Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik mailde naar een jongen uit mn klas (we zaten in het computer lokaal) hey lekker ding en ik kreeg terug: hey super lekker ding.
ehr..een engels leraar vond dat ik een leuker shirt aan had dan gisteren 'want die van gisteren was veels te groen, dat deed pijn aan mijn ogen' ehm..een vriend zei bij het weg fietsen dag lekker ding volgens mij was dat het wel zo´n beetje ![]()
|
ehmzz, even denken...
vanmorgen weer ruzie met m'n moeder... in de bus zat ik in m'n remi te leren... o ja! dat ik een leuke polo aanhad, uit school weer leren... eten, prijsuitreiking van de ballonnenwedstrijd, (m'n vader zit in het oranje comite, en het was bij ons thuis, dus ik had niks gewonnen, hoor, voor degenen die dat dachten) en nu zit ik dus achter de compu dus geen echt complimentjes gehad vandaag ![]()
|
Ehm... dat ik een dikke kont krijg!?
Klinkt nogal vaag als ik dat al compliment opvat, maar ik ben het zat om dun te zijn en eet dus ontzettend veel zodat ik aankom, maar het lijkt niet te lukken en vandaag was het voor het eerst dat iemand iets zij waaruit ik op kon maken dat ik misschien eindelijk iets aankom ![]()
||
Citaat:
![]()
|
*wendy krijgt alleen maar complimentjes op het forum
![]() naja, op psych, werd ik gequote en was mijn verhaaltje vervangen door *wijze tekst* oid. ![]() oja, hier ook een complimentje gehad, dak een goeie vriendin ben ![]() ![]()
|
![]() |
we stonden zo ergens een broodje te eten (ik, mn zus, zusje, vriendin, nog een vriendin, nichiie, gozer) kwamen 2 spaanse gozers naar ons toe en die zaten aan mn haar en aan mn face van tu eres tan bonita ( jij bent heel erg knap) was wel een compliment maar ik vond hun echt van die vage types..
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet niet of het complimentjes waren maar ik had nogal een relaxe trui aan van blind guardian. Vet draaklogo op de achterkant en alles
![]() En ik was groningen in geweest dus ik had een ketting gekocht. Al die lui op school ![]() ![]() Hmmzz... tja, het was ook maar een half uurtje school, rapport enzo (op 0,1 over ![]() ![]() |
![]() |
|
|