![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, op het moment vond ik zestien natuurlijk een prima leeftijd, maar achteraf gezien was het toch voornamelijk nieuwsgierigheid en dwarsheid om het op dat moment te doen in plaats van echte lust, en dat heeft voor nogal wat pijn gezorgd. Letterlijk, dan. |
![]() |
|
Ik had op de een of andere vreemde manier het gevoel alsof er haast achter zat... Al mijn 'vrienden' (vat dat luchtig op) die waren allemaal al ontmaagd en ik was een van de enigen die dat nog niet was... Omdat er haast achter zat heb ik mijn maagdelijkheid (vind ik) te vroeg weggegeven. Het was wel lekkere sex alleen ik vond toch dat ik het aan de verkeerde persoon had weggeven...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Alles er op en er aan? Nee, daar ben ik nog niet helemaal aan toe (ben overigens bijna 18) Ik zou me nooit ergens toe laten dwingen, dus omdat mn vriend het graag wil, maar ik heb al een jaar zoiets van "ja, sex.. nou... ja
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik dacht altijd dat ik op mijn 15e ontmaagd MOEST worden, want een vriendinnetje en ik hadden in de hitkrant gelezen dat dit de gemiddelde leeftijd voor meisjes was. Nu ik terugkijk ben ik blij dat ik die maatstaf niet heb aangehouden.
Ik heb toen ik jonger was wel hier en daar wat gerotzooid (maar niet ontmaagd, alhoewel voor mij het zogenaamde voorspel -oraal, manueel, knuffelen - net zo belangrijk is als de seks zelf) met jongens en meisjes uit nieuwsgierigheid, maar heb hier altijd spijt van gehad later. De eerste keer dat ik echt van de seks kon genieten was toen ik wel echt ontmaagd werd, een dag nadat ik 19 was geworden. Ik denk dat vooral kwam doordat ik nu een stuk volwassener was, goed in staat was om zelf aan te geven wat ik lekker vond en hoe ver ik wilde gaan en pas echt besefte wat seks nou precies inhoudt.
|
Verwijderd
|
Als je het helemaal niet eng vindt (spannend vinden mag wel, maar niet eng), je volkomen op je gemak voelt bij je slachtoffer, er lichamelijk regelmatig naar verlangt, zeker weet dat je er geen spijt van zal krijgen en nergens over twijfelt, dan ben je er aan toe. Ik denk dat de meesten dan toch wel minstens een jaar of 16 zijn.
|
![]() |
||
Citaat:
ik denk dat veel mensen er te veel over nadenken, ik bedoel in de prehistorie dachten mensen er toch ook niet over na van 'ben ik hier al emotioneel volwassen genoeg voor?' ![]() ja goed dr is veel veranderd aan de mens sinds toen maar het enige punt vind ik is gewoon dat je het moet doen met iemand die je niet geheel koud laat en ook niet met teveel iemanden op korte tijd, tenminste dat is mijn visie erop
|
sex word zo overrated.. al die shit van er wel klaar voor zijn enzo komt denk ik voornamelijk doordat er in films altijd scenes zijn van romantische ontmaagdingen enzo en dat mensen daardoor er zo over doen
ik bekijk het in ieder geval simpeler dan dat
|
ik ben dan 14 bijna 15 maar ik denk dat jij moet doen wat jou goed lijkt. Tuurlijk als je te veel zuipt dan gebeuren er wel eens rare dingen maar bij mij is tot nu toe echt pijpen en beffen het hoogste wat ik doe. Maar iedervoor zich, Neuken doe je als je er klaar voor bent
|
![]() |
Het lijkt wel alsof men op een bepaalde leeftijd 'verplicht' iets gedaan moet hebben. En ik heb het idee dat dat m.n. bij de meisjes het geval is.
Als je op je 12e nog niet tenminste getongd hebt kun je het wel shaken, dan hoor je er niet bij en op je 13e moet je tenminste een handjob gegeven en ontvangen hebben. Een blowjob is nog beter, dat zorgt voor een nog hogere ranking in de Breezah-hierachie. En maagd zijn op je 15e is absoluut not done. Dit is zo'n beetje de impressie die ik krijg als ik eens door de BreakOut of de Hitkrant blader of mijn buurmeisje aanhoor. Wat een onzin, age is nothing but a number...
||
![]() |
Citaat:
|
Owh, dit is echt weer zo'n topic waar ik me lekker op kan uitleven.
