. dat is een super goed merk.. en naf naf .. het is een kakker merk, maar ze blijven lang goed.. ik heb bevoorbeeld een zwarte broek van naf naf ... het ziet er gewon ti als een normale niet duure broek, hij was heeeel duur , maar ik heb er super veeeeel plezier van gehad.. en heb hem toevallig nu aan ![]()
|
Ik sluit me bij de mening van AvA AdoRe aan, want over het algemeen is er wel degelijk een (groot) verschil in kwaliteit met merk en geen merk, waarom? omdat merken geen zooi kunnen en mógen verkopen. Je wilt waar voor je geld en daarom blijft merkkleding vaak mooier in vorm, materiaal is fijner, beter en kleedt mooier af. Naden zijn vaak mooier afgewerkt en vaak zijn deze kledingstukken duurzamer, dus langer te dragen en kunnen goed tot beter tegen wasbeurten.
Merk maakt dus wel degelijk verschil..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
nog altijd benieuwd wat men nu leest... sublime | 500 | 25-01-2004 14:39 | |
Lifestyle |
Foute kleding Pan Am | 268 | 25-11-2003 19:56 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Lifestyle |
scheiding tussen RIJK en ARM steeds groter~~ devilcat | 27 | 19-06-2002 18:20 | |
Lifestyle |
Later euro | 68 | 22-04-2002 10:35 | |
ARTistiek |
kennen jullie het boek "No Logo" ??? Silent Enigma | 4 | 20-12-2001 12:39 |