Ik vind het echt belachelijk als er van die meisjes (vooral meisjes) die zo verschrikkelijk vroeg met seks bezig zijn. Kijk, er is een periode in je leven dat je met seks bezig bent (de zgn. experimenteerfase) en deze is gewoon bedoelt om jezelf te onderzoeken en wat je lekker vindt ed. Veel van die iets-te-losgeslagen meisjes gaan dat al ECHT bezig zijn. En naar mijn mening is deze periode daar NIET voor bedoeld. Na zo'n experimenteerfase krijg je door dat er liefde bij seks hoort, terwijl je in je experimenteertijd gewoon nog puur lichamelijk met jezelf bezig bent. Maar het is in principe heel simpel. Rond je 16/17de levensjaar ben je gewoon aan seks toe. (als we het puur lichamelijk en biologisch bekijken hè) Alleen, zijn er meisjes die eerder een vriend hebben. Of (zoals in Mijn Geval) nog geen vriend hebben. De meisjes met vriend gaan gewoon eerder aan de seks. En zonder vriend/ vriendin is er gewoon geen seks. (bij normale jongeren dan hè.) En het seks-no-string-attached is leuk, maar ga eerst maar leren wat seks überhaupt is en dan als je in de twintig of dertig bent kan je zoiets doen. Alhoewel ik daar nooit up voor zou zijn. Zo. Dat was mijn monoloog. ![]()
|
Ik geloof zelf niet in een bepaalde leeftijd waarop je toe zou zijn aan seks.
Ik vind dat ieder dat voor zich moet bepalen en zich niet moet laten beinvloeden door anderen; of dat nou wil zeggen dat je het eerder gaat doen door je vriendje/vriendin of dat je het uitstelt omdat anderen vinden dat jij nog veel te jong bent. Wél vind ik dat je eerst voor jezelf uit moet zoeken wat seks nu precies is, dat het niet een puur lichamelijk iets is, en je het echt absoluut 100% zeker moet weten of je wel echt wilt. Anders krijg je gegarandeerd spijt, en daar kunnen dus weer allerlei nare dingen uit voortkomen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ookal hebben ze zich niet laten beïnvloeden. Ik dacht vroeger ook dat ik er klaar voor was, maar pas nu besef ik dat ik nu pas de juiste essentie van seks doorheb. Echt, minimaal 16.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dus als we verder de geest/ partner buiten beschouwing laten ben je op die manier gezien biologisch geschikt tot seks. En biologisch gezien ben je mss wel geslachtsrijp op je 12de, maar dan "lukt" het echt (nog) niet.
|
Je zegt nu dat je rond je 16e 17e pas ECHT de essentie doorhebt van wat seks nu eigenlijk inhoudt e.d. Maar hier denken meiden van 14 a 15 OOKal de essentie van te weten ...met alle gevolgen van dien......
![]() ![]() ![]() ![]() Ben wel blij dat ik nog maagd ben, anders had ik er zeker te weten spijt van gekregen........ ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vind het moeilijk om hier een sluitend antwoord op te geven.
Het ligt aan je eigen leeftijd en hoe volwassen je bent maar ook aan de relatie die je hebt. Ik vind zelf 17/18 jaar vroeg genoeg en dat vind ik nog jong. Maar als je echt een serieuze relatie hebt op die leeftijd dan vind ik het wel weer meer kunnen..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Waarom zijn jongens eerder toe aan seks dan meisjes? Mr.Banana | 24 | 21-07-2013 18:46 | |
Liefde & Relatie |
Relatie zonder seks? Iduna | 70 | 13-05-2006 11:32 | |
Seksualiteit |
seks shiningstars | 12 | 27-08-2004 12:54 | |
Seksualiteit |
Seks in een relatie teddybeer1983 | 34 | 14-01-2004 13:18 | |
Seksualiteit |
Wanneer wil jij Seks ?? Horsefreakje! | 57 | 11-08-2003 13:23 | |
Seksualiteit |
tot hoever laat jij het toe als jouw partner seks wil met eigen geslacht? Magdalena | 29 | 16-07-2003 19:54 |